Tulis huumoria jaskattujen pollien muodossa?Itse en tarvitse, mutta ehdotan että ostat vipit Iso8:lle.
No mut... enhän mä mitään... mitenkäkö... TÄH!?!?!Lopetappa böörbbi toi massilla retsoilu!
Oikeestaan isokasille pitäis ostaa moden oikeudet.Itse en tarvitse, mutta ehdotan että ostat vipit Iso8:lle.
Eiks soo laitonta juottaa alaikäisiä?Oikeestaan isokasille pitäis ostaa moden oikeudet.
Selvää on se ainakin että jossain vaiheessa tulis riita, tora ja tappelu. Ei katsi ostaa.Ostan Vipit sille, joka parhaiten perustelee tarvettaan ja janoaan niille.
Uus sana mulle. Kuten oli se Lumpparin lanseerama Kalmo.Selvää on se ainakin että jossain vaiheessa tulis riita, tora ja tappelu. Ei katsi ostaa.
Tampereelta löytyy Kalmonkatu. Siellä asuu eräs tuttu, mutta silti hyytävä nimikyltti aina.Uus sana mulle. Kuten oli se Lumpparin lanseerama Kalmo.
Mikä seuraavista on mielestäsi kaunein puulaji: honka, mänty vai petäjä?Selvää on se ainakin että jossain vaiheessa tulis riita, tora ja tappelu. Ei katsi ostaa.
Lepkuuskoiv.Mikä seuraavista on mielestäsi kaunein puulaji: honka, mänty vai petäjä?
Sotkamossa on Kalmomäki.Tampereelta löytyy Kalmonkatu. Siellä asuu eräs tuttu, mutta silti hyytävä nimikyltti aina.