Vip-oikeuden myynti hukassa?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kuka nyt vastaa Vippioikeuksien myynnistä? Ei voi olla, että yhden miehen varassa ollaan tätä F1-foorumia pyörittämässä, täytyy olla joku varahenkilö olemassa. Nyt kun kerran olen lähettänyt 18.4 viestin ja tähän asti ei ole vieläkään tullut, joudutte silloin antamaan minulle ilmaiseksi vip-oikeudet, koska minua ei palveltu ollenkaan.

Jatkossa pitää aina sopia, että joku valvoo ja hoitaa nämä maksujutut ja jos se itse jehu ei pääse, varahenkilö hoitaa tämän asian. Olen jo kyrpiintynyt tähän asiaan ja ihmetellyt paljon.

EDIT: vai pitäisikö sanoa: vilppioikeuksilla voidaan ottaa toisten rahat?

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Olipas vähän erikoinen avautuminen. :nope: Koita jaksaa. :thumbup:

DFiaA

I told you so
Thunder sanoi:
Kuka nyt vastaa Vippioikeuksien myynnistä? Ei voi olla, että yhden miehen varassa ollaan tätä F1-foorumia pyörittämässä, täytyy olla joku varahenkilö olemassa. Nyt kun kerran olen lähettänyt 18.4 viestin ja tähän asti ei ole vieläkään tullut, joudutte silloin antamaan minulle ilmaiseksi vip-oikeudet, koska minua ei palveltu ollenkaan.

Jatkossa pitää aina sopia, että joku valvoo ja hoitaa nämä maksujutut ja jos se itse jehu ei pääse, varahenkilö hoitaa tämän asian. Olen jo kyrpiintynyt tähän asiaan ja ihmetellyt paljon.

Vippioikeuksia ei myydä henkilöille, jotka ovat kirjoittaneet alle 10000 viestiä, ja olleet rekisteröityneenä alle 5 vuotta. Sen lisäksi vippihenkilöksi haluavan pitää läpäistä erinäisiä koettelemustestejä ja palvella foorumia (mm. kirjoittaa vuoden ruupenit), ja lopulta vapaan raati päättää, hyväksytäänkö jäsenyys vai ei.

Thunder

Vihan aiheuttaja
DFiaA sanoi:
Vippioikeuksia ei myydä henkilöille, jotka ovat kirjoittaneet alle 10000 viestiä, ja olleet rekisteröityneenä alle 5 vuotta. Sen lisäksi vippihenkilöksi haluavan pitää läpäistä erinäisiä koettelemustestejä ja palvella foorumia (mm. kirjoittaa vuoden ruupenit), ja lopulta vapaan raati päättää, hyväksytäänkö jäsenyys vai ei.
Jaa? Pitääkö tuohon uskoa? Minkälaisesta koettelemustesteistä on tehty? Pitääkö minun siis ilmoittaa olevani vapaaehtoinen ja lähetätte minut paikalliseen viemäriverkostoon samoamaan ja remuamaan rottien kanssa, ilman taskulamppua?

Lähetätte minut koettelemustestiin Korkeasaarelle ja mihin aitaan täytyy minun mennä ja valitsette minulle sopivan päivämäärän, jolloin ihmismassat ovat korkeasaarella vilkkaimmillaan ja taatusti tuntevat minut ja kotisivunne osoite T-paidassa, siinä minulla oiva palvelus teille?

Annatte minulle leikkelemisluvan asiakirjan, että sairaalan opiskelijat saavat muuttaa kehoani ihan miten huvittaa?

Vai tarkoittaako se, että jos rupeaisin vittuilemaan kaikille ja modet bannaavat minut 2 viikoksi huilimaan ja sitten pyytelen anteeksi, niin testi läpäisty?

Millaisesta ruupeneista minun pitäisi kirjoittaa? Tässon lista:
Halonen
Niinistö
Eduskunta
Perunakellari
Mänty
Jne...

Rekisteröitymiseni ei voi olla 2002, sillä kirjoitin häkkisestä muutamia juttuja tähän foorumiin aiemminkin. Se rekisteröitymiseni vuosi pisti silmääni mutten ymmärtänyt kysyä foorumilta sitä asiaa.

En halua hajottaa tätä foorumia heittämällä n. 10 000 kommenttia pashaa ja se ei ole järin ystävällistä minulta teille.

Miten ihmeessä sitten saatte kerättyä rahaa, jos minä hyvyyttäni haluan antaa 20 euroa teidän tukemiseenne?

Sitä paitsi kaikkein oleellisin asia on se: Jos kerran lähetän sähköpostia, PITÄÄ VASTATA SIIHEN!

Haatana! :mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Veikkaan että Thunderilta on evätty vip-oikeudet sillä perusteella että sen nikki viittaa liikaa ruotsalaiseen euroviisuvoittajaan, Herreys'siin. Niitten voittokappale Digi loo, digi box, alkaa sanoilla: Thunder and lightning...

Thunder

Vihan aiheuttaja
Moe Szyslak sanoi:
Veikkaan että Thunderilta on evätty vip-oikeudet sillä perusteella että sen nikki viittaa liikaa ruotsalaiseen euroviisuvoittajaan, Herreys'siin. Niitten voittokappale Digi loo, digi box, alkaa sanoilla: Thunder and lightning...
Siinä voi olla perää... :doubtful: :D
Keskustelkaa raadin kanssa siitä, että minkä nikin minulle annatte vip-oikeuksien kanssa? Täytyy nyt kohta laittaa n. 10 000 pashakommenttia foorumiin! :thumbdown
Taikka katoan täältä bannauksien seurauksena.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Pitääkö sitä olla vipmehu, että saa avatarin näkymään? Ei nimittäin onnistu ny.

patriot

Foorumin senaattori
Kieltämättä ei hommat toimi... User CP on ollut kaatuneena jo kauan aikaa ja sähköposteihin ei vastata. Ei hyvää mainosta Suomen suurimmalle F1-sivustolle.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sivustohan on valmista kamaa laitettavaksi lepäämään määräämättömäksi ajaksi. Innokkaimmat voivat jatkaa Kyyn sivustolla. :ahem:

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Thunder sanoi:

Sinulla on nyt VIP-oikeudet.

DFiaA

I told you so
Entäs ne kurmuutuskokeet, ja ensi vuoden ruupenit :(

Thunder

Vihan aiheuttaja
Antti sanoi:
Sinulla on nyt VIP-oikeudet.
Kiitos Antti, anteeksi erikoinen avautumiseni, mutta en tiennyt muutakaan avautumistapaa. Joten olen silti valmis maksamaan 20 erkkiä teille sivustonne tukemisesta, varsinkin tuo ytimekäs vastaus loksautti suuni ja muutin mieleni, että annan sittenkin teille avustuksen.

Tuntuu hieman pahalta teille muut DFiA ja muut, että ei ehkä tunnu reilulta, eikä minustakaan tuntunut reilulta jäädä ilman tietoa. Virheistä jokainen oppii ja niin minäkin opin myöskin, ihminen on erehtyväinen olio. Toivottavasti 20 erkkiä oli kuitenkin riittävä teille, että on edes joku muukin, joka tukee rahalla sivuston toimintaa.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Thunder sanoi:
Kiitos Antti, anteeksi erikoinen avautumiseni, mutta en tiennyt muutakaan avautumistapaa. Joten olen silti valmis maksamaan 20 erkkiä teille sivustonne tukemisesta, varsinkin tuo ytimekäs vastaus loksautti suuni ja muutin mieleni, että annan sittenkin teille avustuksen.

Tuntuu hieman pahalta teille muut DFiA ja muut, että ei ehkä tunnu reilulta, eikä minustakaan tuntunut reilulta jäädä ilman tietoa. Virheistä jokainen oppii ja niin minäkin opin myöskin, ihminen on erehtyväinen olio. Toivottavasti 20 erkkiä oli kuitenkin riittävä teille, että on edes joku muukin, joka tukee rahalla sivuston toimintaa.
Ainakaan minusta sinulla ei ole mitään erityistä anteeksipyydettävää. Jostain syystä et saanut tietoa tilanteen kehittymisestä ja asian käsittelystä, ja itse olisin aikani odoteltuani varmaankin kommentoinut melko samanlaisesti.

DFiaA

I told you so
Wilpuri sanoi:
Ainakaan minusta sinulla ei ole mitään erityistä anteeksipyydettävää. Jostain syystä et saanut tietoa tilanteen kehittymisestä ja asian käsittelystä, ja itse olisin aikani odoteltuani varmaankin kommentoinut melko samanlaisesti.
Joo ei muakaan mikään vaivaa, Thunder tässä oli niitä VIP-oikeuksia haluamassa ja ostamassa.