Virallinen F1-Forum möötte Helsingissä 23.5.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä mitään luvannut... Mutta jos poljet tästä ohi niin tavataan vaan. Mutta se on jo varmaa, että jos joskus tavataan niin sun pyörän renkaat tyhjenee. Tämä on pyhä lupaus. Jos möötteen eksyn niin renkaat on tyhjät mun poistuessa paikalta.

Siinä tapauksessa sua ei myöskään kukaan tunnista sen jälkeen. :D

ps. Jos poljen ohi, niin poljen ohi ja korkeintaan näytän keskisormea :ahem:

Jacquesilla taitaa olla menkat. Joka toikissa ihme kiukuttelua.:D

Tai sitten sillä on käsi kipee eikä pääse tyhjentämään pusseja.:thumbfh:

Jacquesilla taitaa olla menkat. Joka toikissa ihme kiukuttelua.:D

Tai sitten sillä on käsi kipee eikä pääse tyhjentämään pusseja.:thumbfh:

Mitä mä oon muka kiukutellut? :D
Onko se kiukuttelua, jos ei pidä patriottia sen arvoisena hahmona, että ihan hänen takiaan menisi johonkin jumalan selän taakse tapaamaan häntä? :D Saapukoon möötteen jos haluaa mut nähdä. :ahem:

Viimeksi muokattu:
Onko se kiukuttelua, jos ei pidä patriottia sen arvoisena hahmona, että ihan hänen takiaan menisi johonkin jumalan selän taakse tapaamaan häntä? :D Saapukoon möötteen jos haluaa mut nähdä. :ahem:

On kiukuttelua. Moe tekee usein työreissuissaan jopa satojen kilometrien lenkin päästäkseen tapaamaan patriotia. Noissa möötteissä Moe täyttää kumin ja Patriot sitten tyhjentää sen.

On kiukuttelua. Moe tekee usein työreissuissaan jopa satojen kilometrien lenkin päästäkseen tapaamaan patriotia. Noissa möötteissä Moe täyttää kumin ja Patriot sitten tyhjentää sen.
Patriot ituhippinä tyhjentää Skodan renkaat?

No lähinnä meinasin, että jos SATTUMALTA poljet ohi... En mä nyt sua tänne ehdoin tahdon haluakkaan. Nih!