Mitä hä täh???? Mä pistin hymynaaman, en halunnut olla kaksimielinen tai vastaava. Halusin ilmaista iloisuutta, anteeksi jos aiheutin väärän kuvitelman.Ohhoh!!!
Iso8 pisti panohymiön burbille.
Mitä hä täh???? Mä pistin hymynaaman, en halunnut olla kaksimielinen tai vastaava. Halusin ilmaista iloisuutta, anteeksi jos aiheutin väärän kuvitelman.Ohhoh!!!
Hyi hyi hyi ja HYI SUA ja panohymiötä -->Mitä hä täh???? Mä pistin hymynaaman, en halunnut olla kaksimielinen tai vastaava. Halusin ilmaista iloisuutta, anteeksi jos aiheutin väärän kuvitelman.
Ole hyvä! :thumbup:Kiitokseja onnitteluista. :thumbup:
No et todellakaan aiheuttanut väärää kuvitelmaa. Älä semmoisia huoli.Mitä hä täh???? Mä pistin hymynaaman, en halunnut olla kaksimielinen tai vastaava. Halusin ilmaista iloisuutta, anteeksi jos aiheutin väärän kuvitelman.
Onko sulla oikeesti kaikki kotona?Ohhoh!!!
Ei oo. Entä itsellä?Onko sulla oikeesti kaikki kotona?
No vähän vajaalla käyn välillä, mutta sulla tuntuu välillä olevan kaikki sylinterit pimeenä.Ei oo. Entä itsellä?
Näinhän se on.No vähän vajaalla käyn välillä, mutta sulla tuntuu välillä olevan kaikki sylinterit pimeenä.
Broidin vanhimmalla pojalla Krisulla.:ahem:Tänäänkin on yhdellä. Ette ikinäkään saa tietää kelläs.
Milläs nikillä se kirjoittelee?Broidin vanhimmalla pojalla Krisulla.:ahem:
Tuttu juoppohullun päiväkirjasta?Varmaan joku Kristian...