Virallinen Tamperemöötte '08 topicci!!!!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hahaa.. tämähän on jo melkein perinne että möötteä aletaan järkkäämään paikkaan, jota ei ole, tai joka on kiinni. :D

Noh.. anyway..
Olen mukana möötessä. Seuraavana päivänä mulla on pyöräkilpailu, joten alkoholia en nauti ja lähden pois ajoissa, mutta möötteen tulen.. Mietin vielä osallistumista tuohon kartingiin, mutta taidan tulla vain katselemaan.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Näillä näkymin mukana möötessä ja kartingissa. Autolla tulossa hesasta, joten kyytiin mahtunee...

72

Well-known member
Asian vierestä, muinoin Tampereella oli Freetime, joka oli jossain vaiheessa sen jälkeen Riverside. Mikäs se nyt on nimeltään?

FO110K

Banned
72 sanoi:
Asian vierestä, muinoin Tampereella oli Freetime, joka oli jossain vaiheessa sen jälkeen Riverside. Mikäs se nyt on nimeltään?
se on nykyisin Saha, oli mm. Colorado nimellä Sahaa ennen...

FO110K

Banned
Lancer sanoi:
Tampere ehkä turhan kaukana. Autoa ei oo, junalipusta ei viitsi maksaa kuten ei myöskään taksi- tai lentokyydistä.
Tuusula liian kaukana Tampereelta? Voi morjes....
noh, jokainen tyylillään tietysti...

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
:D :D :D

Lancer on mulla ignoressa, mutta jos helsingistä lähtee kerran yksi tai useita autoja, niin jotenkin kuvittelisin, että johonkin mahtuisi myös hahmo tuusulasta? :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
FO110K sanoi:
Ehkä jakkues heittäis fillarilla keikan Tuusulaan ja sieltä sitten tarakalla istuen Manseen:ahem:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Voisinpa lähteäkin. Autokyyti Helsingin suunnasta kiinnostaisi.

Jacques

Sijainti
Helsinki
mä tuun jaskan kyydillä, mutta en osallistu kartingiin, joten voin (yrittää) ottaa kuvia skabasta. :)

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
FO110K sanoi:
Tuusula liian kaukana Tampereelta?
Suomihan on siitä jännä maa, että täällä suunta vaikuttaa etäisyyteen. Helsingistä poispäin (etenkin pohjoiseen) on aina pitempi matka kuin toiseen suuntaan... mä tosin kuvittelin, ettei toi vääristymä olis niin paha enää Tuusulan kohdalla kuin pääkaupunkiseudulla.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mulla on semmonen (mahdollisesti väärä) muistikuva, että Tentti olisi joskus mainostanut näyttävänsä fykkösiä.

Sijaintihan olis varsin mainio tuossa rautatieaseman tuntumassa, mutta "väärään" suuntaan, eli poispäin keskustasta Itsenäisyydenkadun varressa.

Formuloita mainostanut kuppila saattoi toki olla myös joku ihan muu paikka siinä samoilla nurkilla.

FO110K

Banned
dodiin, päiviystä tuohon paikka-asiaan....

PubHöyryssä F1 näkyy, mutta tosiaan Saksan kanavilta...
JOS sinne kuitenkin mennään, lupasi paikan pitäjä katsoa meille mahdollisesti pöytiä yms varaukseen jos iso ryhmä tulee ;)

Tentistä ei vielä tietoa, mutta kysely sisässä, samoin pariin paikkaan yritän suunnistaa nyt vkl aikana muutenkin niin kyselen samalla aiheesta lisää :)

Eli Tamperemöötte voidaan järjestää, Höyrysä ainakin jos ei muualla :thumbup: