VIRALLINEN Vuoden 2007 TRÖPÖ -äänestys - FINAALI

Vuoden 2007 vuoden tröpö on

  • Jason Voorhees

    Äänet: 23 35,4%
  • kouvo

    Äänet: 26 40,0%
  • jaska

    Äänet: 16 24,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    65
  • Äänestys suljettu. .

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Miguel sanoi:
Kuka haluaa mun ääneni?

ps. en osaa käyttää pollikonetta, joten joka osaa neuvoa mua oikein, ei voi varmaan olla tröpö joten ääni siirtyy haastajalle.:eek!:
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Miguel sanoi:
Kuka haluaa mun ääneni?

ps. en osaa käyttää pollikonetta, joten joka osaa neuvoa mua oikein, ei voi varmaan olla tröpö joten ääni siirtyy haastajalle.:eek!:
No...no...SILLEESÄ!!!
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Voorheesin poika on wahwoilla. Erityisesti se ava, joka on wallan "hulwaton".

:eek:

Ohhoh, sälli menikin heti vaihtamaan sen toiseksi. Nyt se komeilee muodossa "JV" Mitäköhän ilmausta tuo lyhennelmä mahtaa tarkoittaa? Jarno voittaa?
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Trullinkaasu sanoi:
Ohhoh, sälli menikin heti vaihtamaan sen toiseksi. Nyt se komeilee muodossa "JV" Mitäköhän ilmausta tuo lyhennelmä mahtaa tarkoittaa? Jarno voittaa?
Eiku jaska voittoon. Aika huono kampanja-idea minun mielestäni. En tiedä ketään jonka kampanja on ollut toisen kilpailijan kannatus. Tosin itseluottamus on kohdillaan, kun pystyy kampanjoimaan muita.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt olis jaskalla paikka jatkaa mestarina, kun säännöissä ei mitään lukenut tasatuloksesta toisella kierroksella. Hylkäys moisille tasoissa olemisesta ja jaska mestariksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Nyt olis jaskalla paikka jatkaa mestarina, kun säännöissä ei mitään lukenut tasatuloksesta toisella kierroksella. Hylkäys moisille tasoissa olemisesta ja jaska mestariksi.
:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jason hyljätään alle 10000 postauksen miehenä ja kouvo väärästä nikistä äänestyksessä.:ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Miksei tämä voinut olla public poll? Epäilen että erästä hahmoa äänestäneistä suurin osa on alle 10 postia postanneita.. Ei mulla muuta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Miksei tämä voinut olla public poll? Epäilen että erästä hahmoa äänestäneistä suurin osa on alle 10 postia postanneita.. Ei mulla muuta.
Kyllä niillä sivunikeilläni on useampi postaus:mad: t:jusban
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Moe Szyslak sanoi:
Jason hyljätään alle 10000 postauksen miehenä ja kouvo väärästä nikistä äänestyksessä.:ahem:
:mad_old: PRKL!

Kouvo johtaa. Enkai mä tee Hämilttoneita... :nope:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
*nostaa nöyrästi hattua kisan voittaneelle jaskalle* Burb oli aika veikeellä tuulella äske, haluaa kuulemma ilotulitukset voiton kunniaksi. Onnistuuko?

Mutta siitä olen varma, että seuraavalla kerralla Minä ja Jason iskemme kuin Savolaiset sienestäjät.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Jacques sanoi:
Miksei tämä voinut olla public poll? Epäilen että erästä hahmoa äänestäneistä suurin osa on alle 10 postia postanneita.. Ei mulla muuta.
Tässä vaiheessa pyydän saada huomauttaa, että postausten määrä ei välttämättä korreloi foorumeilla vietetyn ajan kanssa. Olennaista on kuitenkin tilanteen seuranta, ei siihen osallistuminen.

Ja jos joku viitsii vääntää kakkosnikkejä tällaista varten, niin omapa on ongelmansa.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Miguel sanoi:
Kuka haluaa mun ääneni?

ps. en osaa käyttää pollikonetta, joten joka osaa neuvoa mua oikein, ei voi varmaan olla tröpö joten ääni siirtyy haastajalle.:eek!:
Taidan jäädyttää ääneni Jaskalle.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Haa! Kouvo on noussut vaivihkaa kärkeen. Näyttää se wiinapakki olevan aikamoisessa kunnossa? Vai onko purkilla käyty ja otettu hieman lisäravinteita?

:doubtful: :doubtful:

:doubtful: :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
^Melissa sanoi:
Tässä vaiheessa pyydän saada huomauttaa, että postausten määrä ei välttämättä korreloi foorumeilla vietetyn ajan kanssa. Olennaista on kuitenkin tilanteen seuranta, ei siihen osallistuminen.

Ja jos joku viitsii vääntää kakkosnikkejä tällaista varten, niin omapa on ongelmansa.
jep.. kunhan vaan kettuilin. ;)
 
Ylös