Lancer
Realisti
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.Miguel sanoi:Kuka haluaa mun ääneni?
ps. en osaa käyttää pollikonetta, joten joka osaa neuvoa mua oikein, ei voi varmaan olla tröpö joten ääni siirtyy haastajalle.:eek!:
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.Miguel sanoi:Kuka haluaa mun ääneni?
ps. en osaa käyttää pollikonetta, joten joka osaa neuvoa mua oikein, ei voi varmaan olla tröpö joten ääni siirtyy haastajalle.:eek!:
BB:n pudotusäänestyksessä.Moe Szyslak sanoi:*Panttaa äänensä kouvolle eikä äänestä*
Koska saa pantin takaisin?
No...no...SILLEESÄ!!!Miguel sanoi:Kuka haluaa mun ääneni?
Nimikirjaimet.Trullinkaasu sanoi:Ohhoh, sälli menikin heti vaihtamaan sen toiseksi. Nyt se komeilee muodossa "JV" Mitäköhän ilmausta tuo lyhennelmä mahtaa tarkoittaa? Jarno voittaa?
Eiku jaska voittoon. Aika huono kampanja-idea minun mielestäni. En tiedä ketään jonka kampanja on ollut toisen kilpailijan kannatus. Tosin itseluottamus on kohdillaan, kun pystyy kampanjoimaan muita.Trullinkaasu sanoi:Ohhoh, sälli menikin heti vaihtamaan sen toiseksi. Nyt se komeilee muodossa "JV" Mitäköhän ilmausta tuo lyhennelmä mahtaa tarkoittaa? Jarno voittaa?
kouvotsvoni sanoi:Nyt olis jaskalla paikka jatkaa mestarina, kun säännöissä ei mitään lukenut tasatuloksesta toisella kierroksella. Hylkäys moisille tasoissa olemisesta ja jaska mestariksi.
Kyllä niillä sivunikeilläni on useampi postaus t:jusbanJacques sanoi:Miksei tämä voinut olla public poll? Epäilen että erästä hahmoa äänestäneistä suurin osa on alle 10 postia postanneita.. Ei mulla muuta.
:mad_old: PRKL!Moe Szyslak sanoi:Jason hyljätään alle 10000 postauksen miehenä ja kouvo väärästä nikistä äänestyksessä.:ahem:
Tässä vaiheessa pyydän saada huomauttaa, että postausten määrä ei välttämättä korreloi foorumeilla vietetyn ajan kanssa. Olennaista on kuitenkin tilanteen seuranta, ei siihen osallistuminen.Jacques sanoi:Miksei tämä voinut olla public poll? Epäilen että erästä hahmoa äänestäneistä suurin osa on alle 10 postia postanneita.. Ei mulla muuta.
Taidan jäädyttää ääneni Jaskalle.Miguel sanoi:Kuka haluaa mun ääneni?
Peesaan täysillä.^Melissa sanoi:Ja jos joku viitsii vääntää kakkosnikkejä tällaista varten, niin omapa on ongelmansa.
jep.. kunhan vaan kettuilin.^Melissa sanoi:Tässä vaiheessa pyydän saada huomauttaa, että postausten määrä ei välttämättä korreloi foorumeilla vietetyn ajan kanssa. Olennaista on kuitenkin tilanteen seuranta, ei siihen osallistuminen.
Ja jos joku viitsii vääntää kakkosnikkejä tällaista varten, niin omapa on ongelmansa.