jabajee
Well-known member
Ei olis ehkä kannattanut kertoa tallikaverille omia säätöjä niin olis voinut ajamalla pärjätäkin silleEsapekan säädöillä on kaiketi helppoa ajella hyviä aikoja.
Ei olis ehkä kannattanut kertoa tallikaverille omia säätöjä niin olis voinut ajamalla pärjätäkin silleEsapekan säädöillä on kaiketi helppoa ajella hyviä aikoja.
Miten kovaa Neuville ajaisikaan jos osaisi itse rukata autonsa tikkiinEi olis ehkä kannattanut kertoa tallikaverille omia säätöjä niin olis voinut ajamalla pärjätäkin sille
Ei Huyndai nyt niin huonolta autolta näytä ollenkaan. Ovat parantaneet menoaa kuin sika juoksuaan. Lajin kannalta pelkkää positiivista. Hyvä homma, sanon minä.Heh, onhan se niinkin, mutta täytyy sitä autoa silti osata ajaakin. Ilman Kallea Toyotan porukoissa voisi olla koht.vakavia ilmeitä.
Ja forumilaiset sai maininnan WRC lähetykseen @JLunen"Jos mä haluan ajaa pohjat, niin mä ajan pohjat."
Tätä Kallen kommenttia "jos haluan ajaa pohjat..." spekuloivat siinä WRC+ lähetyksessä ja sen alkuperän (Alen -87 Portugal) heille kertoi ansiokkaasti @JLunen joka siis lähetyksessä mainittiin...Avaatko hieman, kun ei kohalle osunu?
Tuskin tulee ellei sada.Sellainen kutina perseessä, että tulevan power stagen voittajan ja kakkosen välinen ero tulee olemaan jotain ihan käsittämätöntä. Jotain sellaista, jota ei tällä tasolla ole aikoihin nähty. Jos edes koskaan.
"Mutta kun Hyundai lyö pillit pussiin tämän kauden jälkeen"Ei Huyndai nyt niin huonolta autolta näytä ollenkaan. Ovat parantaneet menoaa kuin sika juoksuaan. Lajin kannalta pelkkää positiivista. Hyvä homma, sanon minä.
Eiks Kalle viime vuonna voittanu Powerin just Virossa jollaki 20 sekunnilla?Sellainen kutina perseessä, että tulevan power stagen voittajan ja kakkosen välinen ero tulee olemaan jotain ihan käsittämätöntä. Jotain sellaista, jota ei tällä tasolla ole aikoihin nähty. Jos edes koskaan.
https://www.ewrc-results.com/results/73363-rally-estonia-2022/Eiks Kalle viime vuonna voittanu Powerin just Virossa jollaki 20 sekunnilla?