Viron MM-ralli 2025

jjx

Well-known member
Sami oli viime vuonna neljäs. Jyskälä eka kisa Samille mistä on aiempaa kokemusta Rally1 autolla. Kyllä minä ainakin odotan ekaa kertaa tällä kaudella että pätkäaikoja on siellä top3:ssa. Mielestäni se on ihan realistinen tavoite ottaen huomioon lähtöpaikan. Enemmän epärealistista on ollut odottaa alkukaudella jotan huippusijoituksia... Nyt on se eka kisa tulossa missä voi odottaa ja vaatia niitä tuloksia. Jos ei sielläkään pysty niin sitten voi jo olla vähän huolissaan.
Sija 4 ei vielä itsessään kerro paljoakaan koska sijalle 5 ajettiin Skodalla. Sanoisin, että sija 4 on Samille realistinen tänäkin vuonna, mutta vaatiin paljon keskeytyksiä/ runkimista muilta.

ktmike

Active member
Sijainti
Tampere
Ei anneta faktojen pilata hyvää tarinaa, mutta nimi on Solberg, auto on Yaris enkä mä nyt sanoisi, että on körötellyt. Ei muuta kuin kulho päähän ja koittamaan. Toki uskon, että ajat Samille jäljet selkään vaikka Corollalla.
Kiitos pilkunussija

FinJaw

Member
Omaan silmään pistää kyllä semmoinen, että miten yleensä nopeilla teillä viihtyvät Tänäk ja Rovis ei nyt kerkee edes Neuvillen tahtiin. Neuvillella nyt ei yleensä tykkää nopeista ralleista, toki poikkeuksiakin taitaa löytyä, mut noin yleensä. Onko nuo renkaat sitten vaan niin erilaiset, ettei luottoa ajamiseen löydy. Tästä syystä en Pajarin suoritusta kovin kauheesti viittis kritisoida ku ei ne A-luokan kuskitkaan toimita tavalliseen tapaan...mun ajatelmia vaan...

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Omaan silmään pistää kyllä semmoinen, että miten yleensä nopeilla teillä viihtyvät Tänäk ja Rovis ei nyt kerkee edes Neuvillen tahtiin. Neuvillella nyt ei yleensä tykkää nopeista ralleista, toki poikkeuksiakin taitaa löytyä, mut noin yleensä. Onko nuo renkaat sitten vaan niin erilaiset, ettei luottoa ajamiseen löydy. Tästä syystä en Pajarin suoritusta kovin kauheesti viittis kritisoida ku ei ne A-luokan kuskitkaan toimita tavalliseen tapaan...mun ajatelmia vaan...
Neuville on tainnut löytää uuden puolen itsestään näissä oikeissa ralleissa. 23 Virossa ja Suomessa toinen ja viime vuoden Jyskälässä myös. Melkoisen monipuolinen rallikuski nykyään.

nordic man

Well-known member
Joo paljon, jopa silmin nähden rennomman ja vapautuneemman oloinen ollut Thierry. Ihan hienoa että sai sen mestaruuden kuitenkin. Kova kuski kuitenkin ollut jo pitkään.

jjx

Well-known member
Tästä syystä en Pajarin suoritusta kovin kauheesti viittis kritisoida ku ei ne A-luokan kuskitkaan toimita tavalliseen tapaan...mun ajatelmia vaan...
Ku ei vois oikein Pajarin päätäkään silitellä kun tuo swedu junnukin pystyy niillä ihan samoilla renkailla ajelemaan jäljet selkään ihan kaikille muillekkin....Ehkä sitten vois noita renkaita syyttää jos Oliverkin jokaisen pätkän jälkeen olis sanonut, että ei oo mitään luottoa renkaisiin mut silti taas tuli hyvä aika.....