Visa vai Visa Electron?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Ilmeisesti toi Visa Eletroni oli alunperinkin tarkoitettu vain opiskelijoille ja muille, joilla ei ole säännöllisiä tuloja, etteivät pääse vetämään tiliä kauheesti miinukselle.
Itse olin siinä käsityksessä koko ajan ollutkin, ettei tuota Visa Electronia ole kuin niillä, jotka eivät normaalia luottokorttia saa. Senpä takia yllätyinkin, että täällä muutamilla on molemmat kortit.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Itse olin siinä käsityksessä koko ajan ollutkin, ettei tuota Visa Electronia ole kuin niillä, jotka eivät normaalia luottokorttia saa. Senpä takia yllätyinkin, että täällä muutamilla on molemmat kortit.
Olisiko tässäkin jotain ikäluokkaeroa?

Tarkoitan siihen tyyliin, että Visa Electronia nuoruudessaan (usein jo monta vuotta ennen täysi-ikäisyyttä) käyttämään oppineet eivät välttämättä ole niin kovasti sitä poiskaan vaihtamassa. Se on kuitenkin ollut kaveripiirinkin käytössä olevista korteista yleisin pitkään. Vanhemmissa ikäluokissa korttiin liitetään varmaan paljon vahvemmin ajatus siitä, että muuta ei saa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Itselläni on pelkkä Electron. Ovat vain sen verran harvassa ne tilanteet, joissa luottokorttia tarvitsisi, että en ole viitsinyt sellaista hankkia.
 
Ylös