Visaliiga off-seasonille 15-16

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kolmen kärki alkaa karata.
Toisaalta neljä viimeistä visaa ovat totaalisia jokerikortteja, joten mitä vaan voi vielä tapahtua.

Lunssila

Well-known member
Toiset on tyhmiä, toiset on fiksuja, minä oon siltä väliltä.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Maantieto + Historia. Nämä kaksi asiaa kun yhdistää niin melko hysteriaalinen dumbo niistä saadaan aikaiseksi.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olympiavisan kakkoskysis oli hyvä. Hajontaa mukavasti. En tosin tiedä mikä on oikea vastaus.

Örfil

Guest
Hupaisinta tässä on että se mesta jonka heitin vastaukseksi, on paikka jossa olen ollut laivalomalla sekä oikea vastaus on paikka, jossa olen ollut jopa autolla liikkeellä -00 luvulla poikieni kanssa.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Ois kyllä maantieto-visassa ollut tarvetta niille juosten kustuille yläasteajan maantiedonkirjoille. No perkeles.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kuuklettaminenkaan ei aina auta, kun Wikipedia antaa vääriä tietoja. Onneksi tuli yhdeltä innokkaalta asiakkaalta, joka harrastaa 'olympialaisia' ja urheilutietämystä muutenkin visis-kysymykset kysyttyä.:eek:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Hauska visis Dj PuPöltä :thumbup: Eihän se varmaan hyvin mennyt, mutta veikkailu viihdyttää.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
PuoliPöhkö laittoi aika kaksisen visan, jonka kysymysten lukemisen jälkeen tuli mieleen nelistää karkuun.

Örfil

Guest
Pöhkis: saako noissa laskutehtävissä ottaa esiin kirjahyllystä lujuusopin kirjan ja laskea sen avulla nuo tehtävät. Ei voi millään muistaa noita kaavoja ulkoa, vaikka periaatteessa heitit aivan perustason laskut framille.
Viimeisimmästä vastaavasta laskukerrasta on aikaa melko tarkkaan 30 vuotta eli joskus -86/87 viimeksi.

Vai onko kyseessä tehtävä, jossa pitää lonkalta arvioida nuo lukemat?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pöhkis: saako noissa laskutehtävissä ottaa esiin kirjahyllystä lujuusopin kirjan ja laskea sen avulla nuo tehtävät. Ei voi millään muistaa noita kaavoja ulkoa, vaikka periaatteessa heitit aivan perustason laskut framille.
Viimeisimmästä vastaavasta laskukerrasta on aikaa melko tarkkaan 30 vuotta eli joskus -86/87 viimeksi.

Vai onko kyseessä tehtävä, jossa pitää lonkalta arvioida nuo lukemat?
Voithan sä suoraan googlata, jos haluat huijata.