Örfil
Guest
Vilkaisin alfa-visaa. Kiitos, odotan seuraavaa junaa.
Eipä riemunkiljahduksia aiheuttanut mullekaan ja minä olen sentään työkseni tehnyt maahantulohuoltoja Alfa Romeoihin.Vilkaisin alfa-visaa. Kiitos, odotan seuraavaa junaa.
Alfa-uroksille se on helpompi.Vilkaisin alfa-visaa. Kiitos, odotan seuraavaa junaa.
Ei minun koiranikaan tässä visassa nyt loistanut :nope:Alfa-uroksille se on helpompi.
No sori...Vilkaisin alfa-visaa. Kiitos, odotan seuraavaa junaa.
Sama homma karkkiksen kanssa. Paikoitellen mukavan kaukaa haettuja aasinsiltoja tiviksen aiheeseen, että ihan hauska lukea kysymyksiä vaikkei olisi vastauksista hajuakaan.Hyvä visa Alfis on. Monipuolinen.
Oli semmonen, että aluksi näytti pahalta, mutta kolmannella vilkaisulla olikin ihan vastattavissa, eli hyvä. Toki pieleen meni pari hyvistä vinkeistä huolimatta.Sama homma karkkiksen kanssa. Paikoitellen mukavan kaukaa haettuja aasinsiltoja tiviksen aiheeseen, että ihan hauska lukea kysymyksiä vaikkei olisi vastauksista hajuakaan.
Nyt oli vaikeusaste sitä luokkaa, että olisi sopinut paremmin johonkin moottoriurheiluforumille.Moottoriurheiluvisa pistetty vihdoin tulille. Toivottavasti ei tullut liian vaikea, kun kilpavenekysymyskin jäi tekemättä. Vähän turhan samankaltaisia kysymyksiä ehkä pari mutta olkoon.
Niin, aivan.Nyt oli vaikeusaste sitä luokkaa, että olisi sopinut paremmin johonkin moottoriurheiluforumille.
Wroom-wroom -visa on toki helpompi kuin maiskis -visa. Tosin horjahdin yhdessä vastauksessa, mutta toinen oli vähällä kaatua kokonaan mutta onneksi viime hetkellä älysin. Arvaukset taisi mennä taas pieleen.Huhhuijakkaa, millaisia visoja nuo käynnissä olevat. Ihan tuli hiki.
Eikös tämä perinteisesti ole formuloiden poiskauden mittainen turnee. Ja voi kai visoihin jättää vastaamatta, jos ei nappaa.Täytyy nytkyllä myöntää turnausväsymyksen painavan jo tässä hommassa. Onko tämä ollut joka vuosi näin saa saakutin pitkä?
Mulla on vielä visan aihe valitsematta.. Onko toiveita?Itseänihän ei väsymys paina vielä lain, koska jahtaan yhä kauden ensimmäistä osakisavoittoani.
Varmaan klatritsi!Mulla on vielä visan aihe valitsematta.. Onko toiveita?