oldez
Well-known member
Ensi vuoden ylituomari voisi ottaa pisteiden laskun haltuun heti välittömästi.Ensi vuonna, jos luoja suo, ylituomarilta lohkeaa pisteitä hyvinkin ohuilla setelinipuilla.
Ensi vuoden ylituomari voisi ottaa pisteiden laskun haltuun heti välittömästi.Ensi vuonna, jos luoja suo, ylituomarilta lohkeaa pisteitä hyvinkin ohuilla setelinipuilla.
Mä luulen kyseisen hahmon ottavan laskuhumalan haltuun välittömästi.Ensi vuoden ylituomari voisi ottaa pisteiden laskun haltuun heti välittömästi.
Antakee anteeksi, mulla on ollu kiirusta. La tai Su tulee pisteet.Ensi vuoden ylituomari voisi ottaa pisteiden laskun haltuun heti välittömästi.
Antaakohan se Kiirus sulle ikinä anteeksi sitä, että jää totaalisesti sivuosaan La tai Su?Antakee anteeksi, mulla on ollu kiirusta. La tai Su tulee pisteet.
Pöhkis pitikö sun tehdä joku visa?Antaakohan se Kiirus sulle ikinä anteeksi sitä, että jää totaalisesti sivuosaan La tai Su?
Kato perhana, mä muistin, että mun vuoroni olis ollu vasta maaliskuussa.Pöhkis pitikö sun tehdä joku visa?
Oli niin vaikee, ettei itekään tienny kuin puolet.Webslave saanut viisi pistettä Webslaven osativasta? Lienee väärällä sarakkeella kyseinen pistemäärä.
Juu, Tsuhnan historiavisastahan ne, kun pari kysymystä oli oikeasti mytologiaa.Webslave saanut viisi pistettä Webslaven osativasta? Lienee väärällä sarakkeella kyseinen pistemäärä.
Luon kysymykset aina niin, että itse tiedän vastaukset tarkistamattakin. Toki ennen postaamista vielä tarkistan, että olin oikeassa.Oli niin vaikee, ettei itekään tienny kuin puolet.
Tiedetään, sano Seppo Hovi.Luon kysymykset aina niin, että itse tiedän vastaukset tarkistamattakin. Toki ennen postaamista vielä tarkistan, että olin oikeassa.
Huumori ja WebSlave...Tiedetään, sano Seppo Hovi.
Pieni läpändeerus vaan kun tuli niin hyvä paikka ottaen huomioon SciFi-osiksen pistekeskari.
Näin minäkin olen tehnyt. Mikäli vielä tätä ensi vuonna järjestetään ja saan olla osallisena tivailemassa sarjiksia, pyrin laajentamaan kenttää täysin oman tietämykseni ulkopuolelle antaen näin mahdollisuuden useamman tyylilajin hanskaajille. Toki tuo tuo haastetta asettaa sopiva vaikeusaste, mutta pyritään vetämään helpohkolla linjalla, jolloin voi olettaa saavuttavansa suunnilleen nykyisen tason - tai mielummin hieman enemmän pisteitä tuottavan.Luon kysymykset aina niin, että itse tiedän vastaukset tarkistamattakin. Toki ennen postaamista vielä tarkistan, että olin oikeassa.
Dry and sometimes hard to detect.Huumori ja WebSlave...
Se, että pitää visoja aihealueesta, josta itse tietää yleistietoa enemmän kieltämättä luo sen ongelman, että yleistiedon tasoa on vaikea hahmottaa. Se, että menee alueelle, josta ei itsekään tiedä ei kyllä taida helpottaa haastetta juurikaan. On kenties helpompi miettiä mitä erikoistietoa itse omaa tuntemastaan aiheesta kuin miettiä sitä mitä muut saattavat tietää enemmän aiheesta, josta itsekään en niin paljoa tiedä.Näin minäkin olen tehnyt. Mikäli vielä tätä ensi vuonna järjestetään ja saan olla osallisena tivailemassa sarjiksia, pyrin laajentamaan kenttää täysin oman tietämykseni ulkopuolelle antaen näin mahdollisuuden useamman tyylilajin hanskaajille. Toki tuo tuo haastetta asettaa sopiva vaikeusaste, mutta pyritään vetämään helpohkolla linjalla, jolloin voi olettaa saavuttavansa suunnilleen nykyisen tason - tai mielummin hieman enemmän pisteitä tuottavan.