Visaliiga offseasonille 2012-13

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pidän itseäni yhä moraalisena voittajana. Ei näitä ole ennenkään ryhdytty hovissa muuttelemaan.
Nää menee vielä korkeimpaan, Strasbourgiin, Haagiin ja lopullinen ratkaisu tulee voittajan miekan sanelemana Nurnbergissä ja muut vaihtoehdot julistetaan laittomaksi.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Viel on hyvät mahikset podiumille. Doping -selkkausten jälkeen käy vielä ilmi, ettei Mehe veikannut tosissaan = dq.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kävin tänään saunassa.

Juolahti lauteilla (tervaleppä, parafiiniöljy) tämä visaliiga mieleen ja aloin hahmottelemaan mahdollista osista. Sitten muistui mieleen karmee mielipaha oman ensimmäisen (eli juurikin viimeisimmän) osikseni muodosta / pisteytyksestä viime offseasonille.

Joten kysyisinkin nyt. Kuka vastaa tulevan visan hallinnoinnista, säännöistä etc? Rennie? Vaiko Webbari määrämuotoisilla suoraan nänniin. Mielestäni tämä pitäisi selvittää mahdollisimman nopeasti. Ennen Monzaa joka tapauksessa. Anybody?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Mun mielestä homma pitää ottaa vielä lunkimmin kuin viime kerralla. Keksitään matkalla.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mun mielestä homma pitää ottaa vielä lunkimmin kuin viime kerralla. Keksitään matkalla.
Lunkimmin on parempi (vaikka itse olin ja olen tiukan määrämuotoisuuden kannalla ihan pelkän vertailukelpoisuuden takia). Leikkimielisen kisailun ja visailun ei ole tarkoitus herättää närää.

Lunkimpi tarkoittaa samalla, että minä en ainakaan ole ohjaksissa. Lisäksi minun lienee syytä tuottaa oma visani alihankintana. En selvästikään kykene arvioimaan kysymysteni vaikeustasoa.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Lunkimpi tarkoittaa samalla, että minä en ainakaan ole ohjaksissa. Lisäksi minun lienee syytä tuottaa oma visani alihankintana. En selvästikään kykene arvioimaan kysymysteni vaikeustasoa.
Tossahan se lunkius just kuoli? Pskaako mietit osiksesi vaikeustasoa.

Teet sen visan mikä on ok sulle. Pisteytät sen osiksesi jälkeen ja joku (Rennie....?) laskee totaalipisteet. Kaikki voittaa. Paitsi tietty Rennie, koska joutuu hoitamaan excelöinnit ja kuuntelemaan vittuilun. Tähän kun Rennie nyökkää niin :ahem:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Homman vois hoitaa forumin särmimmät ja jämpteimmät kaverit, esim:
-burb
-Captain Howdy
-Pyryf
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Eikös Alpertti luvannut ensi talvena ottaa vastuun tästä?

Tämän hetkisellä tasolla voisin sanoa, että ihan hyvin voisin vetää (piteidenlaskua lukuunottamatta), mutta tiedä taas mitä siitä tulee kun kaikenmaailman sosiaalinen elämä yms. alkoholi sekoittaa aikatauluja.

Sovitaan vaikka että se oli alppu.
 
Ylös