VAITI!
Oho! Jusbani jyrähti! :eek!:
VAITI!
Väittäisin, että tällä versiolla on osuutensa tietämykseen.
Se on UUCELLE tai UUCI:lle!!!!
Voisi olla jopa UUSIKSELLE, jos ei tuo entinen curlingukko olisi ko. nimellä tunnettu.
Ja Talk Talk on Sportifyyn soittolistalla. Myös It's a shame.
80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Mainio bändi kaikinpuolin. Siksi juplan perustelematon viha yhtyettä kohtaan yllättää.
80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Eikä perusteluja kaipaa
(mutta tykkään Depeche Modesta - höh)
Kappaleen muistamisessa sain apuja tästä: Eläkeläiset - Musta humppa.10. Led Zeppelin - Black Dog
Bändi olisi pitänyt tietää, mutta ei välttämättä kappaletta.
Mulla kilkutteli vastausmielessä ensteks just toi Depeche Mode, mutta sitten alkoi laulajan ääni jotenkin tuntua epäsopivalta ja päädyin Talk Talkiin. Joita kumpaakaan en tosin pahemmin ole tullut ajan mittaan kuunnelleeksi.Viha on liian voimakas sana. 1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen (mutta tykkään Depeche Modesta - höh). Mutta nämä on vaan makuasioita. Hämmästelen silti että bändi tiedettiin noin hyvin, itse en olisi muistanut sitä millään.
1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen.
Viha on liian voimakas sana. 1980-luku oli vaan musiikillisesti enimmäkseen surkeaa aikaa mäkättävine laulajineen ja kilkuttavine komppeineen (mutta tykkään Depeche Modesta - höh). Mutta nämä on vaan makuasioita. Hämmästelen silti että bändi tiedettiin noin hyvin, itse en olisi muistanut sitä millään.
Itse joutui hetken funtsimaan että onko ne bakkanaalit herätetty henkiin.. Noin niinku toisittepäiten ajatellen.Ykköskysymykseen huomio, että kysymys itsessään ei ollut helppo. Kysymyksen asettelu vaan paljasti. Ei tuollaista kysyttäisi jos yhä tykittäisi Syksyn sävel menemään.
Eipä niin, mutta Talk Talkiin se ei liity mitenkään.80-luvun discohumpan "vihaaminen" ei ole mielestäni mitenkään tavatonta.
Eipä niin, mutta Talk Talkiin se ei liity mitenkään.