Antsa Rieppo
Well-known member
Unstick. Vaikea visis. Hyvin vaikea.
Mietin tässä et antaisiko, ihan sen takia et koit vääryyttä TG-visasta protestoijien toimesta.Haluan vitosen mummosta puolikkaan!
No samasta syystä mulle sitten kans puolikas Naku-lehdestä. Biisi oli totta kai tuttu mutta en arvannut, että sen lehden nimi on se kokonaisuudessaan.Mietin tässä et antaisiko, ihan sen takia et koit vääryyttä TG-visasta protestoijien toimesta.
Ja Haudin pisteet toden totta uupuvat.Montas mulla?
Fix'd.No samasta syystä mulle sitten kans puolikas Naku-lehdestä. Biisi oli totta kai tuttu mutta en arvannut, että sen lehden nimi on se kokonaisuudessaan.
Ja Haudin pisteet toden totta uupuvat.
En ymmärrä miten sain kasista pisteen.Fix'd.
Siis oliko tuo Duudsonien elokuvan näytös ensimmäinen drive-in näytös Suomessa (ei ollut kun muistan joskus 90-luvulla olleeni täällä Lpr:ssa katsomassa Blade Runnerin drive-in -näytöstä valkokankaalta jonkun marketin pihalla, äänet tuli paikallisradion lähetyksestä). Vai oliko joskus huomattavasti aikaisemmin samoin Tuurissa ollut se Suomen eka drive-in -näytös jostain muusta leffasta?8. PuoliPöhkö tiesi tämän ainoana. Drive-In - näytös oli kyseessä. Suomen ensimmäinen sellainen oli missäs muuallakaan kuin Tuurissa aikoinaan. Leffan alkua jopa viivästytettiin että kaikki pääsisivät näkemään pohjalaista hulluutta. Ja Duudsonit taisivat jopa helikopterilla tulla paikkeille.
En tiedä onko tämän jälkeen kuinka usein moisia järjestetty Suomessakaan.
Tätä minä ainakin hain. Ja tässä tiedossa minäkin olin.Siis oliko tuo Duudsonien elokuvan näytös ensimmäinen drive-in näytös Suomessa