Visaliiga: Ralli. Päättyy 3.3. klo 23.59

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Onkohan Leksa oikeesti ajanut rallia silloin kun sillä on ollu MM-arvo? Siis kuljettajilla.
Totta töriset, poistan sen. Onneksi ei vaikuta tuloksiin. Tuolla se on Juvran podium-tilastossa, hämäsi.

Oldezin älähdys lienee myös oikea, mutta en tiedä kannattaako tuolle mitään tehdä. Ehkä koko kysymyksen voi poistaa vastauksineen, kenties koko visisosiksen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hyvä visis. Albert Öääliltä pitäisi poistaa neljä pistettä, että saisin piste-eroa kavennettua.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Lienet ainoa, joka tuon ajattelee noin monimutkaisesti.
Monimutkaisesti? Eihän osakilpailu ja sarja ole yhtään sama asia. Jos kysyy sarjasijoitusta niin miksi pitäisi olettaa että kysymyksessä on osakilpailusijoitus. No ei sillä väliä kun en jaksanut tähänkään osallistua.

Heh.. Kävin vastaukset läpi ja ainakin PuoliPöhkö ja Tynninen oli samaa miettinyt. Lisäksi kahdeksan muuta oli vastannut Räikkönen, joka olisi kait ollut se oikea vastaus.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tilanteen ratkaiseminen vaatisi ehkä kaikkiin osapuoliin vetoamisen, tai en tiijä.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä en ainakaan saatana vetoa ennekuin tilanteeseen saadaan selvyys! Kun tässä on nyt jotain... mä haistan rotan.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
*vikisee*

ei mulla mitään kavereita ole!
Kuka mun pisteet nyt tarkastaa?!?!?!
Sut laitetaan yhteen se nurkassa onanoivan forumistin kanssa jota kukaan ei halunnut omaksi parikseen. Kaikille kyllä löydetään kaveri:)
 
Ylös