Visaliiga XVII: Historia - Sulkeutuu 19.2.2014 klo 23:59.59

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mulla aivan huikee tieto Dalai Laman järjestysluvusta! :D Ei nimittäin ollut oikein edes hehtaarin hajua asiasta.
Mä taas haarukoin muistista ekan Dalai Laman olleen vuoden 1400 nakkeilla, en mä uskonut niiden keskimäärin noin pitkäikäisiä olleen.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Aika hyvät pisteet, kun pressat ja faaraon vedin arvalla. Toki sen verran pohjaa oli, että pari faaraota muistin nuorna kuolleiksi, niin kolmannen nimen valkkasin muistilistalta.
Magellan ärsyttää, koska Magellans expedition -ihme tuli rakennettua tuhansia kertoja Civ kakkosessa. Lincoln oli myös Civilization muisti, koska kolmosessa lainaus kuuluu, kun keksii demokratian.

Ruotsin suvusta ikinä kuullutkaan, eikä laamojen määrästä. Dragoonkin ihan outo.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Magellan ärsyttää, koska Magellans expedition -ihme tuli rakennettua tuhansia kertoja Civ kakkosessa. Lincoln oli myös Civilization muisti, koska kolmosessa lainaus kuuluu, kun keksii demokratian.
Tuostapa muistin Magellan ja Civ kolmosta pelasin niin vähän, ettei tullu Lincoln ilman lunttia mieleen.

Tsuhnan ois svoinu löysätä arvostelukriteerejä nelosessa, mutta ei kuitenkaan vitosessa niin oisin saanu tulla Mehe rinnalle.
 
Ylös