Mulla oli Ingvar Kampradissa yksi kirjain väärin ja nolla pistettä.Ilpis tosiaan on ankara tuomari, jos ei anna mulle pinnoja kolmoskysymyksestä (vastasin 38 000). :dunno:
Sullahan oli virhemarginaalia tossa aika paljon. Sallittu virhe oli 1000 asukasta, sulla heitti oikeasta 1762 henkilöä, eli ylitit sallitun maksimivirhemarginaalin huikealla 76%rosentilla.Ilpis tosiaan on ankara tuomari, jos ei anna mulle pinnoja kolmoskysymyksestä (vastasin 38 000). :dunno:
Höpsis. Puolikas nyt ainakin tarttis saada.Sietääkin jäädä nollille.
Jos ilpo jakaisi puolikkaita, saisi täyden pisteen osumalla ±10 haarukkaan, ja sen puolikkaan sitten tolla ±1000 asukkaan osumalla.Höpsis. Puolikas nyt ainakin tarttis saada.
Muokatu.Kasin maailmanperintökohde ei näköjään oikeuttanut edes nimeä tuloslistalle.
Ensi vuoden visis onkin nimeltään Visisskandaali kaudelle 2016-2017.Vihdoinkin visisskandaali!
Olen sangen pahoillani tapahtuneesta toistuvasta huolimattomuudestani. Korjatu.Täällähän haiskahtaa skandaali - Antero Tynninen puuttuu tuloslistalta!
Vakuuttavaa huolellisuuttaOlen sangen pahoillani tapahtuneesta toistuvasta huolimattomuudestani. Korjatu.
Ainakin pistetaulukosta myös meikäläinen.Täällähän haiskahtaa skandaali - Antero Tynninen puuttuu tuloslistalta!
En mää ole yleens' nollapisteisiä taulukoinu. Mutta jatkossa kaikki mukaan.Ainakin pistetaulukosta myös meikäläinen.
Ne vaikuttaa keskiarvoon ja siten myös visanpitäjän pisteisiin.En mää ole yleens' nollapisteisiä taulukoinu. Mutta jatkossa kaikki mukaan.