FW08
Registered User of Talent
Ei saa olla rapoilematta.Tännekö saa sit rapoilla?
Ei saa olla rapoilematta.Tännekö saa sit rapoilla?
Pelastauduit tragedialta. Ylin lasihylly murtuessaan tuo alas kaikki ja paino matkalla lisääntyisi lopulliseen tuhoon virraten. Ikävä näky olisi se. Mutta nyt, nyt voisi jo antaa puitteet paremmalle. Skottilaisten savuviskien haju lattialla on vältetty. Silti aika rankentaa uutta. Paremmille perustoille, vanhaa kunnioittaen, mutta vielä entistä tukevammin ja tammisemmin. Hats off!Taisi lasihyllyt eek: :eek!: :nope olla alunperin tuossa isän kokoelmakaapissa. Samantien kun virityksen näin, nostelin pullot lattialle ja tein uudet hyllyt liimapuulevystä. Tyyliseikkoihin en sen kummemmin puuttunut, mutta ennemmin tai myöhemmin olisi murphyn lakien mukaan ylimmäinen hylly räsähtänyt pirstaleiksi ja sen mukana muutama kymmenen litraa viskiä pitkin lattioita.
No varmaankin viimeistään siinä vaiheessa kun joskus perin nuo. Ei nimittäin ole kokoelman pulloista korkattu kuin jokunen ja isä on lopettanut noiden ostelunkin jo aika monta vuotta sitten. Ei ole mikään kova nappomies hän. Silläpä kokoelma onkin vissiin sitten tuollaiseksi paisunut.Pelastauduit tragedialta. Ylin lasihylly murtuessaan tuo alas kaikki ja paino matkalla lisääntyisi lopulliseen tuhoon virraten. Ikävä näky olisi se. Mutta nyt, nyt voisi jo antaa puitteet paremmalle. Skottilaisten savuviskien haju lattialla on vältetty. Silti aika rankentaa uutta. Paremmille perustoille, vanhaa kunnioittaen, mutta vielä entistä tukevammin ja tammisemmin. Hats off!
Eilen tuli yksi hömpsy otettua, tänään enemmän. Yhtään en edes muistanut miltä viskit maistuivat..Tuosta tuli mieleen konjamiini, vaikkakin oli pahempaa. Kyllä se tästä!Famous Grousekin on kanssa halpa perusviski...
Oisit ottanut tuplamäärän, mulla oli sinua nopeampi kierrosaika finaalissa.Join eilen Macallanin Select Oakia juhlistaakseni kisan paskaa suoritusta kera kelvollisen tuloksen. On kyllä varsin persoonallinen Skotti sikäli, että se on enemmän vanilijainen kuin savuinen tai turpeinen.
Famous Grouse on monikäyttöblendien aatelia.
Sillä räpellyksellä, mitä mun ajo finaalissa oli, niin ihmettelen, että 50 meni rikki.Oisit ottanut tuplamäärän, mulla oli sinua nopeampi kierrosaika finaalissa.
Mulla oli litra tuota 12 yo Glenlivetiä. Hiukan pilasin sen sillä, että samaan aikaan oli auki 10 yo Talisker. Tuo Talisker on sen verran tujumpi, että tuollainen pehmeä Glenlivet jäi vertailussa hieman tappiolle.12 vuotiasta Glenlivetiä. Oli aikamoinen kokemus toi Glenlivet. Huhhuh. Että oli pehmeetä ja tosi pitkä turpeinen, savunen jälkimaku.
Ei viskiä tarvitse paljon juoda niin alkaa maistuaEilen tuli yksi hömpsy otettua, tänään enemmän. Yhtään en edes muistanut miltä viskit maistuivat..Tuosta tuli mieleen konjamiini, vaikkakin oli pahempaa. Kyllä se tästä!
Vedätkö ihan niittinä, jäillä vai jonkin (heh,) blendin kanssa?Jim Beam menossa. Pari lasillista saa vielä tiristettyä pullosta.
0,5 litran muovipullo ja muovikorkki tosin latistavat tunnelmaa.
Ilman mitään blandiksia ja jäitä. Ei makua viitti enää tuota pakkausta enempää tuhota.Vedätkö ihan niittinä, jäillä vai jonkin (heh,) blendin kanssa?
Toi on niitä viskejä, jotka mulle uppoaa paremmin jäillä kuin ilman. Siksi kyselin.Ilman mitään blandiksia ja jäitä. Ei makua viitti enää tuota pakkausta enempää tuhota.
No toki! Jäät (tai siis kylmyys) turruttaa makuaistia ja jos Jimiä meinaa jouda niin. ko ominaisuutta tarvitaanToi on niitä viskejä, jotka mulle uppoaa paremmin jäillä kuin ilman. Siksi kyselin.
Hienosti ilmaistu. :thumbup: En keksinyt, että miten muotoilla Sumia suututtamatta...No toki! Jäät (tai siis kylmyys) turruttaa makuaistia ja jos Jimiä meinaa jouda niin. ko ominaisuutta tarvitaan
Hienosti ilmaistu. :thumbup: En keksinyt, että miten muotoilla Sumia suututtamatta...
Ei kait sitä juomaa ole pakko juua jollei ilman sekoitteita onnistu. :frank:Hienosti ilmaistu. :thumbup: En keksinyt, että miten muotoilla Sumia suututtamatta...