Toivottavasti maistuu. Ite tykkäsin ko. viskistä.Tätä tarttui pullo mukaan arkadian alkossa asioidessani aikaisemmin alkuillasta. Aika vaniljaista. Ensimmäinen lasi jäillä kun oli hieman hikistä. Seuraava ilman jäitä.
Toivottavasti maistuu. Ite tykkäsin ko. viskistä.Tätä tarttui pullo mukaan arkadian alkossa asioidessani aikaisemmin alkuillasta. Aika vaniljaista. Ensimmäinen lasi jäillä kun oli hieman hikistä. Seuraava ilman jäitä.
En usko että kauan seisoo pullo hyllyssä.Toivottavasti maistuu. Ite tykkäsin ko. viskistä.
Seuraava maistui paremmalta.Tätä tarttui pullo mukaan arkadian alkossa asioidessani aikaisemmin alkuillasta. Aika vaniljaista. Ensimmäinen lasi jäillä kun oli hieman hikistä. Seuraava ilman jäitä.
Voishan tota kokeilla joskus.Tuo Kentucky Gentleman paljastui varsin toimivaksi Bourboniksi. Huomattavasti parempaa kuin Jimppa tai Jaska. Hintaansa nähden hyvä hankinta. Tosin normaalitavoistani poiketen, join sitä jäillä, mutta voi kyllä suositella edullista bourbonia etsivälle.
0,7l 19,90€ Alkossa on kyllä ihan hyvä hinta.Voishan tota kokeilla joskus.
se järjestetään humalassa.0,7l 19,90€ Alkossa on kyllä ihan hyvä hinta.
Koska järjestetään foorumin viskimöötte? Ja missä?
Tsätissähän noita kannattaa pitää.0,7l 19,90€ Alkossa on kyllä ihan hyvä hinta.
Koska järjestetään foorumin viskimöötte? Ja missä?
Hyvä idea. Välttyy moiseen osallistumiselta vallan.Tsätissähän noita kannattaa pitää.
Emmätiiä. Voin mä sinnekin olla menemättä.Eikös toi ollut JPP:n isän viinakaappi?
:doubtful: :idea: FW08 yrittää hämätä porukat johonkin ihan ties mihin.Eikun se järjestetään JJP:n kotona:
Eikös toi ollut JPP:n isän viinakaappi?
Jeps. Isukin lekoja ovat. Mun viskikokoelma koostuu yhdestä (hiukan aloitetusta) Seagram-pullosta.Emmätiiä. Voin mä sinnekin olla menemättä.
*viheltelee*:doubtful: :idea: FW08 yrittää hämätä porukat johonkin ihan ties mihin.
Jeps. Isukin lekoja ovat. Mun viskikokoelma koostuu yhdestä (hiukan aloitetusta) Seagram-pullosta.
Taisi lasihyllyt eek: :eek!: :nope olla alunperin tuossa isän kokoelmakaapissa. Samantien kun virityksen näin, nostelin pullot lattialle ja tein uudet hyllyt liimapuulevystä. Tyyliseikkoihin en sen kummemmin puuttunut, mutta ennemmin tai myöhemmin olisi murphyn lakien mukaan ylimmäinen hylly räsähtänyt pirstaleiksi ja sen mukana muutama kymmenen litraa viskiä pitkin lattioita.JPP:n kokoelma.
Esteettinen makukysymys, tietty, mutta mielellään noin jalo kokoelma kokopuiseen kaappiin/vitriiniin. Tammea, pähkinäpuuta, tummaksi petsattua ainakin. Jalopuuta kuitenkin, raskasta jalopuuta ja arvokkuutta. Ei notkuvuutta keveillä lastulevyillä ja pintaviiluilla. Vaikkakin hyllyt ovat ilmeisesti ihan normia mäntylautaa. Kokopuuta siinä kyllä, mutta vahvempi ja makuisampi puu antaisi enemmän visuaalista potkua.