Viskipolli

Parhaimmillaan viski on...

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ite en kauheasti konjakeista välitä. Menee kyllä ihan jees, mutta ne parhaatkin on hiukan tylsiä. Ei kauheesti persoonallisuutta ainakaan viskeihin verrattuna. Emmää edes muista niiden nimiä. Joku Miukumauku on yks ja sitten se toinen, jolla on autofirman nimi.

Jallua en ole maistanut. Ainakaan muistaakseni.

Knoukka

Well-known member
Mulla kyllä vaikuttaa tähän se, etten juurikaan ole viskejä juonut. Saati tiedä niistä mitään. Ja tasan yksi viski on ollut hyvää. En tietenkään muista mitä se oli.
Se oli mun viski. Luulit etten huomannu. Korkojen kans oot pystyssä mulle kaks baari-iltaa. Tänään lähdetään!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voisin lisätä maaluetteloon kanadan. Tuli Seagramia paukun verran juotua noin viikko sitten ja maistui aika hyvältä. Voisi jopa harkita foorumillekirjoittelujuomaksi ensi viikonlopuna, näkee nyt sitten.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Hauskaa, että tämäkin on tuolla juoppomodella pitänyt tägätä, vaikka tänne on niitä epattoja eksynyt oikein kolmin kappalein kertomaan, etteivät ko. aineksesta välitä:

Muiden juomana se on parsainta.
Viski niitä harvoja etanoli-juomia, mitä ei saa alas menemään ei sitten mitenkään.
vaikkei aihe sinällään olekaan minulle läheinen kun en teräviä juo (kuin satunnaisesti ja yleensä muiden tarjotessa).
EIKÖ TÄMÄN AJOJAHDIN TÄHTÄYSMEKANISMI KAIPAISI UUDELLEENKALIBROINTIA!?!

oldez

Well-known member
Alko rupee tekee mieli viskiä. Harmi ettei ole yhtään. No lasillinen XO:ia sitten.