Hmm... Ei kannattas tänne purkaa sun pahaa oloas. Ei ole meidän syy että olit koulukiusattu! Mee ihmeessä avautuu terapeutille!
No kerrankos sitä nyt sattuu. Foorumillakin :frank:
Hmm... Ei kannattas tänne purkaa sun pahaa oloas. Ei ole meidän syy että olit koulukiusattu! Mee ihmeessä avautuu terapeutille!
Sorry.Vittu ku vituttaa et mistä noita pilapuheluita oikee tulee ja vielä tuntemattomista numeroista...
Joo mulla on myös noita ajoittain. Soi ja soi ja kun vastaan niin luuri kiinni! Perkele mitä säätöä! :thumbdownVittu ku vituttaa et mistä noita pilapuheluita oikee tulee ja vielä tuntemattomista numeroista...
Jo pilapuhelu soitettais tuntemastasi numerosta, se vähän niin kuin söis sitä hassuttelua aika vitusti.Vittu ku vituttaa et mistä noita pilapuheluita oikee tulee ja vielä tuntemattomista numeroista...
Ei välttämättä, jos se tunnistettu numeronomistaja allekirjoittaa vittuiluviestinsä.Jo pilapuhelu soitettais tuntemastasi numerosta, se vähän niin kuin söis sitä hassuttelua aika vitusti.
Ooo, joku on tainnut syödä ärrimurrikeksiä.Hmm... Ei kannattas tänne purkaa sun pahaa oloas. Ei ole meidän syy että olit koulukiusattu! Mee ihmeessä avautuu terapeutille!
Kolmisen vuotta ollut nykyiset rillit, voisi jossainvaiheessa hommata uudet.
Olen ihan ulospäinsuuntautuneena blondiinina tämän suhteen. Vittuillaanko tässä minulle?!?1!!? VASTATKAA!!1!!!Ei ollut vittuilua lain, vaan muistutus notta tämä on pollattu aijjemmin.
Juu, kiistäminen vahvistaa sen.Olen ihan ulospäinsuuntautuneena blondiinina tämän suhteen. Vittuillaanko tässä minulle?!?1!!? VASTATKAA!!1!!!
Ai näin vai:Juu, kiistäminen vahvistaa sen.
Tama selva. JayR on messias ja vittuilee mulle.JayR: I'm not the Messiah! Will you please listen? I am not the Messiah, do you understand? Honestly!
Girl: Only the true Messiah denies His divinity.
JayR: What? Well, what sort of chance does that give me? All right! I am the Messiah!
Followers: He is! He is the Messiah!
Jumalauta Thunder! Mä vedän huikeeta single maltia ja se lentää nenästä!Merimiehille oikeasti vitsaillaan, että onkohan käpyysissä oikeaa merimiehen pureketta.
Äitini kertoi, että tuo vitsi on tullut jäädäkseen. Sillä oikeasti joku viulisti on kuollut kuumaan saunaan ja sieltä rahdattuna sen lihat olivat velttoja joka puolelta. Vitsi siitä jäi elämään aikuisten oikeasti. Kun ottaa huomioon, että äitini sen ruumiin löysi ja lopulta kantoi sitä.