Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Okei...Joo, ei osaa nyt yhtään mitään. :thumbfh:
Archie huom! Nyt osui kohdalleen. Pidetään juhlat.
Okei...Joo, ei osaa nyt yhtään mitään. :thumbfh:
Turhaan editoit. Mä pidin tota sun ohjeistustasi vittuiluna. Niih..Aika helposti tuollaista saa aikaan kun kirjoittaa ensin itse tekstin ja lisää pisteet sitten jälkikäteen.
edit. Ja kai tähän jotain vittuiluakin pitäis laittaa ettei off-topikiks mene. Jotain sparrausta tässä nyt tarvittais, että edes jotain irtois. No olkoon sit off-topikkina, jos se vaikka menis vittuiluna. Hähhää siitäs saitte onnettomat apinat!
No mä pidän sit vittuiluna tota sun mun ohjeistuksen pitämistä vittuiluna. Ja ihan vittuillakseni laitoin noin sekavan lauserakenteen tuohon.Turhaan editoit. Mä pidin tota sun ohjeistustasi vittuiluna. Niih..
Ei näy enää. Vituttaako se?vituttaa kun näkyy oma nimi viimeisenä postaajana f1-vapaan tyttöjen viestiketjussa.
Kyllähän juhlat pidettäis, JOS olisi hyvää seuraa..Okei...
Archie huom! Nyt osui kohdalleen. Pidetään juhlat.
Hemingway.Aika väsynyttä ja väkisin väännettyä. Spontaanisuus uupuu täysin.:thumbfh:
Mistä kavereista ja luotetuista ystävistä sä oikein kirjoittelet?Vähän fiksumpihan olisi tajunnut, että tällaisen otsikon perustajalla on ketunhäntä kainalossa. Tässä mitään kenenkään kanssa olla sovittu.
Että tyhmiähän te olette kaikki. Ja rumia. Ja aisankannattajiakin olisitte, mutta ettehän te nyt ketään naista tule koskaan saamaan. Niitä himmenneillä lyhdyillä ajavia hampaattomia hilmoja, joita esittelette kavereillenne, ei nyt lasketa.
Entäpä ne kaverit, ja luotetuimmat ystävänne? Seuratkaapa heitä vähän tarkemmin. Selän takana olette heille ehtymätön naurun aihe.
Ai niin, eihän teillä ole edes kavereita.Mistä kavereista ja luotetuista ystävistä sä oikein kirjoittelet?
Jäi aika olleellinen asia tuosta sun ponnettomasta vittuiluyrityksestä huomaamatta.Ai niin, eihän teillä ole edes kavereita.
Kerro ihmeessä itsestäsi lisää.Tää oli vasta verryttelyä.
Tää on vittuiluketju, ei soidinlauluketju.Painukaa kaikki vittuun!!! :jaska:
Siinä oli jo vähän teiniangstiakin mukana. Hyvä!Painukaa kaikki vittuun!!! :jaska:
*tirsk*Tää on vittuiluketju, ei soidinlauluketju.
Menehän poika ottamaan lääkkeesi.Painukaa kaikki vittuun!!! :jaska:
Mene itse ottamaan lääkkeesi! Sinä omias luuleva, paskapää!! Olen nainen!Menehän poika ottamaan lääkkeesi.