Vittuiluotsikko

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Aika helposti tuollaista saa aikaan kun kirjoittaa ensin itse tekstin ja lisää pisteet sitten jälkikäteen.

edit. Ja kai tähän jotain vittuiluakin pitäis laittaa ettei off-topikiks mene. Jotain sparrausta tässä nyt tarvittais, että edes jotain irtois. No olkoon sit off-topikkina, jos se vaikka menis vittuiluna. Hähhää siitäs saitte onnettomat apinat!
Turhaan editoit. Mä pidin tota sun ohjeistustasi vittuiluna. Niih..

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Siis nythän mä hokasin. Kun kaikki käy täällä yrittämässä jotain onnetonta vittuiluntynkää niin äkkiä käykin silleen, että jossain muussa ketjussa kirjoittaessaan ajattelee olevansa täällä vittuiluketjussa ja siitä vittuilu leviää vähitellen ympäri foorumia. Ja kaikki saa bannia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aika väsynyttä ja väkisin väännettyä. Spontaanisuus uupuu täysin.:thumbfh:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Vähän fiksumpihan olisi tajunnut, että tällaisen otsikon perustajalla on ketunhäntä kainalossa. Tässä mitään kenenkään kanssa olla sovittu.

Että tyhmiähän te olette kaikki. Ja rumia. Ja aisankannattajiakin olisitte, mutta ettehän te nyt ketään naista tule koskaan saamaan. Niitä himmenneillä lyhdyillä ajavia hampaattomia hilmoja, joita esittelette kavereillenne, ei nyt lasketa.

Entäpä ne kaverit, ja luotetuimmat ystävänne? Seuratkaapa heitä vähän tarkemmin. Selän takana olette heille ehtymätön naurun aihe.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vähän fiksumpihan olisi tajunnut, että tällaisen otsikon perustajalla on ketunhäntä kainalossa. Tässä mitään kenenkään kanssa olla sovittu.

Että tyhmiähän te olette kaikki. Ja rumia. Ja aisankannattajiakin olisitte, mutta ettehän te nyt ketään naista tule koskaan saamaan. Niitä himmenneillä lyhdyillä ajavia hampaattomia hilmoja, joita esittelette kavereillenne, ei nyt lasketa.

Entäpä ne kaverit, ja luotetuimmat ystävänne? Seuratkaapa heitä vähän tarkemmin. Selän takana olette heille ehtymätön naurun aihe.
Mistä kavereista ja luotetuista ystävistä sä oikein kirjoittelet?

Mä sovin ylläpidon kanssa, että tässä toikissa saa vittuilla. Yhtään en ole vielä tosin vittuillut.