Vitutettu ilmaus / ilmaisu (R&K)

Örfil

Guest
FW08, tuo köyhän miehen Vitali Petrov (...ketjua saa jatkaa).

Thunder

Vihan aiheuttaja
Aliens nelonen tarjosi vain vähän uusia pätkiä. Kolmonen antoi valtaisia pätkiä uutuuksia, mitä minä miellän tätä kolmosta paremmaksi leffaksi, alkuperäinen oli niin perseestä kuin voi mahdollista olla. Loppuotos kolmosessa oli vähän helvetin outo, kun tietää teatteriversion lopun menneen sellaisena.

Nyt pitää katsella jossain vaiheessa Prometheus-elokuvaa. Itse leffaa katselleenani tämä elokuva antoi ristiriitaisia tuntemuksia ja sotki paljon Alien-jatkoja. Aion katsella taas uudelleen Prometheuksen ja kirjoitan ajatuksiani tuonne leffa-arvosteluumme -toikkiin.

Örfil

Guest
Thunder;2015194/ sanoi:
Nyt pitää katsella jossain vaiheessa Prometheus-elokuvaa.

Itse leffaa katselleenani tämä elokuva antoi ristiriitaisia tuntemuksia ja sotki paljon Alien-jatkoja.

Aion katsella taas uudelleen Prometheuksen ja kirjoitan ajatuksiani tuonne leffa-arvosteluumme -toikkiin.
Nyt tuli mieleen että kuka katsoi ja mitä?

Mummiälest Prometheus oli suuri pettymys. Olin junnun kanssa katsomassa rainan tuoreeltaan ja tulimme Plevnasta ulos kera tyhjien popcornrasioiden. Ja kokemus oli sama. Fiilis oli tyhjä.

Odotamme Hobbitti -leffasarjaa, josko se tarjoaisi jotain katsottavaa. Sormusten Herra - trilogian jälkeen Avatar oli jotain joka jäi mieleen.
Ja pari Vares -rainaa sekä se ruattalainen trilogia ;)

Thunder

Vihan aiheuttaja
Nyt tuli mieleen että kuka katsoi ja mitä?

Mummiälest Prometheus oli suuri pettymys. Olin junnun kanssa katsomassa rainan tuoreeltaan ja tulimme Plevnasta ulos kera tyhjien popcornrasioiden. Ja kokemus oli sama. Fiilis oli tyhjä.

Odotamme Hobbitti -leffasarjaa, josko se tarjoaisi jotain katsottavaa. Sormusten Herra - trilogian jälkeen Avatar oli jotain joka jäi mieleen.
Ja pari Vares -rainaa sekä se ruattalainen trilogia ;)
Voisin olla samaa mieltä kanssasi, mutta minun on pakko katsoa uudestaan se Prometheus. Kyllä se elokuva on niin vitun erilainen mutta minun pitää katsoa se uudestaan. Kerron ajatuksiani sitten leffa-toikkiin.

Huoli pois vaan, Taru Sormusten Herrasta tämä Hobitti on erilainen. Tänä jouluna se tulee elokuvateatteriin ja kakkososa myöskin ensi jouluna.

EDIT:

Avatar-elokuva on niin hieno, että siitä ei pääse mihinkään, sen sanotaan tehtävän kakkos-jatko, joten voimme siis odottaa hienoa tai pettymystä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Lähden nyt siitä oletuksesta, että runkkaaminen lasketaan urheiluksi.

Vitutettava:
Sä näytät ihan joltain elokuvatähdeltä!
Sussa on jotain samaa kuin Mickey Rourkessa. Kannattais ehkä vaihtaa harrastusta tai hankkia edes paperipussi tai jotain.

Vitutettava:
Onks mitää pillutouhui?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ootko pinpaan koskenu Räikkösen edellisen voiton jälkeen?
Eihän kimin voitosta kovin pitkin ole. Kaveri kertoi tuossa taannoin pari vuotta sitten saaneensa viimeksi samana päivänä kun Pentium II tuli markkinoille.