Örfil
Guest
FW08, tuo köyhän miehen Vitali Petrov (...ketjua saa jatkaa).
Racer X, tuo köyhän miehen FO110K.FW08, tuo köyhän miehen Vitali Petrov (...ketjua saa jatkaa).
Voi vittu sun kanssa Teppo taas!Sulle kyllä uppoo kaikki mahdollinen paska.
Vitutettava:
Hienosti tehty!
Voi vittu sun kanssas taas kerran! Eipä jääny tästäkään jälkipolville paljon kerrottavaa! Tumpelo! :wall:Tämäpä meni paremmin kuin uskoin.
Hyvin näkyy sinusta pelkkä musta profiili kun toi aurinko on sopivasti pääsi takana.Näin auringonlaskun aikaan olet kauneimmillasi!
Kulkuneuvosi kuvastaa hyvin sen tosiseikan toista laitaa,Vitutettava:
Sun autos oo mukavan pienikulutuksinen.
Nyt tuli mieleen että kuka katsoi ja mitä?Thunder;2015194/ sanoi:Nyt pitää katsella jossain vaiheessa Prometheus-elokuvaa.
Itse leffaa katselleenani tämä elokuva antoi ristiriitaisia tuntemuksia ja sotki paljon Alien-jatkoja.
Aion katsella taas uudelleen Prometheuksen ja kirjoitan ajatuksiani tuonne leffa-arvosteluumme -toikkiin.
Voisin olla samaa mieltä kanssasi, mutta minun on pakko katsoa uudestaan se Prometheus. Kyllä se elokuva on niin vitun erilainen mutta minun pitää katsoa se uudestaan. Kerron ajatuksiani sitten leffa-toikkiin.Nyt tuli mieleen että kuka katsoi ja mitä?
Mummiälest Prometheus oli suuri pettymys. Olin junnun kanssa katsomassa rainan tuoreeltaan ja tulimme Plevnasta ulos kera tyhjien popcornrasioiden. Ja kokemus oli sama. Fiilis oli tyhjä.
Odotamme Hobbitti -leffasarjaa, josko se tarjoaisi jotain katsottavaa. Sormusten Herra - trilogian jälkeen Avatar oli jotain joka jäi mieleen.
Ja pari Vares -rainaa sekä se ruattalainen trilogia
Miksi kysyt?Ei kukaan ole sattumalta lukenut tämän keskustelusäikeen avauspostausta,
tai jotain välittömästi sen jälkeen kirjoitettua?
Jotta tietäisin paremmin!Miksi kysyt?
Lähden nyt siitä oletuksesta, että runkkaaminen lasketaan urheiluksi.Olemuksestasi kyllä huokuu että olet aktiivinen urheilija!
Sussa on jotain samaa kuin Mickey Rourkessa. Kannattais ehkä vaihtaa harrastusta tai hankkia edes paperipussi tai jotain.Lähden nyt siitä oletuksesta, että runkkaaminen lasketaan urheiluksi.
Vitutettava:
Sä näytät ihan joltain elokuvatähdeltä!
Ootko pinppaan koskenu Räikkösen edellisen voiton jälkeen?Vitutettava:
Onks mitää pillutouhui?
Eihän kimin voitosta kovin pitkin ole. Kaveri kertoi tuossa taannoin pari vuotta sitten saaneensa viimeksi samana päivänä kun Pentium II tuli markkinoille.Ootko pinpaan koskenu Räikkösen edellisen voiton jälkeen?
Haistakaa vittu koko sakki!Ootko pinpaan koskenu Räikkösen edellisen voiton jälkeen?
Kullitettava:
Hyvää huomenta sullekin!