Onko noi jotain alastonselfievideoita?Kuningatar tallensi reaktiot myös nännykkävideolle ja törkkäsi nettiin?
Luultavasti. En sitten tiedä onko sillä merkitystä, että tein jo jonkun aktivoinnin/rekisteröinnin tolle koneelle ja käyttäjälle, mutta eiköhän se silti onnistuisi.Eiks toi ongelma ratkea sillä, että hylkäät ne uudet tunnukset ja alat käyttää niitä vanhoja.
Ei pitäis olla merkitystä kunhan vain kirjautumisen yhteydessä määrität koneensi tilisi ensisijaiseksi laitteeksi. Ei pitäisi olla kuin muutaman minuutin homma.Luultavasti. En sitten tiedä onko sillä merkitystä, että tein jo jonkun aktivoinnin/rekisteröinnin tolle koneelle ja käyttäjälle, mutta eiköhän se silti onnistuisi.
En vaan jaksa enää alkaa veivaamaan. Maksan sitten kaksi plussajäsenyyttä, ja sillä selvä.
Niin kyllä se joittenkin lapsien joulun pilaa. Hyvä juttu sun mielestä?Yhyy, lapset joutuu olemaan ilman pelikoneita jouluna. Kamalaa.
On.Niin kyllä se joittenkin lapsien joulun pilaa. Hyvä juttu sun mielestä?
Eikös joulun perimmäinen tarkoitus vähän niinkuin ole pelata ja leikkiä uusilla leluilla? Itsekkö istuit kädet ristissä Santa Anassa?Yhyy, lapset joutuu olemaan ilman pelikoneita jouluna. Kamalaa.
Koska minua jo muutenkin pidetään suunnattoman mulkkuna ihmisenä, niin vastaan kyllä. Kyllä sitä nyt lapsena pitää pystyä edes jouluna ilman pelejä selvimään.Niin kyllä se joittenkin lapsien joulun pilaa. Hyvä juttu sun mielestä?
iPad päätti, että se on parempi sana kuin kännykkävideo, joten näin tällä kertaa. Vähän hassuhan se oli, joten en alkanut korjaamaan.Onko noi jotain alastonselfievideoita?
Komp.Koska minua jo muutenkin pidetään suunnattoman mulkkuna ihmisenä, niin vastaan kyllä. Kyllä sitä nyt lapsena pitää pystyä edes jouluna ilman pelejä selvimään.
Näin on.Kielimiehiä tuo Alppu.
Koko, muoto, materiaali ja lämpöarvo tukevat lievästi käyttötarkoitustanne.Itse käyttäisin pleikkaria lähinnä takan sytykkeenä.
Tunnen yhden* joka tekis vitosella suitsait sukkelaan.Ei o takkaa.