Vituttavia asioita

markoj

Custom User
Oikean käden etu- ja keskisormen jänteet kipuilee huomattavasti. Ei saa kättä nyrkkiin.

jjv

Arschloch
Modeemi ei vain löydä intternettiä. Kokeilin rempan aikana asennettuihin uusiinkin pistokkeisiin, mutta ei.
Voi rrristuksevvittu, nyt palaa entistä vähemmän valoja modeemissa, kun menin resettiä painamaan. Pitää illalla ruveta miettimään toimenpiteitä asian tiimoilta.

jjv

Arschloch
Saa nährä toimiiko striimit ny lainkaan, kun joutu mokkulayhteyden virittämään. Modeemi ei vain löydä intternettiä. Kokeilin rempan aikana asennettuihin uusiinkin pistokkeisiin, mutta ei. Kännykkääkään en saanu bluetoothilla koneeseen yhdistettyä, mutta onneks on mokkula tallella.
Sain eilen kaverin modeemin lainaksi, mutta eihän sekään kämpällä toiminu. Soitin Tampereen Puhelimeen ja siellä vastasi joku nuorehko nainen jonka repliikit oli kutakuinkin "joo......katotaas.......joo.....katotaas..." Oikein tienny vastattiinko puheluun jo vai vieläkö se jonotusnauha pyörii. No lupasi, että asentajat ottaa tänään yhteyttä. Ei oo vielä soittanu. Aamulla soitin putkiremppafirman sähkötyönjohtajalle jonka kanssa jo maanantaina olin yhteyksissä. Hän lupasi, että asentajat alkavat ongelmaa selvittää. Tavoitteenani on saada kahden eri firman asentajat samoja johtoja tutkimaan.

Älytöntä, jos pitää vanhoja lankapuhelinjohtoja ruveta korjaamaan, kun uudet nettikaapelitkin on asuntoihin vedetty. Kyselin niistä jo maanantaina milloin on tarkoitus ottaa käyttöön. Ei kuulemma tiedossa, taloyhtiö päättää operaattorin kanssa joskus myöhemmin otetaanko ne käyttöön. Seinänaapurissa on kyllä porailtu tälläkin viikolla, ehkä ne on rei'ittäny mun kaapelin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
'Paljon' ja 'vähän'- sanojen käyttö samassa lauseessa tyyliin: "Tästä asiasta on nyt aika paljon vähän tuolla kylillä puhuttu".
Yllättävän yleistä kuulla tuollaista. Siihen sortuu säännöllisesti esim. Osku Saari.

jjv

Arschloch
Netti edelleen rikki. Nyt sain tietää operaattorin asentajan käyneen talossamme perjantaina ja väittää jonkun liitännän olleen irti. Oli laittanu sen takaisin mut ei toimi siltikään. Kommunikointi menee niin että ne ei soita mulle vaan mun pitää soitella keskusneidille joka kommunikoi asentajan kanssa sähköpostitse raporteilla. Nyt se lähetti asentajalle lisätietopyynnön ja vastaus tulee ehkä huomenna.

jjv

Arschloch
Haa!

No nythän se rupes toimimaan, kun vaihdoin modeemin eteisaulan pistokkeesta salongin/ruokasalin pistokkeeseen, jossa se ei ole koskaan aiemmin (viime viikollakaan) toiminut. Asentaja oli kytkenyt jonkun eri johdon. Eli turhaan surffailin viikonlopun pätkivällä mokkulayhteydellä. Jälkivitutus.
Pitäisköhän soittaa operaattorille ettei tarvitsekaan enää etsiä vikaa? Njääh, pähkäilkööt.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Syrjäs-Hartsa vetää telkkarissa sellaista kalalautasta Kustavissa, että mulla valuu kuola ja loput on kustavissa.:mad:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pelattiin Tecmo World Wrestlingiä 8 bittisellä Nintendolla. Kaverilla oli aina sama äijä ja se oli pelannut sitä peliä kymmeniä tai satoja tunteja, mä en juuri lain aiemmin.
Sen äijällä oli liike, jossa se otti mun äijää kintuista kiinni ja alko pyörittämään ja lopuksi linkos mun äijän huitsin nevadaan. Ja selostaja siinä alaruudussa "sanoi": "Round and round and round he goes, where he stops nobody knows". Ja se kaveri sanoi sen ääneen. Joka saatanan kerta. Ja lällättävällä äänellä. Teki mieli latoa turpaan. Se peli eteni niin, että kun mä sain äijäni likelle sen äijää, niin se paineli n. valonnopeudella oikean näppäinsarjan, ja mun äijäni oli taas pyörimässä. Ja taas round and round and round he goes, where he stops nobody knows. Ja kun sain äijäni taas kehiin, niin round and round and round he goes, where he stops nobody knows.
Vittu kun vituttaa vieläkin, vaikka siitä on yli 20 vuotta aikaa. Saatana, kun näkisin sen kaverin vielä joskus.

Sue_me

Well-known member
Isäukko oli heittänyt lipat moottoripyörällä.

Onneksi ei käynyt mitään, mitä nyt katteet ja kytkinkahva hieman ottivat osumaa.

Hyvin ajoitettu tuo kaskovakuutuksen irtisanominen tälle kaudelle :ahem:

Sue_me

Well-known member
Aika paljon tuntuu lehdistöä kiinnostavan entisen riistäjäkansan posetushovi.