Albert Oil
Hippi ja juntti
Katsoit sen ainoastaan Miia Nuutilan takia.Katsoin juur Napapiirin sankarit nimisen elokuvan.
Elokuvassa oli pakastin jossa oli valo. Olen jäänyt paljosta paitsi.
Katsoit sen ainoastaan Miia Nuutilan takia.Katsoin juur Napapiirin sankarit nimisen elokuvan.
Elokuvassa oli pakastin jossa oli valo. Olen jäänyt paljosta paitsi.
Sinun pitää nyt pirauttaa kylmäkonekorjaajalle ja alettava valmistautua uuden jääkaappipakastimen hankkimiseen.Ei ole tuossa jääkaappipakastimessa nyt kaikki kohdillaan. Pakastinosasto kerää sisuksiinsa kasapäin lunta eikä sinne oikein muuta sitten mahdukaan. Jääkaapin pohjalle taas tihkuttaa vettä jostakin niin että sitä saa jatkuvasti olla kuivaamassa. Ns. vihanneslokerot lainehtivat koko ajan.
Luulin, että pääsen ongelmista eroon pakkasen sulattamisella mutta näin ei näemmä olek'.
Vedäppä se ulos kolostaan (siis se kaappi) ja imuroit pölyt sen takaa. Samalla tyhjennät kaikki tukkeutuneet sulamisvesi kanavat ja tietysti sulatat sen pakkasen. Jos ei auta, niin Ekotorille.Ei ole tuossa jääkaappipakastimessa nyt kaikki kohdillaan. Pakastinosasto kerää sisuksiinsa kasapäin lunta eikä sinne oikein muuta sitten mahdukaan. Jääkaapin pohjalle taas tihkuttaa vettä jostakin niin että sitä saa jatkuvasti olla kuivaamassa. Ns. vihanneslokerot lainehtivat koko ajan.
Luulin, että pääsen ongelmista eroon pakkasen sulattamisella mutta näin ei näemmä olek'.
Itselläni ollut 2:aksi arkkupakastinta, joista kummastakin valo palanut. En ole nähnyt elämää niin paljoa hyödyttäväksi ominaisuudeksi, että olisin vaihtanut.Onko pakastimissa valoja? Mulla ei oo ollu yhdessäkään.
Eikun Haaparantalaisen vesipallojoukkueen joka näytti ja kuulosti venäläiseltä.Katsoit sen ainoastaan Miia Nuutilan takia.
Kymppitonnissa aikoinaan.Itselläni ollut 2:aksi arkkupakastinta, joista kummastakin valo palanut. En ole nähnyt elämää niin paljoa hyödyttäväksi ominaisuudeksi, että olisin vaihtanut.
Arkun pakastamiseeen ei valoa tarvita. Krematoriossa taas tuli valaisee 'ihan hyvin'.Itselläni ollut 2:aksi arkkupakastinta, joista kummastakin valo palanut. En ole nähnyt elämää niin paljoa hyödyttäväksi ominaisuudeksi, että olisin vaihtanut.
No nyt löytyi. Kondenssiveden kourun poistoputkesta löytyi homehtunut juustokökkö! Ei ihme että vesi lorisi jääkappin alalaatikoihin.Ei ole tuossa jääkaappipakastimessa nyt kaikki kohdillaan. Pakastinosasto kerää sisuksiinsa kasapäin lunta eikä sinne oikein muuta sitten mahdukaan. Jääkaapin pohjalle taas tihkuttaa vettä jostakin niin että sitä saa jatkuvasti olla kuivaamassa. Ns. vihanneslokerot lainehtivat koko ajan.
Oli se nyt. Itse tehty jo 2005.Olikse homejuustoa? (Oma keksimä.)
Jospa se mitä sinä löysit olikin mälliköntsä.No nyt löytyi. Kondenssiveden kourun poistoputkesta löytyi homehtunut juustokökkö! Ei ihme että vesi lorisi jääkappin alalaatikoihin.
Tarjoan 100 000€.Minulla olisi täällä jotain. 10 000 eurolla flinda vaihtaa omistajaa taksitse.
Jaksoin nousta sängystä ylös ja menin autolle. Nykytrendini mukaisesti konepellin avauskahva(siis se sisäpuolinen) liikkuu, ja siinä tuntuu vastetta, mutta konepelti ei suostu jostain syystä aukeamaan. Jäi sit ne tutkimiset siihen...Lähdinpä illalla yrittämään kuatroa(jolla en sattuneesta syystä ole pariin kuukauteen ajellut) tulille. Kyllähän se luotettava vitoskone hörähti käymään, 5min käyttelyn jälkeen lämmöt yheksässäkympissä mut sisälle puhalsi pelkkää jääkylmää. Se siitä sitten. Vissiin nesteet jäässä ja sitäkautta varmaan myöskin vesipumpun siivet nyt sökönä. Täytyypi tutkia päivänvalossa tarkemmin. Jos jaksan huomenna(kaan) nousta sängystä ylös, tuskinpa jaksan, koska kaikki mitä teen menee kummiski vituiks
Malagan lämpöä kaipaa Auri. Ja minä.Jaksoin nousta sängystä ylös ja menin autolle. Nykytrendini mukaisesti konepellin avauskahva(siis se sisäpuolinen) liikkuu, ja siinä tuntuu vastetta, mutta konepelti ei suostu jostain syystä aukeamaan. Jäi sit ne tutkimiset siihen...