Vituttavia asioita

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Täällä kun tuon vedettömän pisuaarin puolesta niin puhutaan, heillä sitten varmaan on kotonakin sellainen. Ettei vain kuitenkin huuhtelis kuset sitten 10 litralla puhdasta vettä kotona. Että onko se vain puheet, vai myös omat teot?
Sulla meni nyt vedet ja kuset sekaisin, jos tuollaisia johtopäätöksiä teet.

Örfil

Guest
Toisaalta, pitäisköhän laittaa asennus-CD menemään Fagikselle tuosta sällin tekemästä virtaussoftasta, jonka teki dippatyönä työnantajalleen? Siinähän on kyllä koodin muodossa nuo pökäle- ja kusiasiat nähtävänä?

Softalla mitoitetaan kunnan viemärijärjestelmän siirtopumput.

Örfil

Guest
Asia ratkeaa tutkimalla Paavo Väyrysen kehoa: siihen ei loka tartu, ei sitten millään.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Toisaalta, pitäisköhän laittaa asennus-CD menemään Fagikselle tuosta sällin tekemästä virtaussoftasta, jonka teki dippatyönä työnantajalleen? Siinähän on kyllä koodin muodossa nuo pökäle- ja kusiasiat nähtävänä?

Softalla mitoitetaan kunnan viemärijärjestelmän siirtopumput.
Ripuli on märkää kakkaa.
Ripuli ei koskaan valumasta lakkaa.

Örfil

Guest
Sitähän on olemassa monenlaisia hajuallergikkoja ja pöpöpelkoisia, joten mikseipä joku voi olla kusenhajullekin allerginen. En mene enkä tiedä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä polttelen ulkosaunan kiukaassa enimmäkseen höylättyä tammea, välillä mukana on pähkinää, ruusupuuta ym. erikoisempia lajeja - höylättynä toki edelleen :) Jos oikein lama iskee, niin sitten menee mäntyä seassa.

Kun noista viemäreistä ollut puhetta, niin kiinteistööni tulee yksi vesiliittymä ja kaksi viemäriliittymää :D Oma kaivokin löytyy, mutta sen vettä olen käyttänyt lähinnä autojen pesemiseen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun kusihan haisee ruusuille vain!

Havaitsenki vähän laimeaa suhtautumista? Suorastaan forumkiusautumista. Joukolla ajetaan hahmo ulos foorumilta kun kirjoittaa niin paskoja juttuja! :frank:
Hah! Tulokas mokailee! Ei toi ollut paska juttu. Se oli kusi juttu!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vuoden postaus on nyt tässä.
Vielä jos jotain laskukaavoja saisi paskan vaatimasta liike-energiasta.
Ei siinä mitään kaavoja tarvita. Sen huomaa muutenkin kun tulee enemmän liike-energiaa vaativa ns. hidas kakka. Huomaa siinä vaiheessa kun vetää pytyn ja vesi nousee melkein reunojen tasalle ennen kuin koko hoito hulahtaa kertalaakilla valtakunnan verkkoon vieden jonkinlaisen inertian avulla mukanaan nekin vedet, jotka normaalisti jäävät pyttyyn odottelemaan seuraavan pökäleen putoamista.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kaipa se vedetön jotain kemikaalia tarvis ettei haise, vai onko vain jokn nanopinnoite johon ei mikään tartu? Vähän vanhemmat ainakin värjäytyneet ja haisevat.
Pisuaarien pintamateriaali on mahdollisimman sileä, jolloin neste valuu näistä liukkaasti läpi. Vedettömän pisuaari pohjalla näkyvässä kuvussa on ns. saniteettikiveä, josta liukenee bakteereita, jotka syövät haisevaa jäännöstä pisuaarista pois. Nämä bakteerit tekevät työtään niin kauan kuin ravintoa on tarjolla.

Örfil

Guest
Veden sijaan viisaat insinöörit voisivat kehittää paineilmalla toimivan pöntön. Paineakku vesisäiliön tilalle ja kompressorilla sen täyttö. Laukaisunapista sitten projektiili papereineen viemäriä kiertävälle radalle.

Itse olen mieltynyt ajatukseen vähän jytkymmästä, ruutikaasulla laukaistavasta pöntöstä. Esim. pikaisena arviona kranaatinheittimen ammuksen ajopanoksen voima riittäisi viemään kakkishrapnellin lähimpään jätevesien käsittelylaitokseen. Tuo vesivoimalla touhuaminen on sellaista viherpiiperöiden touhua. Tuskin malttaisin odottaa, että pääsisi ampumaan aamulla pöntöllä, jos tuollainen vehjes kotona olisi. Sitähän paskoisi ihan pöntön vetämisen ilosta!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Itse olen mieltynyt ajatukseen vähän jytkymmästä, ruutikaasulla laukaistavasta pöntöstä. Esim. pikaisena arviona kranaatinheittimen ammuksen ajopanoksen voima riittäisi viemään kakkishrapnellin lähimpään jätevesien käsittelylaitokseen. Tuo vesivoimalla touhuaminen on sellaista viherpiiperöiden touhua. Tuskin malttaisin odottaa, että pääsisi ampumaan aamulla pöntöllä, jos tuollainen vehjes kotona olisi. Sitähän paskoisi ihan pöntön vetämisen ilosta!
Keith Moon teki tuota ideaa koskevia käytännön testejä hotellihuoneiden vessoissa. Hotellien johtajat eivät arvostaneet. Suurien nerojen työtä harvoin osataan arvostaa heidän elinaikanaan.

jjv

Arschloch
Huomaa siinä vaiheessa kun vetää pytyn ja vesi nousee melkein reunojen tasalle ennen kuin koko hoito hulahtaa kertalaakilla valtakunnan verkkoon
Ihan lähihistoriassa huomasin eräässä yleisessä vessassa vyötä kiristäessäin, että tuo "melkein reunojen tasalle" ei taida toteutua. Jos mulla oli hetki aiemmin kiire sinne koppiin niin ulos vasta kiire tulikin! Erään urheilutapahtuman vessassa noita ylilainehtimisia oli tapahtunut useammassakin pöntössä, mutta miehet siellä seassa urhoollisesti asioitaan toimittivat ja joukkoon liityin.

Örfil

Guest
jjv:llehän tapahtui siis se klassinen "vassakuut" keissi!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ihan lähihistoriassa huomasin eräässä yleisessä vessassa vyötä kiristäessäin, että tuo "melkein reunojen tasalle" ei taida toteutua. Jos mulla oli hetki aiemmin kiire sinne koppiin niin ulos vasta kiire tulikin! Erään urheilutapahtuman vessassa noita ylilainehtimisia oli tapahtunut useammassakin pöntössä, mutta miehet siellä seassa urhoollisesti asioitaan toimittivat ja joukkoon liityin.
Siinäpä oikein malliesimerkki perustavaa laatua olevasta suunnitteluvirheestä. Ainakin mun mielestä ihan ensimmäinen lähtöarvo paskapyttykokonaisuutta mitoitettaessa pitäis olla, että kaikki vesisäiliöstä tuleva vesi mahtuu pyttyyn. Ja siihen vielä sopiva varmuuskerroin päälle.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Nyt kun puhe kääntyi julkisiin wchin niin viime viikonloppuna tuli Paviljongissa huomattua et 1 wc on kärsinyt suunnitteluvirheen. Pönttö niin lähellä ovea että pieninkin kaveri joutuu laskemaan kaapelia polvet ovessa kiinni. Ellei sitten tosimiähenä pasko ovi auki.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Nyt kun puhe kääntyi julkisiin wchin niin viime viikonloppuna tuli Paviljongissa huomattua et 1 wc on kärsinyt suunnitteluvirheen. Pönttö niin lähellä ovea että pieninkin kaveri joutuu laskemaan kaapelia polvet ovessa kiinni. Ellei sitten tosimiähenä pasko ovi auki.
No mutta klaarasit tilanteen kuitenkin. Onneksi olet pieni.