Vituttavia asioita

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Youtube ja Clickbait

Tää alkoi oikeestaan jo heinäkuussa kun näin pari viikkoa ennen klikkaamista ''Alan Walker feat. Zara Larsson - Tears'' nimisen videon Alan Walker nimiseltä kanavalta. Minä idiootti luulin, että kyseessä oli oikeasti tämän niminen biisi, tämän nimiseltä artistilta. Päädyin klikkaamaan sitä videota, koska mun oli pitänyt tehdä niin jo monta viikkoa. Ensin koin outouden kun ''Alan Walker''-kanavalla olikin vain vähän tilaajia. Mietin, että mitähän on voinut tapahtua. Luin kommetteja ja kuvausta ja kävikin ilmi, että kumpikaan otsikon artisteista ei ole laulun takana. Olo oli käsittämätön ja vittuuntunut. Joku oli pyytänyt näyttökertoja tälläisella tempulla. Onneksi sentään kuvauksen keskellä kertoivat totuuden. Käsittämätöntä. Näin samalla sivulla muitakin videoehdotuksia jotka olivat muka Alan Walkerin tekemiä. On käsittämättömän väärin väittää laulun olevan hänen, vaikka asia ei ole näin! Alan Walkerin suurena fanina koen tämän suurena vääryytenä.

Ei tämä mitään, viime viikolla näin Alan Walkerin ja Sian biisin jonka nimee en enää muista. Avasin huvin vuoksi kyseisen videon ja epäilempä ettei sekään ole hänen biisinsä. Useat vain valitettavasti uskovat sen olevan. Tässä tapauksessa oikeaa artistia ei mainittu missään.

Tänään näin Alan Walkerin ja Ariana Granden - I want you back videon. Nyt jo tiesin ettei tämä suurella todennäköisyydella ole heidän biisinsä, mutta avasin videon koska toivoin, että siellä lukisi oikea artisti. No ei lukenut. Sapettaa suuresti, koska tätä biisiä haluaisin kuunnella enemmänkin, mutta koska järjestelen musiikkikirjastoni tietokoneella kunnolla, koska olen hassu niin en halua nimetä biisiä valheellisen tiedon mukaan.

Lyhyesti vituttaa se, että ihmiset haluaa näyttökertoja valheellisella informaatiolla. Ja oma typeryys. Toivoisin kovasti, että tämä loppuisi.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Lyhyesti vituttaa se, että ihmiset haluaa näyttökertoja valheellisella informaatiolla. Toivoisin kovasti, että tämä loppuisi.
Eipä se taida koskaan loppua. Esim. omat kuvailuni 2008 Black Rocket rallista oli joku ulkomaanelävä kopioinut ja laittanut omalle tililleen, mainostaen sitä Neste Oil Rally Finlandina. Eipä auttanut vaikka hippasen asiasta huomautin.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä olin Jjusbanin kanssa kerran silleen kun juttujen ja ulkonäön perusteella luulin Simo Salmiseksi. No eipä ollut! Vituttaa vieläkin.

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Ultra bra. Soivat taas joka paikassa saatana. Olisivat pysyneet telakalla.
Joku tuollaista joikaamista rakastaa. Ei voi ymmärtää.

burb

.
En keksi Kuvikseen mitään sellaista, millä voisi taistella paria ehdokasta vastaan edes vähää alusta.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Jostain syystä pääkoppa haluaa ennen nukkumaanmenoa soittaa mulle vaaratiedoitetta ennen tulevaa huilunsoittoa. Vielä kun tietäisi, miksi.

Hyisaatana. Ahdistaa. Unohtakaa vesikidutukset yms, tuon soittamisella saa paljon kovempia tuloksia.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Ei ilmalämpöpumppujen asentajille/myyjille raha vissiin kelpaa, tai sitten ei vain ole sille tarvetta. 2 paikkaan olen jättänyt 3 viikon sisään yhteydenottopyynnön, että kävisivät paikan päällä katsomassa soveltuvan laitteen ja sen sijoituspaikan ja antaisivat tarjouksen. Kummallekin piti lopulta soittaa itse takaisin, kun mitään ei kuulunut.

Ensimmäinen on naapurikunnassa oleva yksityinen yrittäjä. Sanoi että eeeeei kyllä nyt pysty, on kalenteri täysi loppuvuoden. Onnittelin että hienoa että menee hyvin, ja sanoin soittavani toisaalle.

Toinen on maanlaajuinen firma. Puhelimessa jantteri sanoi että joooo totta kai sopii, tulee 5.10. Klo 15.30 paikalle niin pistetään homma kuosiin. Oikeen moneeen kertaan sanoi että 15.30, ja se 5. päivä on oikeen hyvä kun 15.10. pitäs jättää maahantuojalle syksyn laitetilaukset. No ei oo kaveria sitten näkyny, ei kuulunu. Töistä läksin etuajassa, että oon ajoissa kotona.

Jaa niin, tästä toisesta soittivat pari päivää sitten lopulta takaisin siitä yhteydenottopyynnöstä. 3 viikkoa sen jälkeen kun olin sen jättänyt.

Tunkki. Illalla naamakirjaan vähän palautetta.

Giganttiin tai K-Rautaan seuraavaksi talon piirustusten kanssa.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Jos ne kuuklas että sulla on ranskalainen auto?
En voi vastata heidän puolesta, voi tietty olla.

Sinänsä ihan hienoa, että yhteyttä on koitettu luoda 3 viikkoa, eikä olla päästy edes siihen tilanteeseen että kauppoja oltais hieromassa tai edes tietoa millaisesta tuotteesta kauppaa hierottais, ja jo tässä vaiheessa potentiaaliselle asiakkaalla on sellainen fiilis että tässä on kaikki mennyt päin...

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En voi vastata heidän puolesta, voi tietty olla.

Sinänsä ihan hienoa, että yhteyttä on koitettu luoda 3 viikkoa, eikä olla päästy edes siihen tilanteeseen että kauppoja oltais hieromassa tai edes tietoa millaisesta tuotteesta kauppaa hierottais, ja jo tässä vaiheessa potentiaaliselle asiakkaalla on sellainen fiilis että tässä on kaikki mennyt päin...
Täälläpäin Mitsubishin jälleenmyyjä, Teho-Posako, on hoitanut hyvin hommansa. Aika hätäseen vielä viimeisellä viikolla, ennen taloon muuttoa tulivat asentamaan punpun.

Toisen hommasin, kun sain sähkölaskun ekan talven jälkeen autotalliin. Kuivaa autonkin hyvin, kun puhaltelee siellä rauhallisesti.

Örfil

Guest
Jos joku asia pännii kaksi päivää, sen voi laskea sitten kaiketi vitutukseksi.

Eräs kuuno sukulainen, jonka kanssa en erityisemmin enää välitä olla tekemisissä, pirautteli toissa päivänä. Yleensä kun ei ole jonkun kanssa tekemisissä vaikkapa vuoteen, niin yleisiin käytöstapoihin kaiketi kuuluu kysellä kuulumiset lyhyesti puolin ja toisin akselilla terveys (yleisesti)-työ-asuminen-siipan tilanne-harrastukset-miten on auto pelannut (miehet), ei se että soittaja kertoo alkuun 25 minuuttia (mitättömistä) jalkavaivoistaan monologina ja yksityiskohtaisesti kipupisteiden sijainnit kuvaillen. 25 minsan kohdalla katsoin kelloa, keskeytin monologin raivokkaan päättäväisesti ja kysyin että no onkos siellä satanut tänään.

Karmeaa kuunneltavaa kun +50 v mies on jäänyt jonnekin esiteinivuosien sosiaalisten kykyjen asteelle ja ei osaa keskustella kuin itsestään. Onneksi saa olla varmaan taas ainakin vuoden ilman tuon tapauksen yhteydenottoa. Pesismaila - tuokaa.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Saas nähdä. Torstaina kirjoittelin palautteen ko. ilmalämpöpumppufirman Facebook- sivuille, heti perjantaiaamuna oli some- tiimi pahoittelemassa asiaa ja pyytämässä yhteystietoja, jotka ennätin antaa vasta juuri kun olin töistä lähdössä. Vajaa puoli tuntia myöhemmin, kun olin jo kotimatkalla, puhelin soi. Ko. firmasta soittivat ja pahoittelivat asiaa ja haluaisivat korjata tilanteen, mikäli vielä mahdollista. Nyt sovittiin että tulevat maanantaina paikalle.

Kattokaas nytte. Mikäli nyt saavat homman kunnialla maaliin, niin saatan jopa poistaa nykyisen arvioni Facebook- sivuiltansa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos joku asia pännii kaksi päivää, sen voi laskea sitten kaiketi vitutukseksi.

Eräs kuuno sukulainen, jonka kanssa en erityisemmin enää välitä olla tekemisissä, pirautteli toissa päivänä. Yleensä kun ei ole jonkun kanssa tekemisissä vaikkapa vuoteen, niin yleisiin käytöstapoihin kaiketi kuuluu kysellä kuulumiset lyhyesti puolin ja toisin akselilla terveys (yleisesti)-työ-asuminen-siipan tilanne-harrastukset-miten on auto pelannut (miehet), ei se että soittaja kertoo alkuun 25 minuuttia (mitättömistä) jalkavaivoistaan monologina ja yksityiskohtaisesti kipupisteiden sijainnit kuvaillen. 25 minsan kohdalla katsoin kelloa, keskeytin monologin raivokkaan päättäväisesti ja kysyin että no onkos siellä satanut tänään.

Karmeaa kuunneltavaa kun +50 v mies on jäänyt jonnekin esiteinivuosien sosiaalisten kykyjen asteelle ja ei osaa keskustella kuin itsestään. Onneksi saa olla varmaan taas ainakin vuoden ilman tuon tapauksen yhteydenottoa. Pesismaila - tuokaa.
No sori.

burb

.
Ehkäpä Kuuno Sukulainen onkin yksinäinen heppu, joka vain halusi ottaa kontaktia toiseen ihmiseen, mutta yksinäisyyden aikaansaama sosiaalinen kömpelyys vaikeuttaa kommunikaation jouhevuutta?

Örfil

Guest
Jos se "kömpelyys" ei ole korjaantunut omatoimisesti 55 ikävuoteen mennessä, niin ennuste jatkonkin kannalta on huono. Kaverin päästä ei katkea hiuskaan, ettei siitä ole välitöntä jakelua kuvakavalkadin kera +400 kaverille FB:ssä. Että sen tason yksinäisyyttä se.

Kavereitakin on kahta sorttia: niitä jotka kuluttaa toisen energiaa loputtomiin eivätkä itse anna kaverisuhteeseen mitään ja sitten niitä, jotka antaa - puolin ja toisin.