Vituttavia asioita

Örfil

Guest
Just nyt vituttaa että kaikki Lumioiden alkuasetusten viat on mun syy.
Olenhan keksinyt Lumian.
Koska puhelin ei ole eksakti kopio rikkomastaan puhelimesta, sekin on mun vika. Joskus on avioliitto kovilla, mutta on kestettävä, hammasta purren.
Tosin eihän hammas voi olla pursi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Samaan asiaan liittyvät koiriaan hihnan perässä raahaavat tai vetävät idiootit. Tänäänkin tullut vastaan kaksi sellaista. Jättäisivät dogin kotiin jos on niin kiire kipittää ettei ehdi koiralle edes pissa- tai haistelutaukoa suoda.
Yleensä ihmetyttää että pitää ottaa eläin vangiksi kotiinsa. Antais luonto-olioiden olla luonnossa. Ihme natseja lemmikkien OMISTAJAT on. Ostetaan rahalla kuin orjia tai huoria. Sitten ollaan olevinaan niiiiiin eläinrakkaita että.

Turpaan pitäis vetää jokaista eläinnatsia.

Örfil

Guest
Tai että joku ottaa vaimon! Millä oikeudella sidot toisen ihmisen pyykkäriksi ja kokiksi vuosikymmeniksi. Tai lapset! Kuka voi olla niin itsekäs että tekee lapsia, joiden sitten pitää tanssia sun pillin mukaan, harrastaa samoja lajeja kuin iskä ja muuta skäfää. Saatanan ihmisnatsit, antais vaimojen ja lasten kulkea ihan vapaana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tai että joku ottaa vaimon! Millä oikeudella sidot toisen ihmisen pyykkäriksi ja kokiksi vuosikymmeniksi. Tai lapset! Kuka voi olla niin itsekäs että tekee lapsia, joiden sitten pitää tanssia sun pillin mukaan, harrastaa samoja lajeja kuin iskä ja muuta skäfää. Saatanan ihmisnatsit, antais vaimojen ja lasten kulkea ihan vapaana.
Siks pitää erota että vaimo on 450 kilsan päässä. :ahem:

Örfil

Guest
Siks pitää erota että vaimo on 450 kilsan päässä. :ahem:
200 kilsaakin riittää. Mutta se on minimi, oi Mozez.
Minimi määritetään niin ettei yhden yön aikana pysty kävelemään ovelle tai taksimatka maksaa enemmän kuin 300 euroa.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Yleensä ihmetyttää että pitää ottaa eläin vangiksi kotiinsa. Antais luonto-olioiden olla luonnossa. Ihme natseja lemmikkien OMISTAJAT on. Ostetaan rahalla kuin orjia tai huoria. Sitten ollaan olevinaan niiiiiin eläinrakkaita että.

Se on ikävää, että et saanut lapsena haluamaasi ponia. :(

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä

Mä luovuin lemmikkinorsu-hankkeestani juuri tuon takia. Nyt keskityn pääsemään itse elefantin mittoihin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
200 kilsaakin riittää. Mutta se on minimi, oi Mozez.
Minimi määritetään niin ettei yhden yön aikana pysty kävelemään ovelle tai taksimatka maksaa enemmän kuin 300 euroa.
Kyllähän tyhmä ihminen menee naimisiin, mutta mikä HELEVETTI SELLAINEN ON joka onnellisesti eroaa ja MENEE UUDESTAAN NAIMISIIN?

Kyllä pitää olla vettä muuallakin kuin polvessa silloin. Aivot toimii kuin suumahherilla.

Kuik maailmas? Kyllä mä ymmärrän et rätei ja lumpui, mut et uussii naissii. Ei jumalaut, kyl mä oon vallan hämmästynyt.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ottaa kerralla sen oikean, ja/tai varaa riittävän pitkän koeajan ennen naimisiinmenoa, niin ei tarvitse katua eikä esittää mitään karskia. Me oltiin n. 18 vuotta kimpassa ennenku mentiin naimisiin. Eipähän ole tullut papin aamenen jälkeen yllätyksiä puoleen tahi toiseen.
Nykyään ihmiset menevät ihan liian nopeasti naimisiin ja se (naimisiinmeno) on menettänyt merkitystään. Ja lapsia pitää kanssa muka tehdä hetisamantienvälittömästi. Ja muutaman vuoden päästä mouhotaan kun avioerolapsi oireilee, kuka mitenkin, että on se yhteiskunta paha, ja kaverit näyttää huonoa esimerkkiä ja päiväkodissa/koulussakin opettajat sitä ja tätä ja miksei neuvola/lääkäri/terkkari/psykologi saa korjattua vanhempien rikkomaa lasta. Perkele taas kun tätäkin hetken miettii. Hermo menee.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aatelkaa jos on lemmikkejä, toista kertaa naimisissa ja VIELÄ ASUU HÄMEESSÄ! Se vasta urvoo olisi.:ahem:

Eihän siitä puutu enää kuin ryssänkammo!:eek: