Örfil
Guest
Missä? Täytyyhän paikka sopia.
Yleensä ihmetyttää että pitää ottaa eläin vangiksi kotiinsa. Antais luonto-olioiden olla luonnossa. Ihme natseja lemmikkien OMISTAJAT on. Ostetaan rahalla kuin orjia tai huoria. Sitten ollaan olevinaan niiiiiin eläinrakkaita että.Samaan asiaan liittyvät koiriaan hihnan perässä raahaavat tai vetävät idiootit. Tänäänkin tullut vastaan kaksi sellaista. Jättäisivät dogin kotiin jos on niin kiire kipittää ettei ehdi koiralle edes pissa- tai haistelutaukoa suoda.
Siks pitää erota että vaimo on 450 kilsan päässä. :ahem:Tai että joku ottaa vaimon! Millä oikeudella sidot toisen ihmisen pyykkäriksi ja kokiksi vuosikymmeniksi. Tai lapset! Kuka voi olla niin itsekäs että tekee lapsia, joiden sitten pitää tanssia sun pillin mukaan, harrastaa samoja lajeja kuin iskä ja muuta skäfää. Saatanan ihmisnatsit, antais vaimojen ja lasten kulkea ihan vapaana.
200 kilsaakin riittää. Mutta se on minimi, oi Mozez.Siks pitää erota että vaimo on 450 kilsan päässä. :ahem:
Se on ikävää, että et saanut lapsena haluamaasi ponia.Yleensä ihmetyttää että pitää ottaa eläin vangiksi kotiinsa. Antais luonto-olioiden olla luonnossa. Ihme natseja lemmikkien OMISTAJAT on. Ostetaan rahalla kuin orjia tai huoria. Sitten ollaan olevinaan niiiiiin eläinrakkaita että.
Turpaan pitäis vetää jokaista eläinnatsia.
Mä luovuin lemmikkinorsu-hankkeestani juuri tuon takia. Nyt keskityn pääsemään itse elefantin mittoihin.Yleensä ihmetyttää että pitää ottaa eläin vangiksi kotiinsa. Antais luonto-olioiden olla luonnossa. Ihme natseja lemmikkien OMISTAJAT on. Ostetaan rahalla kuin orjia tai huoria. Sitten ollaan olevinaan niiiiiin eläinrakkaita että.
Turpaan pitäis vetää jokaista eläinnatsia.
Pari tuhatta kilometriä. Ei tarvinnut edes erota. Tai mennä naimisiin.Onko tämä kisa? Yli 500km.
Moron liitteessä ihmeteltiin JÄTTIKAKKOJA Epilän harjulla.Mä luovuin lemmikkinorsu-hankkeestani juuri tuon takia. Nyt keskityn pääsemään itse elefantin mittoihin.
Kyllähän tyhmä ihminen menee naimisiin, mutta mikä HELEVETTI SELLAINEN ON joka onnellisesti eroaa ja MENEE UUDESTAAN NAIMISIIN?200 kilsaakin riittää. Mutta se on minimi, oi Mozez.
Minimi määritetään niin ettei yhden yön aikana pysty kävelemään ovelle tai taksimatka maksaa enemmän kuin 300 euroa.
Lisäks vielä lasten tekeminen luvanvaraiseksi ja huonoilta vanhemmilta suvunjatkamismahdollisuudet pois, niin alkais olla arvot kohdillaan.Kielletään avioerot lailla, niin sillähän siitä päästään.