Vituttavia asioita

Makkonen

Guest
jupla sanoi:
Pari päivää sitten pääsin pitkästä aikaa läpi. Äsken netti-shoppailin onnistuneesti. Saisivat kyllä hyvittää kärsimyksistä jonniin verran, muuten taidan vaihtaa leiriä :mad:
Mulle riitti tämä touhu. :thumbdown Huomenna vaihdan pankkia.

Makkonen

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Että nauti nyt tilanteesta. Harvoin sitä voi oikeasti olla välittämättä esim.
laskuistaan niin, että homman voi pistää muiden piikkiin.

Ongelmien korvauksista ei ole tietoakaan, sen sijaan palvelumaksuja korotettiin oikeen reippasti.
Kuukausittainen palvelumaksu nousi 1.9€ -> 2.9€ eli korotus on vaatimattomat 53 %.

Mua ei muutaman euron korvaukset kiinnosta, vaan TOIMIVA verkkopankki.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jason DeVillain sanoi:
Mulle riitti tämä touhu. :thumbdown Huomenna vaihdan pankkia.
Kävin hakemassa omat perintörahat jo aikaa sitten veks tuolta. Veloittivat sellaisista palveluista vielä isän kuoleman jälkeen, joita minulla (kuolinpesän edustajana) ei ollut oikeutta käyttää. En jaksanut muutaman euron takia alkaa vääntämään kättä enää pankissa sinänsä ystävällisen naisen kanssa asioidessani, mutta valitin aiheesta etukäteen (kuoleman jälkeen, ennen tilin lopetusta) eikä asialle tehty mitään, vaan kyseisten kuukausimaksujen veloitusta jatkettiin edelleen siihen asti, kunnes tili lopetettiin ja rahat siirrettiin toisaalle. Tuollainen huijaripankki ei kyllä ansaitse asiakkaita muutenkaan.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kanada:mad:

Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue pelaa pronssista Kiinan MM-kisoissa. Näin tiistain historiallinen jatkoaikavoitto Yhdysvalloista menee ikään kuin hukkaan.

Suomen finaalipaikan esteeksi tuli se, että Yhdysvallat yllätti Kanadan maalein 4–2 ylemmän jatkolohkon päätösottelussa. Naarasleijonat olivat aiemmin hävinneet Kanadalle, joten kultamitalin ratkaisevat Pohjois-Amerikan maat keskenään.

"Meille tarjottiin jatkoaikavoitolla mahdollisuus taistella finaalipaikasta, mutta se ei ollut enää omissa käsissä Kanada-tappion jälkeen. Aina kun asiat eivät ole omissa käsissä, se menee toivomiseksi", päävalmentaja Hannu Saintula sanoi.

Toivossa oli kuitenkin hyvä syy elää nyt. Yhdysvallat ei ollut voittanut Kanadaa kolmeen vuoteen. Maiden välisissä otteluissa vaahteranlehtipaidat ovat olleet parempia yhteensä 29 kertaa.

"Toivoimme, että nyt olisi tullut 30:s kerta", Saintula hymähti.
sattumaa?

Makkonen

Guest
Vituttaa.
Alkuvuodesta tuli 'luvattua' kaikenlaista alkoholin vaikutuksen alaisena.
Ns. "kunnia" ei anna periksi peruuttaa puheitani ja on tehtävä se mitä on 'luvannut'.
Parhaillaan etsin & varailen netistä lentoja & hotellia... Kalliiksi tulee nuo jorinat humaltuneena... :D

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jason DeVillain sanoi:
Vituttaa.
Alkuvuodesta tuli 'luvattua' kaikenlaista alkoholin vaikutuksen alaisena.
Ns. "kunnia" ei anna periksi peruuttaa puheitani ja on tehtävä se mitä on 'luvannut'.
Parhaillaan etsin & varailen netistä lentoja & hotellia... Kalliiksi tulee nuo jorinat humaltuneena... :D
Hei pertti, ei..kö pentti vaimikäsänyt olit. Hik.
Pitsetään nää nyt tsästä huiviin ja mennää stikkaan se sun vitun sauna kuumaks. Eiks je. Hik. Jossä laitat noi safkat taksimatkal ni, hik, tiäzäkato mä lupaaaaan. Eiks je. Hik
Kato mä en oomikää tyhjänpuhja! Jos mä snon pe-tti et mä vie hik vien meiät knarialle viikoks ryyppään ennenku talvi o ohi hik. NI MÄ MIEN JA! Hik.
Missä se vitun tksi vipyy? Hik

........ ?

.

Makkonen

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Hei pertti, ei..kö pentti vaimikäsänyt olit. Hik.
Pitsetään nää nyt tsästä huiviin ja mennää stikkaan se sun vitun sauna kuumaks. Eiks je. Hik. Jossä laitat noi safkat taksimatkal ni, hik, tiäzäkato mä lupaaaaan. Eiks je. Hik
Kato mä en oomikää tyhjänpuhja! Jos mä snon pe-tti et mä vie hik vien meiät knarialle viikoks ryyppään ennenku talvi o ohi hik. NI MÄ MIEN JA! Hik.
Missä se vitun tksi vipyy? Hik

........ ?

.
Nojoo. Ei nyt ihan tuollaista, mutta sinnepäin.
Moe:n yhteen toikkiin tosin tulee kerrottua jotain tän reissun jälkeen.

Mangelo

Well-known member
Pikahuoltopalvelua ei saa mistään kun naiset (ja homot) ovat vaihtamassa renkaita :jaska: