Ogierilla näitä on viime kausilla sattunut yleensä tasan yksi kaudessa. Kahdella edellisellä kaudella Suomessa, 2015 Espanjassa, 2014 Saksassa, 2013 taisi olla myös Saksassa.No, ajaa ne mestaritkin joskus ulos.
Vaihtaa ilmeisesti tyhjän renkaan siirtymälle.Meeke vetelee kaupunkipyöritystä vanteella Saa nähdä pystyykö ajamaan siirymää...
Sitä juuri meinasin, että ei tunnu erityisen "reilulta" (toki, mikä näissä tilanteissa sitten on reilua ja mikä ei...). Mutta hyvistä asetelmista pääsee Teemu huomenna hyökkäämään yhtä kaikki. Toivottavasti tosiaan pysyy vehkeet tielläToisaalta Suninen pisti Evansia pataan molemmilla edellisillä pätkillä eli sama olis varmaan jatkunut, nyt taas tuli 10 sekuntia turpaan. Toivottavasti huomenna kulkee ja latu riittää.
Nordgren ehdottomasti positiivinen yllätys vaikka päivässä olikin kaikenlaista. Huttusen osalta tuntuu, että tällä kaudella ei tule mistään mitään... onneksi kautta on toki jäljelläkin. Mutta mikähän mahtaa ylipäänsä olla Hyundain iskukyky vs. Skoda? Lefebvre aloitti hienosti, mutta hyytyi sitten.WRC2:ssa myös pakka aika levällään, Skodan tehdastallissa ollut vaikea päivä. Nordgrenilla kulkenut ilahduttavan hyvin kahden rengasrikon lisäksi. Huttusella hajosi taas kerran auto.
Vähän on kanssa tuntunut siltä että Hyundain R5-auto on vielä aika keskeneräinen. Toivottavasti Jari saa paljon kilsoja ja kokemusta alle ja jokin parempi talli huomaa hänen kykynsä.Huttusen osalta tuntuu, että tällä kaudella ei tule mistään mitään... onneksi kautta on toki jäljelläkin. Mutta mikähän mahtaa ylipäänsä olla Hyundain iskukyky vs. Skoda? Lefebvre aloitti hienosti, mutta hyytyi sitten.
Toivotaan todella mahdollisimman paljon kilsoja Huttuselle. Oli auto kilpailukykyinen tai ei, niin ne ovat kaikki kotiinpäin.Vähän on kanssa tuntunut siltä että Hyundain R5-auto on vielä aika keskeneräinen. Toivottavasti Jari saa paljon kilsoja ja kokemusta alle ja jokin parempi talli huomaa hänen kykynsä.
Lefebvrellehän tuli rengasrikko(ja).