Voisiko tavallinen suomalainen bussikuski voittaa ferrarilla?

Voisiko tavallinen suomalainen bussikuski voittaa ferrarilla?

• Kyllä

Äänet: 40 50,0%
  • Ei

Äänet: 40 50,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    80
  • Äänestys suljettu. .

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Schumifani sanoi:
Ei mun mielestä. Jos Schumi jatkaisi Ferrarilla ja Barrichellon tilalle tulisi joku suomalainen kuski, ei liene mitään epäselvää siitä kuka ne kisat voittaisi, mut jos korvataan Schumi, niin voi mennä tiukoille.
Taidat olla niin nuori että olet syntynyt 'keken' maailmanmestaruus vuoden jälkeen ja olet alle 170 cm pitkä(napoleon oireyhtymä)vasenkätinen hom... komm...runk:ahem:

Mieti vielä vähän, voisiko tässä 'pollissa'/otsikossa olla tarkoituksena piruilu/vitsailu? Ja että aiheeseen voisi kommentoida muutenkin kuin:mad_old: näin! Mutta tässähän sitä näkee kuinka pienpäisiä ferrari/MS fanit ovat!?

Siteeraan itseäni toisesta topicista: 'Suomalainen ferrari fani on kuin mies joka hakee itse naisten tansseissa(siis valtavirtaa vasten), taasen suomalainen MS fani on sellainen mies joka hakee naisten tansseissa toista miestä!!!:jaska:

Ja taasen tämä Forum on 'F1-vapaa', eli loan heitto on sallittua!Mutta 'schumifani', vaihda vaipat itseltäsi ennenkuin vastaat:yuck:

Ilmari

Banned
Fernando Alonso löi neljänneksi jääneen Montoyan selkeällä erolla ja homma oli koko kilpailun käytännössä aivan selvä.

Mielestäni vaikka jäätelöauton kuljettaja (puhumattakaan aivan kenestä tahansa toisesta formulakuskista) olisi kyennyt Renaultilla samaan suoritukseen. Ei tarvinnut paljoa rypistää :thumbup:

Schumifani

Well-known member
Sijainti
Helsinki, Finland
Nasu sanoi:
Taidat olla niin nuori että olet syntynyt 'keken' maailmanmestaruus vuoden jälkeen ja olet alle 170 cm pitkä(napoleon oireyhtymä)vasenkätinen hom... komm...runk:ahem:

Mieti vielä vähän, voisiko tässä 'pollissa'/otsikossa olla tarkoituksena piruilu/vitsailu? Ja että aiheeseen voisi kommentoida muutenkin kuin:mad_old: näin! Mutta tässähän sitä näkee kuinka pienpäisiä ferrari/MS fanit ovat!?

Siteeraan itseäni toisesta topicista: 'Suomalainen ferrari fani on kuin mies joka hakee itse naisten tansseissa(siis valtavirtaa vasten), taasen suomalainen MS fani on sellainen mies joka hakee naisten tansseissa toista miestä!!!:jaska:

Ja taasen tämä Forum on 'F1-vapaa', eli loan heitto on sallittua!Mutta 'schumifani', vaihda vaipat itseltäsi ennenkuin vastaat:yuck:
Sitten kun ei pysty keksimään vastaargumenttia, niin aletaan haukkumaan. Heikkouden merkki.

Olen kyllä syntynyt 1982 jälkeen, mutta toisin kun monet muut Schumifanaatikot, olen kannattanut miestä kesästä 1994 asti, eli ennen ensimmäistäkään mestaruutta. Pituutta on 180cm ja sun suureksi pettymykseksi olen hetero.

Ymmärrän, että topicci on läppä, mutta en ole missään vaiheessa maininnut suomalaisia bussikuskeja, vaan formulakuskeja ja mielestäni yksikään heistä ei pärjäisi Schumille Ferrarilla. Jotkut voisivat jopa tuhota Ferrarin aika nopeasti. Kestäisivätköhän esimerkiksi Ferrarin mekaanikot muutamaa päivää pidempään Räikkösen jatkuvaa ininää ja syyn kaatamista muiden niskoille.

Schumi huonon kisan jälkeen: Meidän täytyy tehdä enemmän töitä.

Kimi huonon kisan jälkeen: Miksi se ei kestä? Miksi aina minä keskeytän? En mä sille mitään voi.

Aeuk

Well-known member
Schumifani sanoi:
Kestäisivätköhän esimerkiksi Ferrarin mekaanikot muutamaa päivää pidempään Räikkösen jatkuvaa ininää ja syyn kaatamista muiden niskoille.

Schumi huonon kisan jälkeen: Meidän täytyy tehdä enemmän töitä.

Kimi huonon kisan jälkeen: Miksi se ei kestä? Miksi aina minä keskeytän? En mä sille mitään voi.
Sinänsä aika ontuva vertauskohta, koska onhan siinä vissi ero, kun Schumi kerran viidessä vuodessa öbaut ajelee yhden huonon kisan - ja samaan aikaan Räikkä vetää yhtä pitkiä keskeytysputkia kuin mitä Schumi voittoputkia ;) (auts!) ... Onhan siinä helppo sanoa sitten että "tehdäänpäs enemmän töitä poijaat" ja sellainen " :D " ilme kasvoilla jos aniharvoin keskeyttää kuten Schumi.

Ehkä jos Schumilla olisi vastaavanlaisia pitkiä keskeytysputkia kuin esim Räikällä, niin varmasti jotain muutakin tulisi kommenttina kuin "meidän täytyy tehdä enemmän töitä". Vai tulisiko? Toisaalta, jos ajattelee Häkän mustimpia keskeytysputkia, niin ei hänestä kieltämättä tullut ihan niin negatiivista "valittajan" vaikutelmaa kuin mitä Räikästä tuntuu paikoitellen tulevan. Siis ajattelipa Häkkisen keskeytysputkia ennen mestaruuksia, tai mestaruuksien jälkeen.

Mutta ehkäpä tuossa vaikuttaa ikäkin yms, kokemus formuloista jne? Jos siis Räikkää ja Schumia tuolla tavalla vertailee. Toinen on varsin nuori, toinen on varsin ... ;)

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
On se Schumi kovä äijä, ajaa yhdeksättä vuotta Ferrarilla ja talli on vieläkin pystyssä kun taas esim. Räikkönen tuhoaisi sen jo parissa päivässä!:eek!:

Tane

Well-known member
Schumifani sanoi:
Olen kyllä syntynyt 1982 jälkeen, mutta toisin kun monet muut Schumifanaatikot, olen kannattanut miestä kesästä 1994 asti, eli ennen ensimmäistäkään mestaruutta. Pituutta on 180cm ja sun suureksi pettymykseksi olen hetero.
Tämä on varmaan läppä :confused: Kirjoituksistasi olin päätellyt että olet puberteetti-iässä.

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Sen kummemmin kantaa mihinkään suuntaan ottamatta, mutta jos tämä on Nasun mielestä ns. läpän heitto-otsikko niin kai sitä läppää saa heittää mihin suuntaan tahansa?

Mutta sen verran suomalaisille bussikuskeille voi respektiä antaa että niitten ajolinjat ovat jo hyvin Schumimaisia. Ketään ei väistetä ja kaistaa vaihdetaan miten sattuu, varsinkin jos rinnalla on jo joku!

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
pmv sanoi:
Sen kummemmin kantaa mihinkään suuntaan ottamatta, mutta jos tämä on Nasun mielestä ns. läpän heitto-otsikko niin kai sitä läppää saa heittää mihin suuntaan tahansa?

Oikeassa olet:ahem: Joskus hiillostuu itse kukin!

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Olisi muuten kiva nähdä Ruben välillä jossain muussa tallissa, voisi vertailla miestä muihinkin kuin Schumiin. Vielä jos saataisiin Cuutio ensi kaudeksi vaikka Ralffin tallikaveriksi niin selviäisi se onko DC todella niin kädetön kuin väitetään vai onko mies vain kärsinyt suomalaisista tallikavereista.

Aeuk

Well-known member
pmv sanoi:
Mutta sen verran suomalaisille bussikuskeille voi respektiä antaa että niitten ajolinjat ovat jo hyvin Schumimaisia. Ketään ei väistetä ja kaistaa vaihdetaan miten sattuu, varsinkin jos rinnalla on jo joku!

Schumifani

Well-known member
Sijainti
Helsinki, Finland
Aeuk sanoi:
Sinänsä aika ontuva vertauskohta, koska onhan siinä vissi ero, kun Schumi kerran viidessä vuodessa öbaut ajelee yhden huonon kisan - ja samaan aikaan Räikkä vetää yhtä pitkiä keskeytysputkia kuin mitä Schumi voittoputkia ;) (auts!) ... Onhan siinä helppo sanoa sitten että "tehdäänpäs enemmän töitä poijaat" ja sellainen " :D " ilme kasvoilla jos aniharvoin keskeyttää kuten Schumi.

Ehkä jos Schumilla olisi vastaavanlaisia pitkiä keskeytysputkia kuin esim Räikällä, niin varmasti jotain muutakin tulisi kommenttina kuin "meidän täytyy tehdä enemmän töitä". Vai tulisiko? Toisaalta, jos ajattelee Häkän mustimpia keskeytysputkia, niin ei hänestä kieltämättä tullut ihan niin negatiivista "valittajan" vaikutelmaa kuin mitä Räikästä tuntuu paikoitellen tulevan. Siis ajattelipa Häkkisen keskeytysputkia ennen mestaruuksia, tai mestaruuksien jälkeen.

Mutta ehkäpä tuossa vaikuttaa ikäkin yms, kokemus formuloista jne? Jos siis Räikkää ja Schumia tuolla tavalla vertailee. Toinen on varsin nuori, toinen on varsin ... ;)
Seurasitko formuloita 1996-1998?

Schumifani

Well-known member
Sijainti
Helsinki, Finland
pmv sanoi:

LOL! Toi oli kyl hyvä.

patriot

Foorumin senaattori
Schumifani sanoi:
Noina vuosina Schumilla oli ainoastaan vuonna 1996 tavallista enemmän vastoinkäymisiä. Schumi ei ole uransa aikana joutunut paljon huonosta kalustosta kärsimään.

Aeuk

Well-known member
Schumifani sanoi:
Siitä saakka kun formulat alkoivat täällä peräkylillä maikkarin kautta näkyä, 1992 tms taisi olla, olen seurannut. Tosin en kieltämättä niinkään henkilöitä, vain ajamista - ennen nettiaikoja ei juurikaan tullut seurattua formuloita saippuaoopperan näkökulmasta ja pohdittua kuskien näyttelijäsuorituksia kulissien takana (ja edessä). Se on tätä 2000-luvun villitystä ;) ...

Mitä tulee Schumin keskeytysputkiin & mustiin ajanjaksoihin, no - voin sanoa, että enpä erityisemmin jaksa edes muistella kuinka pitkiä keskeytysputkia hemmolla tarkalleen oli, tai sitä että miten se niihin suhtautui. Tuskinpa kuitenkaan homohyppyjä esitteli virne kasvoillaan. Ja ... toisaalta Schumin keskeyttämisiinsä suhtautumisesta ei välttämättä saa(nut) mitenkään hyvää kuvaa Suomen lähetysten kautta. Kuinka usein Schumi on tilittänyt Suomen lehdistössä, ja miksi olisikaan niin tehnyt? Oletko itse seurannut miehen uraa ja suhtautumisia nimenomaan hänen kotimaansa mediassa? Vastaako Schumi suomalaisten haistatteluihin samalla tavalla kuin kotimaansa haastatteluihin? Tuskinpa. Jos vastaisi, niin silloinhan Räikkä vastaisi engelsmannin kielellä vastaaviin kysymyksiin jotain että:

"dunno. dont care. ask my boss. fokof!"

Ei ne enkkuhaistattelut, mitä Räikkää olen kuullut, ole olleet lainkaan tuollaisia kuitenkaan ;) ...

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Kuka tahansa Ferrarin ratissa olisi Unkarissa ajanut auton maaliin voittajana. Ferrarilla ajettiin 1:19 kierrosaikoja ja muilla 1:21. Rata oli koko kisan ajan käytännössä tyhjä, ja eteen tulleet autot antoivat kiltisti tietä. Esim kaksikko Bruni - Baumgartner olisi ottanut suht helpon kaksoivoiton - tosin löysäilyyn ei olisi ollut aikaa puolivälin jälkeen.

Tavallinen suomalainen bussikuski ei edes mahtuisi formula-autoon. :nope:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Suurin osa nykyisistä formulakuskeista pystyisi voittamaan kisan Ferrarilla. Ei tarvitse olla ihmemies voittaakseen autolla, joka on 1-2 sekuntia nopeampi kierroksella kuin lähimmän haastajan. Suomalaisista bussikuskeista en sitten osaakaan enää sanoa :D.

patriot

Foorumin senaattori
F1-sarjassa on oikealla kalustolla voittoon kykeneviä seuraavat: M.Schumacher, Räikkönen, Montoya, Alonso, Button, Trulli, Barricello, Fisichella, R.Schumacher, Webber, Sato, Coulthard, Heidfeld ja Massa

Valitettavasti vain kahdella heistä on Ferrari autona!:frown:

Ilmari

Banned
patriot sanoi:
Olen sanonut tämän sinulle joskus aikaisemminkin, mutta koko F1-sarjan olemassaolon aikana tilanne on ollut aina sama :thumbup:

PS. Juu juu, kyllä se ennen vanhaan silti kuitenkin oli toista :wink:

Observer

Well-known member
patriot sanoi:

Ja toinen on vielä tallikaverinsa nöyrä palvelija ja kädetön tunari.