Nicole
Well-known member
Inhoan äänestyksiä mutta otin tämän kerran osaa. Oli pakko arpoa 5. eteenpäin ja ulkopuolelle jäi moni... arzipuppy, JPP, Jacques muutamia mainitakseni. En tunne läheskään kaikkia, olen satunnainen vierailija vapaan puolella ja pysyttelen melko paljon Kimi-topicissa.
Tässä selitykset:
1. mikæl
Mikaelin tarinat ovat lievittäneet angstia näiden vaikeiden kuukausien aikana ja hän on tietämättään edesauttanut minua kannustamalla kääntäämään juttuja suomeksi. Sain yllättävältä taholta yhteydenoton missä kysyttiin olenko halukas ja paljonko otan siitä että käännän yhden tunnetun suomalaiskuskin kilpailuraportteja suomesta englanniksi ja toisinpäin ensi kaudella. Kun nyt olen tottunut kääntämään myös englannista suomeksi niin pystyin ottamaan työn vastaan. Jos ei mikael olisi kannustanut minua jatkamaan niin olisin ollut liian ruosteessa vastatakseni myöntävästi. Nyt saan jopa maksun siitä että käännän juttuja jotka olisin kääntänyt ilmaiseksi
2. Saara
Saara loi tyttöjen topicin ja teki olon kotoisaksi täällä :thumbup:
3. Veidt
Veidt on vanha tuttu toiselta foorumilta, on taistellut yksin Heikki Kovalaisen puolesta koko isoa joukkoa vastaan ja Veidt... Sinua kaivataan ja paljon siellä, ihan oikeasti
4. Sam
Sam on myös kannustanut minua kääntämään lisää, kiitos paljon
5. Mehe Rienarsuo
Lutunen Romeo joka ei sitten suutu millään
6. Ylen Sankia Priha
Loistava tyyppi engelska-puolella
7. ToXiCiTy
Hyviä kirjoituksia, jäänyt mieleen siitä :thumbup:
8. M.Webber
Tuonut paljon informaatiota muualta ja on aivan huippu :thumbup:
9. Misa1
Sanoo asiat suoraan ja kaartelematta, on ilo lukea kommentteja
10. Pyrys
Sydäntä lämmittävää Kimin puolustamista
Tässä selitykset:
1. mikæl
Mikaelin tarinat ovat lievittäneet angstia näiden vaikeiden kuukausien aikana ja hän on tietämättään edesauttanut minua kannustamalla kääntäämään juttuja suomeksi. Sain yllättävältä taholta yhteydenoton missä kysyttiin olenko halukas ja paljonko otan siitä että käännän yhden tunnetun suomalaiskuskin kilpailuraportteja suomesta englanniksi ja toisinpäin ensi kaudella. Kun nyt olen tottunut kääntämään myös englannista suomeksi niin pystyin ottamaan työn vastaan. Jos ei mikael olisi kannustanut minua jatkamaan niin olisin ollut liian ruosteessa vastatakseni myöntävästi. Nyt saan jopa maksun siitä että käännän juttuja jotka olisin kääntänyt ilmaiseksi
2. Saara
Saara loi tyttöjen topicin ja teki olon kotoisaksi täällä :thumbup:
3. Veidt
Veidt on vanha tuttu toiselta foorumilta, on taistellut yksin Heikki Kovalaisen puolesta koko isoa joukkoa vastaan ja Veidt... Sinua kaivataan ja paljon siellä, ihan oikeasti
4. Sam
Sam on myös kannustanut minua kääntämään lisää, kiitos paljon
5. Mehe Rienarsuo
Lutunen Romeo joka ei sitten suutu millään
6. Ylen Sankia Priha
Loistava tyyppi engelska-puolella
7. ToXiCiTy
Hyviä kirjoituksia, jäänyt mieleen siitä :thumbup:
8. M.Webber
Tuonut paljon informaatiota muualta ja on aivan huippu :thumbup:
9. Misa1
Sanoo asiat suoraan ja kaartelematta, on ilo lukea kommentteja