Vuoden 2010 forumisti-tarinoinnit

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
10. Kurski
Harvalle on niin paljon tullut tämän vuoden aikana vittuiltua kuin kurskille, mutta oikeasti tuntuu olevan varsin hyvä tyyppi tämä villeneuve. Ei myöskään tunnu hermostuvan mistään.
Et sinä minusta kyllä oikestaan koskaan ole vittuilut, sillä otan tilanteet niin rennon fiileästi :).

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
7. Kurski
Yksi tämän vuoden komeetoista. En tiedä onko liikkeellä huumorilla vai ei, mutta hänen jutuilleen tulee kyllä naureskeltua paljonkin. Vähän samankaltainen tyyppi kuin Joni, mutta ehkä vähän paremmin perillä asioista, mutta toisaalta myös enemmän pihalla. Asenteet on kuitenkin kunnossa, eikä esim. polta tupakkaa eikä ryyppää. Tuo sitä asennetta ilmi täällä f1-forumiltakin, mistä ansaitsee minulta ison plussan.
Rennoin fiiliksi mukana, en niinkään huumorilla. Minua kiinostaa vain ja ainoastaan tietyt asiat niin siksi olen useassa asiassa kovin ulapalla:eek:.

Juomisen ja tupakan suhteen kannattaa ottaa minusta mallia :).

Saara

Faster Than You
1. Nicole - koska on vain kaikkein paras
2. Bobakki - sillä on kiva murmeli-avatar
3. Kurski - ei anna minkään eikä kenenkään lannistaa fanitustaan
4. Webslave - ei ikinä näytä menettävän malttiaan ja terävöitti minulle hienon Fernando-avatarin
5. JPP - osallistui tähän ritarilliseen avatar-touhuun ja hävisi vain niukasti kun ei käyttänyt unsharp-maskia. Lisäksi muistanut meitä naistenpäivänä
6. Kouvotsvoni - hyvä mode ja auttanut kahtena vuonna laskemaan lempikuskiääniä
7. Kimika - erittäin erittäin intohimoinen fani
8. Jacques - urheiluhullu, siitä pisteet. Vaikuttaa mukavalta hepulta.
9. Antti - suurensi avatarin maksimikokoa
10. Matxi - koska sanoi, että kaikista törpöimpiä pitää äänestää

Viimeksi muokattu:

Nicole

Well-known member
Tapani mukaisesti - en taaskaan äänestä. Ja syy on sama - en muista nimimerkkejä. Jonkun yksittäin sieltä täältä mutta en sijoittamiseen asti enkä tarkoituksen mukaisesti.

Mutta nöyrä kiitos Nicolelle äänestäni. ( ja toki muillekin ääniä antaneille ). Nicolelle minäkin olisin antanut ykkössijan. En kuitenkaan vastineena omastani. Enkä siksi, että tiedän hänet viehättäväksi naisihmiseksi. Nämäkään eivät haittaa, mutta kuitenkin siksi, että Nicole on pyyteettömästi jaksanut tuoda virikkeitä meille maailmalta ja nähnyt vaivaa käännöksissään eikä muutenkaan korostanut itseään vaan ajatuksia ja näkökantoja.

Toivottavasti pystymme jatkossa vähentämään trollausta ja henkilökohtaisuuksia ja oikeasti nauttimaan toistemme mielipiteistä sen sijaan, että peilaisimme vain itsellemme erävoittoja. Kasvaa toki voi niinkin, mutta kun viestintä on kasvotonta, niin ylilyönnit on helppoja. Huono maku jää helposti kaikille. Koskee myös itseäni.

Kiittäen, mikæl
Kiitos mikæl kun olet jaksanut pitää puoliani vaikka sinuakin vastaan on hyökätty. Arvostan sitä todella paljon :ahem:

Nicole

Well-known member
1. Nicole - koska on vain kaikkein paras
2. Bobakki - sillä on kiva murmeli-avatar
3. Kurski - ei anna minkään eikä kenenkään lannistaa fanitustaan
4. Webslave - ei ikinä näytä menettävän malttiaan ja terävöitti minulle hienon Fernando-avatarin
5. JJP - osallistui tähän ritarilliseen avatar-touhuun ja hävisi vain niukasti kun ei käyttänyt unsharp-maskia. Lisäksi muistanut meitä naistenpäivänä
6. Kouvotsvoni - hyvä mode ja auttanut kahtena vuonna laskemaan lempikuskiääniä
7. Kimika - erittäin erittäin intohimoinen fani
8. Jacques - urheiluhullu, siitä pisteet. Vaikuttaa mukavalta hepulta.
9. Antti - suurensi avatarin maksimikokoa
10. Matxi - koska sanoi, että kaikista törpöimpiä pitää äänestää
Saara, kiitos samoin - on vietetty ja toivottavasti vietät tulevaisuudessakin monta hauskaa hetkeä foorumilla :D:D:D

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
...
5. JJP - osallistui tähän ritarilliseen avatar-touhuun ja hävisi vain niukasti kun ei käyttänyt unsharp-maskia. Lisäksi muistanut meitä naistenpäivänä
...
Toi on ihan odotettavissa oleva homma, että jos joku toinen on mukana niin meikä on toisena, etten sanoisi jopa kakkonen :eek:. Ja jos olisin ainoa "kilpailussa" mukana oleva niin silloin syntyisi jokin: "Emmä nyt sit viittikään vaihtaa avataria" tai "Teknisistä syistä johtuen voittajaa ei pystytä määrittelemään." -tilanne :ahem:.

Mutta ikävästi WebSlave kyllä hämäsi sua tolla unsharp-mask -kortilla ja ohitti mut viimeisessä mutkassa :mad_old:.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
1. Kouvotststsvoni
Need I say more? No sanonpa kuitenkin. Moteraattori ja forumin ulkopuolella kunnon läjä tekstiviestejä. Seikkailuhahmo vailla vertaa. Vaikka toki vertaisiakin löytyy. Täältäkin!
2. Jacques
Rasvaprosentti nykyään -10,7%. Timmimmässä kunnossa kuin joku joka on timmissä kunnossa. Urheilee jopa töissään. Jos en paremmin tuntisi niin sanoisin että on mielenterveyden kanssa jo ongelmia ja purkaa niitä tuolla himoliikkumisellaan. Fillaroinut itseltään kivekset.
3. 72
JEKKUA! Ja muutenkin. Ni.
4. Saara
Ihan vain koska on korkokenkätyttönen. <3
Niin ja vähän lohtua koska Alonsolle kävi.. no kaikkihan toki muistamme miten kävi!
5. Dominic
Tähän pätee yllä oleva teksti. Niin ja onhan Domppari kivesvitsien heittelijähomo. Rapsuti rapsuti. ;)
6. Juskanen
10-12 cm. :ahem:
7. JA
Vuoden suurin ansio että viho viimein onnistui ostamaan DSG:n!
8. Pyryf
Kaasuhella oli kyllä mainiota seurattavaa. Miten saat Pyryf:n lukkoon?
9. Zaikom
Zaikomin liikennejutustelut on ihan huikeaa seurattavaa. Siinä jää jo Ensio, rauha hänen muistolleen, Itkonenkin toiseksi. Ja isolla mitalla. Lanseerasi uuden ajattelutavan tieteelliseen pohdintaan : avaruusajattelun.
10. Joni
Pilua tai mettä palaa. Prkl.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mihin hävisi unitoikki? Sille olisi tarvetta. Muuten Jussin homokysymykseen tulee silloin, kun siitä kirjoitan. Etsiskelen nyt sitä toikkia. Tärkeää kirjoittaa.
Modet hoi, unitoikki hukassa. Thunder ei pääse kaapista muuten ulos!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mahtia. Jos sitä kohta saisi rävellettyä uudet taulukot kasaan, niin voisi alkaa koota tuota äänestyslistaa.

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Love is in the air.
No älä nyt. Onhan se hienoa kun "mustakin" joku tykkää vaikka yliammuitkin jopa virtuaalimäärän. Niin se menee, että tässäkin määrän sijasta kannattaa hehkuttaa laatua.

Edit: herranjestas, sain uuden äänen - olen otettu, kiitos. Täytyy jatkossa provosoitua vähemmän, proosailla enemmän - että jaksaa tän kunnian kantaa.

Hirveä määrä ihan ( mulle ) outoja nimimerkkejä muuten, missäs nää kaikki vaikuttaa?

Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ihan random järjestyksessä ...

K. August: , Vaikka täällä yleensä äänet jakaantuu samojen hahmojen kesken ,
niin minä annan ääneni tälle tulokkaalle. On kirjoittanut
hyvin asiallista tekstiä ja perustellut mielipiteensä lähes
poikkeuksetta hyvin.

tmoi: on monessa asiassa samoilla linjoilla itseni kanssa , mutta välillä
olen alkanu miettimään et trollaako , vai läppää vaiko kenties
on hyvin erikoinen maailman katse hahmolla.

haju: ääni ihan siksi kun jaksaa monesti kunnolla perustella mielipiteensä .
Sääliääni tavallaan.

Carter: Perustelee väittämänsä hyvin ja melko ahkerasti myös
linkittää mielipiteilleen perusteita , ihailtavaaa omistautumista.

Bobakki: carterin kanssa monessa asiassa eri mieltä ja useimmiten
samaa mieltä kuin itse olen , perustelee asiat myös todella huolella
ja bernie kirjoituksista iso lisäplussa

kouvotsvoni: Tälläisiä modeja muillekkin foorumeille

Skyggeboy: saanu sen käsityksen et juo melkein yhtä paljon ku itekki *skool*

Olga: ei ole tasan kertaakaan kommentoinut kirjoitelmiani , mutta
vaikuttaa todella mukavalta henkilöltä ja jutut on myös 100% varmuudella
asiallisia

Melinda: lisäilin kaveriksi uskonto ateisti klubijarnojen myötä , tuntuu
häellä olevan hyvin samanlainen maailman näkemys kuin itsellä , mutta
pienellä twistillä

Itg: Tehokkaasti tuo Haa tarttunut vaikka en tahtonut copyoida sitä ,
mutta ei voinu minkää ku tarttu (havaintotilanteissa ) (esim) Delarent says : haa olit muuten väärässä , vieläkö irtoo pilperoo :D ?

Viimeksi muokattu: