copter, no, heh, kyllähän nyt KAIKKI kopterin sankarteot tälle kalenterivuodelle tietää. Pyyteetön auttamishalu yhdistettynä huikeaan kykyyn on yhdistelmä jolle lähtee suurimmat respectit vuodelta 2012.
jjv , kuluneena vuonna bongattu fresheine juttuineen. Hauska jäpikäs, värikkäät jutut. En ole huomannut aiemmin äänestää. Nyt tuli aiemmin saamattomat pojot korkojen kera.
Mehe Rienarsuo, Sarjakuvalänkkäri harppoo läpi foorumin milloin jos tuolloinkin kommentoiden ääneen online-havaintojaan miljööstä. Ei paha setti.
Pyryf, Ainoa foorumisti, joka on antanut mulle alennusta kahdesta moottoripyörästä ja yksistä sivulaukuista.
FW08, hahmo joka muuttaa Porista etelän kautta Lahteen, ei voi olla läpeensä tyhmä.
Mosse, ainoa hahmo joka tulee antamaan mulle huikeet alennukset rakennusprojektiin tarvittavista hankinnoista.
JPP, vene, kamera, photoshop, enemmän soittolevyjä kuin anttilan levyosastolla. Autot ja mies ovat pysyvää sorttia.
markoj, mukavan nuiva asenne. Kaiken ei tartte olla neonvaloja ja Ameriikkaa.
burb, vakiohassu
Albert Oil, en ole Alpulle ennen bongoja jaellu, nyt mukaan listoille.
Noin 107 hahmoa olis saanu myös pojoja, jos kouvo olis niitä mulle antanut jaeltavaksi, tällä kertaa mentiin näillä.