Örfil
Guest
Olen saanut yhdet pisteet. Voinkin poistua loppuvuodeksi mököttämään autotalliin :ahem:
Paa se käsilaukku (TT) käyntiin.Olen saanut yhdet pisteet. Voinkin poistua loppuvuodeksi mököttämään autotalliin :ahem:
Miksi, haluutko kuunnella ääniä?Paa se käsilaukku (TT) käyntiin.
Tulee hyvä pössis, kun käyttää autoa sisätiloissa pidemmän aikaa.:ahem:Miksi, haluutko kuunnella ääniä?
Ei voisi!Voisiko tämä itsetuhoiseen käytökseen kannustaminen vähitellen loppua!?
Nonni, sen arvaa että pärräpyöräilijähän se heti on itsetuhoisuutta puolustamassa.Ei voisi!
Ootas niin Pyryf vääntää mun pyörään kitkarenkaat alle niin saat kyydin loppumatkaksi. Mihin soot menos?Nonni, sen arvaa että pärräpyöräilijähän se heti on itsetuhoisuutta puolustamassa.
Ps. Olen Tampereen rautatieasemalla just ny.
Kotiin.Ootas niin Pyryf vääntää mun pyörään kitkarenkaat alle niin saat kyydin loppumatkaksi. Mihin soot menos?
Yleensähän tuosta tulee banni, mutta ei tänään eikä etenkään Mosselle.Voisiko tämä itsetuhoiseen käytökseen kannustaminen vähitellen loppua!?
Eikun "yleensähän tosta tulee etenkin Mosselle banni, mutta ei tänään."Yleensähän tuosta tulee banni, mutta ei tänään eikä etenkään Mosselle.
Eipä sitten muuta kun pistät.Laittaisin iggeen minäkin kaverin, joka minuun kohdistuen runkkailee.
Entä jos ois lara tai Kaktus?Laittaisin iggeen minäkin kaverin, joka minuun kohdistuen runkkailee.
Ne mää laittaisin Mossen iggeen.Entä jos ois lara tai Kaktus?
Onhan tossa yksi.Modet näköjään äänestelee toisiaan. Paitsi kouvo. :frown:
Pysy sie vaan siellä kaapissasi. :frank:Olisit vaan suoraan todennut että kyseessä on SETAn kunniahomot.:frank: