Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Lihava ei ole kenkään ihminen, vain toinen on laihempi toista.Tulee olla sopivasti lihava?
Lihava ei ole kenkään ihminen, vain toinen on laihempi toista.Tulee olla sopivasti lihava?
Sillä nyt ei niin merkitystä ole, mutta pitää olla vastakkaista sukupuolta, ja nimenomaan musta katsottuna vastakkaista.Tulee olla sopivasti lihava?
Sellainen kevyen musiikin kappale on, jossa laulaa lurautetaan "sopivasti lihavasta".Lihava ei ole kenkään ihminen, vain toinen on laihempi toista.
Tuo Ilpon lainaama kappale onkin Fatboy Slimin tuotantoa.Sellainen kevyen musiikin kappale on, jossa laulaa lurautetaan "sopivasti lihavasta".
"Sä olit sopivasti lihava" tms.
Ihan kepeä lurautus on se vallan, lain ja kerrassaan.
Jo vain. Leevin ja Leavingsin. Siltikin pysyn aiemmassa mielipiteessäni.Sellainen kevyen musiikin kappale on, jossa laulaa lurautetaan "sopivasti lihavasta".
"Sä olit sopivasti lihava" tms.
Ihan kepeä lurautus on se vallan, lain ja kerrassaan.
Kolopesijästä pesäloiseksi!?Oon Mehen arvioinneista ihan käkenä.
Vitun pyryharakka.Lähdin siltä pohjalta, että täytän listaan ensin niitä, joita sinne ehdottomasti halusin ja vasta sitten niitä, jotka sinne kuuluu. Niinpä pois jäi valtava määrä ansioituneita forumisteja, jotka ansaitsisivat niin minun kuin monen muunkin ääniä. Terveisiä myös teille..
Ja toi Punamulkku!Mehen listalta uupuu variksenpoika tuulessa! Samoin kyllä minunkin.
Sijat 1-5 valittu F1-asiapuolelle kirjoitteluiden perusteella. Sijat 6-10 valittu vapaalle kirjoittavista (osa postailee kyllä F1-puolellekin). Edelleenkään se ei ole vaikuttanut päätöksiini, olenko möötennyt vai en, vaikka 4 möötettyä nimimerkkiä listalle päätyikin.Nipsuhuulen lista sanoi:
1. Webslave
2. Irwin
3. F1-fani82
4. ToXiCiTy
5. Ukyo Katayama
6. FW08
7. Pyryf
8. Joni
9. Dominic
10. Mehe Rienarsuo
Sen verran sekavassa mielentilassa oon näköjään ollut, että todellisella äänestyskupongilla nämä hahmot olivat väärin päin. Menköön nyt sitten näin.3. JPP
Kenties f1-forumin parhaimman huumorintajun omaava hahmo.
4. Olga