Toiset elävät tsätissä:frank: Monestikohan itse tänä vuonna käynyt... En kyllä monesti.Huomasin tossa, että Thyella on äänestänyt oman listansa ykköseksi hahmoa, joka on viimeksi postannut vuonna 2010.
Kyseisen hahmon ulosanti livetsätissä on mielestäni ykkössijan arvoista.Huomasin tossa, että Thyella on äänestänyt oman listansa ykköseksi hahmoa, joka on viimeksi postannut vuonna 2010.
No sehän on foorumisti. Ihan yhtälailla mä lasken olevani foorumisti ku sillon tällön huutelen vapaalle jotain, enkä sen kummemmin kurki muille aihealueille...Ei siinä mitään, mutta nauratti vaan, kun on kumminkin kyseessä vuoden foorumisti äänestys.
Tokihan minäkin voisin parhaan kaverin laittaa ykköseksi, vaikka hällä täällä onkin nolla postausta. Rekisteröitynyt toki onMä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi. Se oli vain mun mielestä huvittavaa. Olen kato ollut siinä käsityksessä, että chatti ei foorumiin kuulu, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä.
Jos tämä palsta on talo, niin tsätti on leikkimökki. Molemmat kuuluvat kuitenkin Forumin tontille.Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi. Se oli vain mun mielestä huvittavaa. Olen kato ollut siinä käsityksessä, että chatti ei foorumiin kuulu, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä.
Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.Jos tämä palsta on talo, niin tsätti on leikkimökki. Molemmat kuuluvat kuitenkin Forumin tontille.
Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi.
Joskus se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella :frank:Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.
Mua vain kiinnosti kun katsoin listaasi, että kuka toi kaveri on kun ei ollut tuttu nimi ollenkaan. Kuten sanoin jokainen äänestää miten äänestää.:thumbup:Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.
Antin lapsiako tässä äänestetään, vaiko forumille rekisteröityneitä???Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.
Sopiipa! Ruohonkorsi piipussa on parempi kuin kymmenen oksalla ja silleen!Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.
Jäähylle vaan!!! \o/Äänestit väärin. Kai nyt sentään hävettää?
Kaikkia foorumille rekisteröityneitä saa äänestää, eikä sitä edes tarvitse perustella mitenkään. Kommenttini koski ainoastaan chatin kuulumista osaksi foorumia. Se ei ole samojen ihmisten perustama eikä ylläpitämä sikäli kun minä tiedän. Mutta jos haluaa perustella valintaansa chatissä tapahtuneella, niin se on ihan OK, kunhan hahmo on tänne rekisteröitynyt.Antin lapsiako tässä äänestetään, vaiko forumille rekisteröityneitä???