Vuoden 2012 forumisti-tarinoinnit

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Huomasin tossa, että Thyella on äänestänyt oman listansa ykköseksi hahmoa, joka on viimeksi postannut vuonna 2010.:D
 

Örfil

Guest
Olen 13:SSTTa vuoden aikana ollut kerran tsätissä. Oli ihan paska mesta.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Ei siinä mitään, mutta nauratti vaan, kun on kumminkin kyseessä vuoden foorumisti äänestys. :D
No sehän on foorumisti. Ihan yhtälailla mä lasken olevani foorumisti ku sillon tällön huutelen vapaalle jotain, enkä sen kummemmin kurki muille aihealueille...
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi. Se oli vain mun mielestä huvittavaa. Olen kato ollut siinä käsityksessä, että chatti ei foorumiin kuulu, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi. Se oli vain mun mielestä huvittavaa. Olen kato ollut siinä käsityksessä, että chatti ei foorumiin kuulu, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä.
Tokihan minäkin voisin parhaan kaverin laittaa ykköseksi, vaikka hällä täällä onkin nolla postausta. Rekisteröitynyt toki on :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi. Se oli vain mun mielestä huvittavaa. Olen kato ollut siinä käsityksessä, että chatti ei foorumiin kuulu, mutta olen ollut ilmeisesti väärässä.
Jos tämä palsta on talo, niin tsätti on leikkimökki. Molemmat kuuluvat kuitenkin Forumin tontille.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jos tämä palsta on talo, niin tsätti on leikkimökki. Molemmat kuuluvat kuitenkin Forumin tontille.
Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Mä en nyt ymmärrä miksi sä selittelet valintaasi.
Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.
Joskus se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella :frank:
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.
Mua vain kiinnosti kun katsoin listaasi, että kuka toi kaveri on kun ei ollut tuttu nimi ollenkaan. Kuten sanoin jokainen äänestää miten äänestää.:thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Minä olen luullut, ettei F1-Forumin ylläpidolla ole mitään tekemistä chatin kanssa. Siis Antilla. Eli chat on pikemminkin naapuritontilla, mutta osittain sama väki käy molemmissa.
Antin lapsiako tässä äänestetään, vaiko forumille rekisteröityneitä???
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mä en oikein ymmärtäny, et miks mun valinta ees otettiin puheeks. Sama kai se on ketä äänestää jos se on rekisteröityny foorumille, ja kyseisen hahmon jutut tsätissä on parempia ku monen jutut täällä foorumilla. Makuasioista ei sovi kiistellä jne.
Sopiipa! Ruohonkorsi piipussa on parempi kuin kymmenen oksalla ja silleen!

Äänestit väärin. Kai nyt sentään hävettää?
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Antin lapsiako tässä äänestetään, vaiko forumille rekisteröityneitä???
Kaikkia foorumille rekisteröityneitä saa äänestää, eikä sitä edes tarvitse perustella mitenkään. Kommenttini koski ainoastaan chatin kuulumista osaksi foorumia. Se ei ole samojen ihmisten perustama eikä ylläpitämä sikäli kun minä tiedän. Mutta jos haluaa perustella valintaansa chatissä tapahtuneella, niin se on ihan OK, kunhan hahmo on tänne rekisteröitynyt.

Vastaukseni oli pelkästään kouvolle, Thyellan toimintaa en kommentoinut, eikä minulla siitä ole mitään valittamista.
 
Ylös