Noinhan se oikeakin lippu menee, eli tähdet edellä.Miksikäs USA:n lippu on peilikuvana oikealla puolella?
Haasilla on 2016, STR:llä 2015 Ferrarin moottoriOnkos tuossa Ferrarin viimekauden moottori?
Mitä tohon etusiiven keskiosaan on niitattu tai ruuvattu?
Lisäpainoja sielä on ainakin joskus säilytetty painojakauman korjaamiseksi.Mitä tohon etusiiven keskiosaan on niitattu tai ruuvattu?
Tälle vuodelle Turbolla on oma pakoputki. Lisäksi hukkaporteille on yksi yhteinen tai kaksi erillistä.Eikös tällä kaudella pitänyt muuten olla kaksi pakoputkea? Sitäkö nuo Haasin pakarit nyt esittää, niin mikä tuo iso sitten on?
Olisiko samantapainen homma kuin pohjoismaiden lipuissa, joissa risti tulee olla aina menosuuntaan tai muuten on etikettivirhe. Siksi esim. sotilasajoneuvojen oikealla kyljellä lippu on "väärinpäin".Miksikäs USA:n lippu on peilikuvana oikealla puolella?
Jos etusiipi menee hieman rikki, niin tiimit tutkivat datasta kuinka suuri haitta siitä on. Tuota dataa varten etusiiven sisällä on letkuja ilmavirtausten mittaamiseen ja muitakin sensoreita. Eli oiskohan vastaavasta luukusta kyse kuin tässä viime vuoden Williamsin etusiivessä, jonka kautta pääsee noihin letkuihin ja sensoreihin käsiksi.Mitä tohon etusiiven keskiosaan on niitattu tai ruuvattu?
Lippu on ihan oikein. Noin se kuuluukin olla. Tähdet menosuuntaan. Näin se on AIR FORCE ONE koneessakin :Olisiko samantapainen homma kuin pohjoismaiden lipuissa, joissa risti tulee olla aina menosuuntaan tai muuten on etikettivirhe. Siksi esim. sotilasajoneuvojen oikealla kyljellä lippu on "väärinpäin".
Edit: Toinen vaihtoehto on photoshop. Noissa ylläolevissakin kuvissa yhdessä "Haas" lukee väärinpäin
Haas ≠ Ferrari. Haasilla on Ferrarin voimayksikkö ja ilmeisesti myös vaihdelaatikko. Haas joutuu kuitenkin itse suunnittelmaan kaiken muun ja siksi autot ovat erilaisia. Ferrari kokeneempi ja esimerkiksi pystyy laittamaan enemmän rahaa jäähdytyksen suunnitteluun ja näin paketista saadaan tiiviimpi. Haas on kokonaan oma autonsa, vaikka etukäteen oli epäilyjä, että voisi muistuttaa Ferraria. Eihän Williamskaan ole samanlainen kuin Mercedes.Mahtaako HAAS autossa ollakaan -16 tekniikkaa ?
Auto kun vaikuttaa aika pullukalta verrattuna uuteen Ferrariin :
Eikös Ferrari siirtänyt henkilökuntaa Haasille ja takaisin, joten aivan eri asia kuin Mersu/Williams. Tällä kierretiin myös tullitunneli-käyttökieltoa.Mersu ei toimita kuin moottorin, ei muuta. Siitähän taisi syntyä polemiikkia. Siitä johtuen yllättävän erilainen ratkaisu. Veikkaan etteivät uskaltaneet tuoda kopio-autoa. Haas kieltää jyrkästi kakkostallina olemisen, määritelmä taisi olla teknologia yhteistyökumppani. Eli aivan eriasia kuin Mersu/Williams.Haas ≠ Ferrari. Haasilla on Ferrarin voimayksikkö ja ilmeisesti myös vaihdelaatikko. Haas joutuu kuitenkin itse suunnittelmaan kaiken muun ja siksi autot ovat erilaisia. Ferrari kokeneempi ja esimerkiksi pystyy laittamaan enemmän rahaa jäähdytyksen suunnitteluun ja näin paketista saadaan tiiviimpi. Haas on kokonaan oma autonsa, vaikka etukäteen oli epäilyjä, että voisi muistuttaa Ferraria. Eihän Williamskaan ole samanlainen kuin Mercedes.
Noin väittää Scarbsi. Tiedä sitten.Eikös Ferrari siirtänyt henkilökuntaa Haasille ja takaisin, joten aivan eri asia kuin Mersu/Williams. Tällä kierretiin myös tullitunneli-käyttökieltoa.Mersu ei toimita kuin moottorin, ei muuta. Siitähän taisi syntyä polemiikkia. Siitä johtuen yllättävän erilainen ratkaisu. Veikkaan etteivät uskaltaneet tuoda kopio-autoa. Haas kieltää jyrkästi kakkostallina olemisen, määritelmä taisi olla teknologia yhteistyökumppani. Eli aivan eriasia kuin Mersu/Williams.
Ajaako Sauber 16 voimalähteellä?