Kai sä Topi oot sen 'tajunnu', että lopullinen äänimäärä on nk 'brutto', joka suhteutetaan (USAn osavaltioiden kokojen tapaan) postattujen kommenttien määrään. Siitä tulee 'netto'...
Soitin muuten äsken Pelkian pre... kuninkaalle Alpertti 'Poudevainin broidi' toiselle ja hän kehoitti pitämään matalampaa linjaa tämän äänestyksen kanssa. Pelkia, ja varsinkaan Flanderen puoli ei siis tue minua tavan takaa tässä tapauksessa.
Brysselin virkamieskoneisto puolestaan ei luvannut poliittista tukea senkään vertaa, vain rahallista (olen tyytyväinen siihen). Radiouutiset tosin äsken kertoivat, että jonkinlaista liikehdintää on havaittavissa nk NGO-piireissä. Heidän mielestään minulle olisi selvä tilaus esiintyä paikallisissa valtakoneistoissa niin kutsuttuna 'Vuoden Foorumilaisena'.
Annas kattoo, sano Väyrynenkin Prysselin 'red light districtillä' toissa viikonloppuna ennen lauantain perinteistä virkamiessaunailtaa...
Mutta jos Formulanomikin nyt painaa vielä loppuhiellä ohi, niin siinä tapauksessa lainaan Juha Kankkusen sanoja, että "let tö jang pois duu tö onörs. tei häv tisöövt tö wan än tuu poudium pleisiis änd teöfoor tö tööt wan is priti guud foor ould faart laik mii. aim häpi foor tem!" Se on nyt siis 'korkeemman kärees!'
------------------
Loppujen lopuksihan me emme tiedä mitään... -Prof Rinne