VUODEN F1-FORUMILAINEN 2000

Chatty Jack

Guest
"todelliset veteraanit" HAH! Ketä se kiinnostaa? Vain todellisia veteraaneja itseiään....

Jankki

Guest
1.Nopeahuoli (lahjo mua satkulla)
2.Henkka
3.Amiraali
4.Targa
5.Formulanomi
6.MaranelloRed

------------------
Pesis on perseestä

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Hyssssssssssssssssssss! Jankki, mä en halua sotkeutua mitenkään pesikseen. Se satku oli 'joulurahaa'...

------------------
Loppujen lopuksihan me emme tiedä mitään... -Prof Rinne

Jankki

Guest
Eikun siis sori, Kilparatojen T Taberman mua lahjonkin mutta se oli tossa kauden päätyttyä.

------------------
Pesis on perseestä

Matteus

Well-known member
Onhan sitä äänioikeutta käytettävä, kun sellainen näyttäisi minullakin jo olevan. Eli tässä, vuoden 2000 kuusi kovinta foorumilaista, kommenttieni kera tietenkin.

------------------------

1.Mikæl
-Jakaa lukijakunnan kahtia, koska kaikki eivät tunnu osaavan lukea kynäilijän tekstejä oikeanlainen pilke silmäkulmassa. Mainioita kirjoituksia!

2.K.Yrjola
-Niinikään sekä ihailtu että vihattu persoona. Avaa sanaisan arkkunsa useimmiten Vapaan keskustelun puolella, mutta onpa vieraillut välillä asiallisissa merkeissä myös F1-puolella. Todella mukava nettiveikkonen, joka piristää usein ankean päivän elon harmaalla tiellä.

3.Mira
-On todella ilo nähdä että myös kauniimman sukupuolen edustajat viitsivät täällä hien ja kumin käryn keskellä kommentoida meidän "miesten juttuja", ja vieläpä erittäin asiallisesti ja asiantuntemus hanskassa.

4.Timoteus
-Mateematikko, jonka kommenteista huokuu aina tarkka pohdiskelu sekä letkeä huumori.

5.Amiraali
-Ahkera moderaattori, aina ajan tasalla. Tiesi ensimmäisenä Häkkisen hylkäysuhan tässä taannoin...

6.Nopeahuoli
-Fiksu maailmankansalainen sekä etevä kommentoija.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland

1. Misa1
2. Formulanomi
3. Kortteen Topi
4. Jacques
5. Casey fucking-Ryback

Misa1:n asiantuntemukseen voi aina luottaa!

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
formulastara:
Löytyiskö vielä yhtä nimimerkkiä?

------------------
No eihän ton kokosessa ja näkösessä torsossa voi mikään ainstaini elääkään. -Nopeahuoli Ecclestonesta

nico

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jätän tämän vuoden äänestyksen väliin ja äänestän sitten ensi vuonna kun on parempi kuva forumilla roikkuvista persoonista ;-)

Irwin

Well-known member
1.Formulanomi
2.Hopeanuoli
3.Jones
4.Henkka
5.Maranello Red
6.Kaasuttaja

------------------
Irwin

[This message has been edited by Irwin (edited 09-01-2001).]

Titania

Well-known member
Vaikka olen persoona, joka on lähinnä tunnetumpi ( ja vihatumpi ) Ziizuksista ja pesäpallosta, niin olen kuitenkin kiitollinen niistä äänistä joita olen saanut..."Kunnon pelaaja kiittää sponsoreita, koska tämän kaltainen urheilu vaatii rakentavaa yhteistyötä yhteisen asian hyväksi." Faktaa vai fiktiota ?

Tämä nyt on aika vaikea äänestys, koska jäseniä on niin paljon, vaikkaa jaankin ihmiset kahteen kastiin : 1. ne josta pidän ja 2.ne josta en pidä. Välimaastoa ei ole.

1. Morgue
2. Jones
3. Bleu
4. Timoteus
5. Jankki (loimaalainen, vaikka onkin
Lepolan Teron kaveri)
6. Kouvotsvoni (Kipa triplamestaruuteen ?)

Itseään ei kannata koskaan äänestää, siitä seuraa yleensä vaan pelkkiä ongelmia lähinnä vasta ääntenlaskennan jälkeen, toisaalta onhan se noloa kunnallisvaaleissa jossei saa yhtäkään ääntä

Niin oliko se faktaa vai fiktiota. Selvästikin fiktiota. Miksi ? No pesäpallossa ainakin "Kunnon pelaaja mainostaa sponsoria, koska tämän kaltainen urheilu vaatii rakentavaa perseiden nuoleskelua sponsoreiden asian hyväksi" . Mitään mielipidettä ei kannata esittää julkisesti, valmentaja ottaa ainakin tuosta nokkiinsa
nim. kokemuksen ääni puhuu

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Titania:
Kuka on tämä Morgue? Nimimerkkiä ei ole rekisteröity. Vaihda tilalle toinen tai uusi lista kiitos!

------------------
No eihän ton kokosessa ja näkösessä torsossa voi mikään ainstaini elääkään. -Nopeahuoli Ecclestonesta

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Tiedoksi muuten Topille, että Irwin on editoinut viestiään. Ei millään pahalla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Originally posted by Ma:
Tiedoksi muuten Topille, että Irwin on editoinut viestiään. Ei millään pahalla.
Eikö viestiä saa jälkeenpäin editoida, kunhan tekee sen ennen äänestyksen päättymistä!?

Morgue on henkilö #f1_forum IRC-kanavalla En tiedä onko hän rekisteröityneenä jollain toisella nimellä tänne UBB:hen.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Ma & Dominic:
Säännöissä kyllä lukee, että viestiä ei saa editoida, mutta sillä ei ole enää merkitystä. Käyn täällä aina vähän väliä tsekkaamassa onko tullut uusia ääniä ja samalla kopioin ne koneelleni. Eli viestin jälkikäteen muuttaminen ei hyödytä mitään. Tuolla editointi kiellolla oli lähinnä tarkoitus estää äänien muokkaaminen äänestyksen loppuvaiheessa jolloin viestiä muokkaamalla voisi tiukassa tilanteessa vaikuttaa siihen kuka voittaa äänestyksen.

------------------

Titania

Well-known member
Minä olen ihan pihalla tästä editointi jutskasta, mutta varmuuden vuoksi muutan ääneni Morguen suhten uudella viestillä, okei.

1. Jones
2. Bleu
3. Timoteus
4. Otto Hokkanen - korvaa tässä Morguen
5. Jankki
6. Kouvotsvoni

Ehkä oli typerää pistää keskelle listaa, mutta näin se asia nyt sitten vain on !

Irwin

Well-known member
Mä editoin tuon viestini heti melkein sen alkuperäisen viestin lähettämisen jälkeen.

------------------
Irwin

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
stara:
En. Sulla nyt vaan sattui olemaan listassa vain viisi nikkiä, joten ajattelin, että kyllähän sinä nyt siihen vielä yhden keksit, jotta saadaan täysi puoli tusina.

------------------

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Topi: Tämä alkaa muistuttaa liiaksi jenkkien vaaleja.. I'll see you in court ja silleen..

Yritän vielä kerran saada tolkkua tähän..

Sori ny.. mun kämmäilyä..

------------------
"Keskimäärin on mukavampi voittaa kuin hävitä"
- Ville Peltonen