VUODEN F1-FORUMILAINEN 2000

4,62741784495531407979976

Guest
Nick Woody:

Lisään sut julkaisemattomalleni listalleni numerolla 13. Ei toi kai paljon lämmitä, mutta jalkapallojengi taitaa kuitenkin olla koossa. Hyökkääjän paikka olisi vapaana...osaatko?

Oikeasti paljastan tässä erään alteregoni...ja olen pahoillani, ettet uutena juniorina tullut heti mieleen, mutta varmasti tuolla meiningillä saat pisteitä seuraavassa lainausmerkeissä "äänestyksessä" lainausmerkki kiinni. Jotta sillä silleen sillätavalla....ei nyt kuitenkaan SILLÄtavalla
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Nick Woody:
Säälittävää tässä on ainoastaan se, että sorruit huijaamaan.

Ace17:
OK! Valkerin ääni siirretään siis Otto Hokkaselle.

En olekaan vielä kehunut Kortteen Topia, kun hän otti ohjakset omiin käsiinsä ja aloitti tämän kauan odotetun topicin. Loistavasti tehty!
Kiitos!

------------------
No eihän ton kokosessa ja näkösessä torsossa voi mikään ainstaini elääkään. -Nopeahuoli Ecclestonesta
 

Kaasuttaja

Well-known member
Liittynyt
19.7.1999
Viestit
1109
Sijainti
Lahti
miten helvetissä sä jäsen lisäsit itelles yli 600 viestiä? jos se on noin helppoa niin nollaa nimimerkki jaskuessin ("perkeleen amiraali sä johat mua 23 viestillä
") viestit.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kortteen Topi: Ehdotan, että Hylätyt äänestäjät voivat poistaa hylätyn äänestyskommenttinsa ja äänestää sitten uudestaan?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Originally posted by Ace17:
En olekaan vielä kehunut Kortteen Topia, kun hän otti ohjakset omiin käsiinsä ja aloitti tämän kauan odotetun topicin. Loistavasti tehty!
Yhdyn näihin sanoihin, tosiaan kiitokset tästä Topicista Kortteen Topille myös minun puolestani!
 

Davidian

Well-known member
Liittynyt
1.6.1999
Viestit
1757
Sijainti
Waterworld
Jatketaanpas pilkunkinkkaamislinjalla.

Eph listalla olevat nimimerkit topi korte, FN ja Jaska eivät löydä memberlististä, joten Ephn antamat äänet näille ovat mitättömiä, vai mitä?
 

TurOl

Well-known member
Liittynyt
15.9.2000
Viestit
719
Sijainti
Espoo, Finland
Oma listani:
1.Henkka
2.Amiraali
3.Misa1
4.Targa
5.Formulanomi
6.TurOl....oli pakko
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Davidian:
kyllä sieltä jaska löytyy.
Olet oikeassa. Tämä menee turhan tiukaksi pilkun viilaamiseksi joten tehdäänpä näin. Jos jonkun listalla on epäselvyyksiä niin kyselen sitten asianomaisilta tarkennuksia.

EPH:
Tarkoitatko Jaskalla jaskaa vai Jacquesta?
FN ja topi korte on mielestäni aika selviä tapauksia, mutta varmista nyt nekin.

Annetaan vielä Nick Woodylle mahdollisuus. Saat tehdä uuden listan tämän ensimmäisen pohjalta. Sue-Tomi=Timoteus joten vaihda tuo Sue-Tomi joksikin muuksi. Morgue on minulle täysin tuntematon, mutta jos hän on rekisteröitynyt tänne jollain nimellä niin käytä sitä tai vaihda kokonaan joksikin muuksi.

Tässä ensiksi ilmoittamasi lista:
1.Timoteus
2.Sue-Tomi
3.Frank
4.Valker
5.Morgue
6.Ace17

------------------
No eihän ton kokosessa ja näkösessä torsossa voi mikään ainstaini elääkään. -Nopeahuoli Ecclestonesta

[This message has been edited by Kortteen Topi (edited 07-01-2001).]
 

Chatty Jack

Guest
Saatanan fasistit estätte ihimisiä äänestämästä niitä ketä ne haluaa äänestää ja sanelette mitä saa tehdä ja mitä ei!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kortteen Topi: Kato perkele, kun sekotin.. Hopeahuolta meinasin. Jos editoin sen tuonne näillä samoilla kellonajoilla..

Pelvelkuseen haultaan: pätvä oikolukkja



------------------
"Keskimäärin on mukavampi voittaa kuin hävitä"
- Ville Peltonen
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Ylen Sankia Priha:

Eiku Nopeahuoli vai Hopeanuoli?

Ensin sinulla oli Hopeanuoli, jonka korjasit Hopeahuoleksi.

Vaikka ei kait tällä ole väliä kun yhtä ja samaa tyyppiä tarkoitat kuitenkin vai mitä?
------------------
No eihän ton kokosessa ja näkösessä torsossa voi mikään ainstaini elääkään. -Nopeahuoli Ecclestonesta

[This message has been edited by Kortteen Topi (edited 07-01-2001).]
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Vitun eph, ma en oo yrittänytkään pitää mitään äänestystä. Olen lähettänyt yhden viestin jossa ehdotin että pitääkö joku tuon kilpailun, kun kukaan ei sitä muistanut, ja kaikki alkoivat morkkaamaan mua. Ja nyt kun Kotrtteen Topi piti äänestyksen lähes kaikki äänestävät.

PS. kiitos dzeidzeille kun edes mainitsi mun nimeni.
 

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Liittynyt
22.5.2000
Viestit
838
Sijainti
Moussaka Beach
Team F1-Forum.net Racing:

Team manager: Nopeahuoli (10 pts)
Technical director: K. Yrjölä (6 pts)
Chief designer: Oho (4 pts)
1st driver: Frank (3 pts)
2nd driver: Il Tempo Gigante (2 pts)
Test driver: Jones (1 pt)



------------------
"My dear the noise! And the people!"
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Ohhoh, onpa yllättävän vaikeeta... Pakko kai vaan laittaa 'lista' peliin ennen kun menee pönttö sekasin


Mainittakoon nyt pari asiaa kuitenkin ekaks: a) olen pahasti pettynyt, että Villin Lännen rekisteröimättömillä ei ole äänioikeutta, sillä siellä mulla on varsin kattava fanilauma... (ehkä ensi vuonna??)


Kee) ymmärrän tosin kyllä, että mun nicki ei ollu tuolla 'top25' listalla, johtuen tietenkin siitä, että Nopeahuoli-nicki hävis just ennen Joulua (kiitos vaan sille joka sen teki!), joten sinne meni samalla baut 1400 laadukasta
kommenttia...

Kolmanneksi
, jätän listalta pois kaikki 'läppäveikot', joiden kanssa tulee heitettyä hyvää jubaa lähinnä Vapaassa, sillä tämähän ei kaiketi ole 'kaveri-äänestys' (toi on mun bestis!!), vaan vaikuttavista Foorumilaisista koostuva lista. Silti paljon hyviäkin jää pois (heitä sen enempää nimeämättä)

1) Henkka (mun mielestä tästä ei ole kahta sanaa. hän tuli, chattas ja voitti!)
2) Ptirronen ('yleisavain')
3) MaranelloRed (vaikuttaja tuolta puolen)
4) Kortteen Topi (harvoin kenestäkään on mitään pahaa sanottavaa, Topista ei ole)
5) Michael (tämä pakinoitsija, Foorumin 'sinivalkoinen ääni')
6) jones (this man ROCKS!)

Kiitti Topille äänestyksestä!


------------------
Loppujen lopuksihan me emme tiedä mitään... -Prof Rinne
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Pirun vaikia valita vaan kuus monesta hyvasta kirjottajasta. Ja sit viela pitas laittaa parhausjarjestykseen...


1. Henkka (paljon tekstia, usein asiaa)
2. Oho (sillon kun sattuu kirjottamaan tulee pelkkaa asiaa)
3. MaranelloRed (asiallista asiaa)
4. Ptirronen (laidasta laitaan)
5. Mikael (juuri se "sinivalkolasinen" kirjottaja - viihdyttavia juttuja)
6. Nopeahuoli (joskus asiaakin
)

Kah, ehka olen hiukka puolueellinen kun kaikki taitavat olla entiselta varikolta paenneita hemmoja.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Paas Myllis mailia (nopeahuoli@yahoo.com), jos tiedät jotain tulostas. Ootko Brysselissä yötä vai 'Louvainissa'??

------------------
Loppujen lopuksihan me emme tiedä mitään... -Prof Rinne
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:

Tottahan toki.

Odottelen meilia firmalta jonka luona pitais kayda visiitilla. Paivassa saanen hommat hoidettua, tarkoittaen etta tulen todennakoisesti edellisena iltana ja olen vain yhden yon, vaimo kun ei oikein diggaa naita matkusteluja, varsinkin nyt kun ylennys taitaa olla tulossa
ja sita myota matkustuksen osuus nousee 15%:sta yli 30%:iin.
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Ei tätä viitti sivusta kattoa. Nyt on aikaa kun on lomaakin (sairas).

Eli oma järjestykseni on seuraava:

1.) amiraali, sanansa mittainen mies saisi kirjoitella nykyään kuitenkin enemmän.

2.) henkka, ero ykkösen ja kakkosen välillä on mitätön. kirjoittaa paljon ja yleensä asiaa mutta välillä on kyllä ne sinivalkohäkkislinssit liian syvällä päässä.

3.) Tose, tietää ilmiselvästi tekniikasta niin paljon että jos tinkaan joutuu niin on parempi koittaa kääntää puheenaihe toisaalle. muuten tulee nenille ja raskaasti.

4.) Mikael, tämä kaveri se osaa nostattaa pulssini silmänräpäyksessä sellaiselle tasolle että huh huh. tekstit on kuitenkin hauskoja ja pistäviä. et sie tulis maranelloon töihin tälle suomen kieliselle probagandaosastolle ?

5.) Irwin, antaa palaa vaikka ei aina aihetta olisikaan. provokaatioistaan mies tunnetaan.

6.) nopeahuoli, osaa olla asiallinen lähes aina vaikka kuinka hiillostais. hyvä tyyppi.


Moni nimi jäi pois vaikka paikan listalla olisivat kyllä ansainneet. Nämä tuli nyt mieleen. Ensivuonna ehkä uudet nimet
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Ei tätä viitti sivusta kattoa. Nyt on aikaa kun on lomaakin (sairas).

Eli oma järjestykseni on seuraava:

1.) amiraali, sanansa mittainen mies saisi kirjoitella nykyään kuitenkin enemmän.

2.) henkka, ero ykkösen ja kakkosen välillä on mitätön. kirjoittaa paljon ja yleensä asiaa mutta välillä on kyllä ne sinivalkohäkkislinssit liian syvällä päässä.

3.) Tose, tietää ilmiselvästi tekniikasta niin paljon että jos tinkaan joutuu niin on parempi koittaa kääntää puheenaihe toisaalle. muuten tulee nenille ja raskaasti.

4.) Mikael, tämä kaveri se osaa nostattaa pulssini silmänräpäyksessä sellaiselle tasolle että huh huh. tekstit on kuitenkin hauskoja ja pistäviä. et sie tulis maranelloon töihin tälle suomen kieliselle probagandaosastolle ?

5.) Irwin, antaa palaa vaikka ei aina aihetta olisikaan. provokaatioistaan mies tunnetaan.

6.) nopeahuoli, osaa olla asiallinen lähes aina vaikka kuinka hiillostais. hyvä tyyppi.


Moni nimi jäi pois vaikka paikan listalla olisivat kyllä ansainneet. Nämä tuli nyt mieleen. Ensivuonna ehkä uudet nimet
 
Ylös