Vuoden F1-Forumilainen -äänestys lähestyy

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kuntavaalit oli ja meni. Laimea äänestysprosentti viittaakin siihen, että suuret massat ovat vain odotelleet tätä joka vuotista F1-Forumin suurtapahtumaa. Varsinainen äänestys pidetään parin viikon kuluttua. F1-Forumin omaa vaalikonetta en nyt ehtinyt tehdä valintoja helpottamaan, mutta eiköhän oikeat hahmot löydy ilmankin. Viimevuotisia tilastoja löytyy täältä:

Taulukko1
Taulukko2
Taulukko3
Taulukko4

Hall of Fame
1999 Formulanomi
2000 Henkka
2001 Frank
2002 pmv
2003 pmv

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
K.Yrjola on Forumin Keskusta. Kepun äänestäjät ovat aktiivisia forumin päivittäiskäyttäjiä ja äänestävät jo ennakkoon. Kun loppu viikon äänet päästään laskemaan alkaa pmv:n nousu. Sääli, että TietoEnator sössi vaalikoneen tekemisessä. Olisi tärkeää tietää ettei ääni mene Schumifanille. ;)

patriot

Foorumin senaattori
Mielestäni vuoden foorumilaiseksi tällä kertaa sopisi katkero Jones tai sitten Ilmari, joka onnistui saamaan kaikki itseään vastaan. Ei mutta jos totta puhutaan niin rakas arkkiviholliseni Jones saa ääneni. Kampanja alkakoon....

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Lista on tänä vuonna todella vaikea tehdä, mutta eiköhän se jotenkin onnistu. :)

FO110K

Banned
Nick_W sanoi:
Lista on tänä vuonna todella vaikea tehdä, mutta eiköhän se jotenkin onnistu. :)
samaa mietin kanssa, oma tavoitteeni on saavuttaa sama äänimäärä kuin aiemminkin :)

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Tarkoituksena on tänä vuonna rynniä kolmen kärkeen, siitäkin huolimatta etten saanut kasaan tarvittavia varoja, jotta olisin saanut hankittua jokaiselle foorumilaiselle kossupullon, niin kun tuli vähän lupailtua...

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Nojoo, 1. kerralla ~3 pistettä, ja olisiko viime vuonna ollut 7 tai jotain. Toivottavasti kehityskäyrä jatkuu. :ahem:

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Mestaruudesta lähdetään taistelemaan. Kehitykseni kaudesta 2002 kauteen 2003 oli huikea. Tähän kauteen olen valmistautunut paremmin kuin koskaan ja mielestäni se myös näkyi forumilla. Myös kalusto laitettiin kuntoon ennen kautta ja pöydälle hankittiin tuliterä ja huipputehokas PC. Olen siis varsin optimistinen tulevan äänestyksen lähestyessä.

Tuck

Well-known member
Sijainti
Kotona
Karpow sanoi:
Mestaruudesta lähdetään taistelemaan. Kehitykseni kaudesta 2002 kauteen 2003 oli huikea. Tähän kauteen olen valmistautunut paremmin kuin koskaan ja mielestäni se myös näkyi forumilla. Myös kalusto laitettiin kuntoon ennen kautta ja pöydälle hankittiin tuliterä ja huipputehokas PC. Olen siis varsin optimistinen tulevan äänestyksen lähestyessä.
Karpowin "vaalipuhe" muistuttaa hieman David Coulthardin lupauksia kauden alussa.:p