Vuoden F1-Forumilainen® 2002 -äänestys

opaa

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
191
Sijainti
finland
ELI TÄÄLTÄ TULEE JOTAIN
kyrjölä
sarla
pohjanakka
sam
pmv
albertoil
plus vanhoja monia joita ei ole enään löytynyt............
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
opaa:
Siis meikäläisellä joka on roikkunut tämän porukan kannoilla aina varikon sivuilta asti ei siis ole oikeutta antaa mielipidettään, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ !!!!!!!!!!
En ole katkera mutta kuitenkin..........
Ihan sama vaikka olisi rekisteröitynyt vuonna -87, täytyy olla myös hieman aktiviteettiakin takana. Sinulla sitä paitsi on äänestysoikeus kuten jo huomasit. wink
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
1. Timoteus
2. K Yrjölä
3. VR
4. Jussi
5. Kaktus
6. Albert Oil
7. sasa
8. Mynttinen
9. Kortteen Topi
10. Jacques

Mitä pitempään miettii, sitä hankalammaksi valinta näköjään menee. doubtful Tämänvuotinen lista pitää sisällään positiivista sanavalmiutta, hyvää kieltä, hyvää mieltä, rohkeaa oman mielipiteen puolustamista, maantieteellistä ulottuvuutta ja vaihtelua viime vuoden valintoihin.

Yhdenneksitoista tuli ainakin kymmenen forumistia, kuten ... No, kerron ensi kerralla. wink
 

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
Ihan aluksi haluan kiittää kaikkia F1-Forumin kirjoittajia, on ollut paljon kiintoisampi kausi teidän kanssanne, *sniif* :)

1. pmv (tieto)
2. jussi (asiallinen)
3. mikael (jutut)
4. Jacques (hehkutus)
5. RK-62
6. VJR
7. ha
8. Minardi fani
9. Nopeahuoli
10.Heinz
 

Paljastelija

Well-known member
Liittynyt
14.11.2000
Viestit
345
1.Jenan
2.Albert Oil
3.Jarkko Montonen
4.Markus Sytelä
5.CO
6.Mercuryblues
7.F1-katsoja
8.Ide
9.Timoteus
10.ma

bubbling under:
Pohjanakka, Ola, Kortteen Topi, Wilpuri, Jusban, Henkka, Sarla, Jacques
Näille kaikille puoli pinnaa tai kunniamaininta tai joku.
Ugh, olen puhunut!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
1. Ritva (Heikoin lenkki ohjelmassakin sai äänen olematta paikalla)
2. Kog, (kulli olli), ja muut miehen nimimerkit
3. Albert Oil (kog voitti albertin!)
4. Frank
5. K.Yrjölä
6. Jussi
7. AJ
8. Dzeidzei
9. v10
10. Pasi73 (videot)
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
1. Jussi (terävä-älyinen kirjoittaja, loistava huumorintaju!)
2. Jones (melkein samat perustelut, kuin Jussille)
3. Frank (Frankki on hyvä jätkä)
4. V10 (veekymppi on kanssa loistotyyppi)
5. Formulanomi (hyvä keskustelija, joskin asioista olen usein eri mieltä)
6. Dominic (omalla tavallaan sympaattinen tyyppi)
7. Kaktus (Älykäs nuori nainen. Ja kissa!)
8. Silkku (Silkku on kanssa kissa. Silkku-alttari on yhä tallella!)
9. Jenan (koululainen)
10. K.Yrjölä (paljon viestejä ja mukaan mahtuu toisinaan erittäin hyvää läppää!)

Nämä nyt tuli vaan ekana mieleen, en pohtinut sen kummemmin. Kaikki aikoinaan Villissä Lännessä vierailleet saavat minulta erityiset sympatiat!
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9191
1. Henkka
2. Kortteen Topi
3. RK-62
4. Terho
5. Timoteus
6. Frank
7. MaranelloRed
8. VJR
9. Mikæl
10. K.Yrjölä
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Noh, tässä on jonkinlaista listaa. Pitää nyt sanoa, että vaikka noita omia posteja ei oikein ole vielä kertynyt, niin on näitä topikkeja tullut luettua ja seurattua.

Voisi siis luulla, että takapiruna olisi helpompi pistää Forumistit järjestykseen, mutta olinpas väärässä, listan järjestys ja henkilöt ovat nyt siinä muodossa, missä olivat 5 minuuttia sitten, mutta eivät todellakaan 15 min sitten...

Eli:
1. Mikæl (perusteena hienot jutut, “tuoreessa” muistissa juttusi Häkän Adelaide-onnettomuudesta)
2. pmv (puhdasta tietoa kaikesta?)
3. Bobakki (Tietoa muustakin kuin pelkästä nykyhetkestä (mutta myös siitä!))
4. Jacques (Jaksaa taistella näkemystensä puolesta)
5. PohjanAkka (Jos jostain uutisesta kaipaa tietoa, niin eiköhän forumilta löydy. Hienoa runoutta. PA:lla aina asiaa?)
6. Timoteus (Asiallista tekstiä, mutta myös runosuoni pulppuaa hienosti)
7. Jussi (Jos meinaa mennä topikki riehumiseksi, niin paikalle saapuu Jussi aina niin piristävine kommentteineen.)
8. RK-62 (Asiallista myös)
9. Henkka (Tietoa löytyy -> Häkkis-fani, IceMan-video)
10. Frank (kyllä.)

Voin kyllä yhtyä monen muunkin sanomisiin, eli tässä listan alapuolella on ainakin 10 nimeä, joille antaisin pisteeni, mutta käytettävissä oli ainoastaan tämän verran.

Ja nyt pitää jo pistää add reply, tai mieli muuttuu taas :D
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
Minulla on hieman vaikeata identifioida kunkin nimimerkin palautteita ja profiilia - jo senkin takia, etten muista kyllin selvästi keneltä mitäkin on tullut. Olen ikäänkuin keskittynyt vain kirjoittamaan ja toisaalta olen myös melko huonomuistinen. Kerron tämän sen takia, etten toki ylenkatso tätä palstaa, vaikka en itse siihen ääniä antaen osallistukaan.

Kuitenkin tässä yhteydessä sopivasti PP jälkeen kiitän näitä, jotka täälläkin ovat panokseni maininneet. Kiitän myös niitä jotka ovat jaksaneet olla eri mieltä ja joiden kanssa on sanoja kierteelle väännetty. Pahoittelen myös sitä, että yksipuolisen kaudenkin myötä asiat joskus on lipsuneet turhaan vuoroväittelyyn. Toivottavasti ensi vuosi on tapahtumina rikkaampi ja siten myös täällä käsitellyt asiat irtaantuvat hieman laajemmalle pohjalle kuin vain edesmennyt Ferrari-vuosi. Toisaalta olen iloinen, että Kimissä on potentiaalia, joten rulettuksesta minun ei silti tarvinne luopua :)
 

Vittorio Jano

Well-known member
Liittynyt
26.9.2000
Viestit
739
Sijainti
metrossa maailman
1. Off-Topic
2. pmv
3. bobakki
4. miika
5. Frank
6. PKurki
7. dzeidzei
8. Zep
9. Oho
10. Albert Oil

Papukaijamerkki:
Tutkailija, PohjanAkka, Paljastelija, Sasu Hovi, Davidian, kouvotsoni, Formulanomi, Kortteen Topi, MaranelloRed, Mad-Mike Henkka, V10, VJR, jones, kaktus, Nopeahuoli, GinaW...
 

Targa

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
1681
Sijainti
Espoo
Terveisiä vain tältäkin suunnalta. Ei ole paljon viime aikoina (lue: koko kautena) tullut mukana keikuttua, mitä nyt chatin puolella silloin tällöin, mutta hengissä ja hengessä olen kuitenkin yhä.

Sen suuremmitta perusteluitta äänestykseen osallistuva rivini on:
1. pmv
2. Bobakki
3. Mikæl
4. Oho
5. v10
6. Off-Topic
7. rk-62
8. Timoteus
9. Antti
10. moderaattorit :)

Lämpimät kiitokset kaudesta kaikille ja hyvää loppuvuotta. Off-seasonin ajan olen vieläkin hiljaisempi, mutta katsotaanpas taas sitten keväällä mitä tapahtuu.

Niin ja veikkaajille tiedoksi edelleen, että pistelaskuja suorittelen, heti kun kotona ollessa on siihen aikaa - voipi kestää.. frown
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
PeePee
[QB
2.pmv (puhdasta tietoa kaikesta?)[/QB]
Tästä mun piti sillain oikein lyhyesti kirjoittaa jo joskus sillon lun äänestin, että semmosta kirjottajaa, jolla ei jonkinasteisia ennakkoasenteita olis, olekaan. Henk.koht. pyrin siihen, usein surkeasti eäonnistuen :rolleyes:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olihan yllättävän vaikeaa laatia listaa - täällä on niin paljon hyviä tyyppejä, joista valitettavan moni hukkuu "harmaaseen" massaan. Kuitenkin heti alkuun kiitokset kaikille toimivasta ja hyvästä forumista!

1. Mikael - Pitää spekulatiivisen keskustelun formuloista hengissä. Muutenkin saa paljon keskustelua aikaiseksi. Pidän hänen tyylistään.
2. Henkka - Henkalla on hyvä tilastotieto sekä taustat hanskassa. Hän pysyy asialinjalla ja on toiminut moderaattorina hyvin.
3. pmv - Paljon tietoa formuloista ja pitäytyy asiallisessa kirjoittamisessa.
4. tania - oikein hyvä ystävä joka saa minut hyvälle tuulelle.
5. PohjanAkka - Uutisoi päivän asioista heti aamutuimaan. Saa päivän mukavasti liikkeelle.
6. Kaktus - mukavaa vaihtelua arkisiin keskusteluihin. Pyrkii tuomaan asiat kunnolla esille - välillä vaivoja säästämättäkin.
7. Pirita T. Maunula - Jakaa vahvasti mielipiteitä aivan kuten Mikael. Saa paljon keskustelua aikaiseksi ja pitää oman linjansa.
8. v10 - Jollain muotoa piristävä poikkeus massasta. Mieleen jäävä persoona joka ei jää sanattomaksi.
9. Vittorio Jano - Asiapitoista tekstiä kunnon perusteluilla. Ei puhele turhia.
10. Oho - Samat perustelut kuin Janon kohdalla. Jäänyt asiallinen kuva mieleen.

Listan tekeminen osoittautui taas kerran vaikeaksi, kuten varmaan muutkin ovat huomanneet. Paljon hyviä (ja vähemmän hyviä) tyyppejä jäi valitettavasti listan ulkopuolelle.
 

ola

Banned
Liittynyt
10.12.2001
Viestit
23
1.v10
2.jmt
3.kyrljöä
4.pohajakka
5.tbailr
6.vjr
7.silkku
8.pmv
9.davidian
10.domdinci
 
Ylös