Jospas nyt sitten Rytkerikin jyrähtäisi ja kertoisi totuuden tästä(kin) asiasta.
Ymmärrän jos joku pahoittaa mielensä siitä, että on jäänyt listaltani pois, mutta silloin hänen täytyy katsoa itseään peiliin, painaa sormella otsaansa ja vähän jotain muutakin, kato hei, vähän jotain muutakin wink
Ymmärrän myös, että joku saattaa ilahtua siitä, ettei ole listalleni joutunut, mutta tuolloin on syytä ajaa tien viereen ja odotella noin tunti.
Harmittaa, etten voi äänestää Rüdiger von Obierstdorfia, koska heppu vaikuttaa vähäistenkin kirjoitustensa perusteella todella älykkäältä tyypiltä.
No niin, hyppää pituutta Artsi, here we go:
1) Albert Oil (säälipisteitä, säälipisteitä moraalisen oluen toivossa)
2) PohjanAkka (naisten kanssa on parasta olla hyvissä väleissä, muuten he saattavat äkkiarvaamatta asuakin jossain hyvin kaukana)
3) sasa (kts. ed.)
4) Frank (alkuperäisen henkilön duplettina esiintyminen kaappimetodia käyttäen ansaitsee ilman muuta pisteitä)
5) PTirronen (vaikkei mies juuri kirjoittelekaan niin pisteet hänelle ILMAN muuta)
6) VJR (jos ei aio ostaa Playstation 2:sta on siitä syytä infota selkeästi)
7) Tose (kun henkilö tuolloin tällöin kykenee liikkumaan Helsingissä törmäämättä jokaikiseen baariin ja vielä kuvin sen Vapaassa raportoimaan, on hänelle syytä antaa muutamia pisteitä)
8) RK-62 (emmä tähän osaa sanoa oikein mitään)
9) Jussi (myötätunnon osoituksena puolellesi, tiedät kyllä miksi. Mutta kaikille kykyjensä ja tarpeidensa jne. jne.
viimeinen on vaikea... nyt jo huomaa että moni puuttuu listalta joten on tehtävä julma yrjöläpäätös ja koska olen tasa-arvon kannattaja on ilman muuta selvää, että sija menee naiselle ja tässä tapauksessa tsekkaan julmasti mahd. itse saamani pisteosoitukset joten
10) Kaktus (Älä pelkää, tää on Yrjölä - harmiton kuin elefantti posliinikaupassa!
Liian moni jäi pois listalta. Liian moni. Olen pahoillani Kukkis, samujoonas ja 'juppe' sekä Pöhkö Woodward. Sorry vaan 'Timppa', markoj, Noppis ja tania, joka olisi ilman muuta kuuluisi listalle ollessaan oma lukunsa.
Tämä ei ole epäluottamuksen osoitus. 10 nimeä on vaan IHAN LIIAN VÄHÄN!