Peesaan Kaktusta sikäli, ettei teitä oikein voi mihkään järjestykseen laittaa, ja sitten teen sen silti. Nämä on yritetty pistää tuon F1-puolen "ansioiden" mukaan:
1. Pmv
2. Ha
3. Zep
4. Albert Oil
5. AJ
6. RK-62
7. Charlie
8. Wilpuri
9. Off-topic
10. Salmari
Ja sit semmoisia, jotka on jääneet mieleen älykkyydellään, älyttömyydellään (siis hyvässä mielessä, kukaan ei haasta mua nyt kunnianloukkauksesta oikeuteen, onko selvä doubtful ) on ainakin Kaktus (tähän sanoisit-joskus-jotain-etkä-vain-aina-hymiöisi-hymiö), Jussi (kauniin aavikkokasvin kanssa ehdottomasti foorumin älykkäimmät henkilöt) kaikki Ulkomaanpellet, jaska, jenan, tania, Ria, Vakio, dzeidzei, Begemot, tyhmä eläin, VJR, Dominic, Arnold, Timoteus (mä voin kuvitella kuinka Timoteus lukis niitä pisteitään niikun Euroviisuissa, Bobakki, oonz puääng
niin ja iso kiitos, kirjoittamasi ei missään nimessä voi pitää paikkaansa, mutta säilytän sen silti joko signaturessani tahi sitten muistojeni aarteistossa), Tose, Frank, V10, Jmt, Otto Hokkanen, tyhmä eläin, PohjanAkka silloin kun se ei puhu säästä, Sam, markoj, Bleu, Helium, jusban, epeli, Henkka, S.A., mutku, Observer, Silkku, MaranelloRed, Targa, Blaze, Ylen Sankia Priha, Matxi, Sun of the pits, Roboo, Oho, Jere1983, Hoopi, Vittorio Jano, jones, ettelbruck ja ne lukuisat muut tyypit joiden nimi ei aamuyöstä päähän pälkähtänyt (taidan olla järkeni menettänyt kun näitä nimiä ylipäänsä listaan...), kuten ainakin se kaveri, joka opetti mulle, mitä "taaki äijä" tarkoittaa. Joku unohtui varmasti, älkööt siis kukaan vetäkö hernettä nyt venttiiliin, jookosta?