Vuoden F1-Forumilainen® 2002 -tulokset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Forumia seuranneille lienee tuttua, että jones = Jussi = AJ. Tähän asti selvä? Ok. Sanomattakin lienee selvää, että saamani äänet ovat hajautuneet kolmelle eri nimimerkilleni, joiden haalimat äänet tulisi luonnollisesti laskea yhteen ja kyseinen yhteisäänimäärä määräisi lopullisen sijoitukseni äänestyksessänne. wink

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Uuh.. nippanappa 107:n sisällä.. hienoa. Kiitos kuuluu BATille ja Begemotille. :D

Nolo myöntää, mutta en enää muista ketä äänestin (Begemotin velkapinnaa lukuunottamatta).. Joka tapauksessa pmv:lle onnittelut! Kyllähän se oikealle miehelle meni kun ero oli noinkin valtava.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ace17:
Mainiota! Sain tänä vuonna ensimmäiset pisteeni 7.7.-99 alkaneella urallani. Joten suuret kiitokset minua äänestäneille!

Onnea pmv!
On ehkä hieman yllättävää, että joka vuosi tittelin on voittanut eri henkilö. Ensi vuonna saattaapi olla ensimmäinen kaksinkertainen Vuoden F1-Forumilainen tosiasia.

(PS. Jos ensi vuonna joku haluaa antaa minulle pisteitä, niin laitathan Acen perään 17, jottei pisteitä mene jollekin tuntemattomalle "Ace"lle :D )
Mä näin susta unta! wink

Ace17

Acenteella
Dominic:
Ace17:
Mainiota! Sain tänä vuonna ensimmäiset pisteeni 7.7.-99 alkaneella urallani. Joten suuret kiitokset minua äänestäneille!

Onnea pmv!
On ehkä hieman yllättävää, että joka vuosi tittelin on voittanut eri henkilö. Ensi vuonna saattaapi olla ensimmäinen kaksinkertainen Vuoden F1-Forumilainen tosiasia.

(PS. Jos ensi vuonna joku haluaa antaa minulle pisteitä, niin laitathan Acen perään 17, jottei pisteitä mene jollekin tuntemattomalle "Ace"lle :D )
Mä näin susta unta! wink
Öhh... mitenköhän tähän pitäisi suhtautua? :D

bernie

Guest
kun soitat sormilla,et käytä plektraa.jos soitat plektralla,soitat sillä.voit soittaa toki myös plektralla samalla kun soitat muilla sormilla.nämä yhtälön siis puoltavat edellä mainittuja viestejäni täysin.

mielestäni minut tulisi valita vuoden foorumilaiseksi.ja myös ensivuoden.olenhan sen ansainnut,tosisin kuin kollegani