Vuoden F1-Forumilainen® 2002 -tulokset

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
epeli:
Kiitoksia kaikille minua äänestäneille(mutkulle :D ). muuten topi, hylkäsitkö mun listani, koska mulla ei oo viälä sataa replya täynnä? et meinaan ainakaan maininnu tehnees niin tossa alotusviestissä
Jep, hylkäsin. Unohdin vain mainita asiasta. :rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Onneksi olkoon voittajalle ja saman tien kaikille muillekin. wink Kiitos kaikille minua muistaneille ja toki Topikin ansaitsee vähintäänkin massiivisen kokoisen papukaijamerkin äänestykseen liittyvästä vaivannäöstä. :)

Kuluvalla kaudella oli loppujen lopuksi paljon hyviä keskustelunaiheita, vaikka itse kaudessa olikin joitakin tunnelmaa latistavia tekijöitä.

Välillä väännettiin rautalankaa tai/ja jouduttiin kampeamaan herneitä nenistä oikein urakalla. Sellaistahan tämä on.
Yrittäkääpä muuten kestää kritiikkiä (jatkossakin), jos sitä teille jostain aiheesta/kommentista/kommentointityylistä annetaan.

Mielestäni Antti ja moderointi onnistui työssään hyvin. Varsinaisia häirikkönikkejä oli mielestäni selkeästi vähemmän, kuin edellisinä vuosina. Toivottavasti häirikkönikit, joutuvat jatkossakin nopeasti tai jopa vielä nopeammin bittiavaruuteen.

Off-season on yleensä varsin tylsää. Yritetään silti pysyä asiassa täällä f1-forumin puolella --> vapaa on vapaata meuhkaamista varten.

Jeps...Vantaa vaikenee tällä erää...
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
... ja studio jatkaa.

Hienoa, että täältä löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita panostamaan sekä tämän sivuston luomiseen, ylläpitämiseen, käyttämiseen että pitämiseen tällä tasolla! Lisäksi kiitokset Topille vaivannäöstä. Ja äänestäjille(ni).
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Esitän toivomuksen, josta kaikki varmasti ovat samaa mieltä.

Eli mielestäni olisi ehdottoman tärkeää, että ainakin kärkikolmikko tulisi Motor Show-päivänä pidettävään miitingiin/möötteen (whatever) kuun viimeisenä lauantaina. Olisiko tämä mahdollista? Olisi aika mahtavaa tavata Yrjölän lisäksi myös mikael ja pmv! :)

Tässä vielä möötteotsikko:
http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=006907

Tuli muuten mieleen kun näitä mööttejä ollaan järjestetty ja järjestetään vastaisuudessakin, niin olisihan varmasti jatkossakin hyvä, jos otsikon laittaisi myös F1-alueelle, sillä kaikki eivät vapaata välttämättä lue ollenkaan?

<small>[ 07-11-2002, 20:18: Message edited by: Jacques ]</small>
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Olen katkera. No ei, sehän oli selvää jo viimeksi että F1-Forum teki erheen, mutta nyt se on paikattu ja on saatu kuninkas moneksi vuodeksi etiäppäin. Onnitteluni pmw:lle!
 

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
Onnea voittajalle ja kärki kolmikolle.

Sen verran haluaisin kittää vielä muitakin, meitä kaikkia F1-Foorumilaisia, että on ilo lukea tekstejänne (ainakin melkein aina).

Pmv tuossa jo mainitsikin että hän kirjoittaa tänne koska moottoriurheilu on mukavaa ja näinhän se onkin. Joten toivottavasti kaikki vetävät samalla asenteella läpi ensi vuodenkin :)
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Onnittelu voittajalle ja muille pärjänneille. Suuret kiitokset myös teille kuudelle minua äänestäneelle! Alan jo kerätä vaalirahastoa ensi syksylle... wink
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Kortteen Topi:
epeli:
Kiitoksia kaikille minua äänestäneille(mutkulle :D ). muuten topi, hylkäsitkö mun listani, koska mulla ei oo viälä sataa replya täynnä? et meinaan ainakaan maininnu tehnees niin tossa alotusviestissä
Jep, hylkäsin. Unohdin vain mainita asiasta. :rolleyes:
Yhyyy, kaikki mua äänestäneet on hylätty. :( Ottakaa nyt ensi vuonna opiksi ja älkää ainakaan mua nimetkö niin teillä on jotain toiveita saada äänenne hyväksytyksi wink
 

Salmari

Well-known member
Liittynyt
5.2.2001
Viestit
1089
Sijainti
Tampere
Onnea voittajalle! Täysin ansaittu voitto.
pmv:n kirjoitustaito ja tietomäärä on
suvereeni. Myös toiselle erinomaiselle sanataiturille ja nokkelasta huumorista tunnetulle f1-asiantuntija Bobakille olisi toivonut enemmän kannatusta.

Kiitokset äänestäjille.Begemotin rankkaaminen allekirjoittaneen kakkoseksi
ohi mairittelevaa, ottaen huomioon
kuinka vähän ylipäänsä kirjoittelen.
Bobakille samoin kiitokset äänestä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Salmari:
Myös toiselle erinomaiselle sanataiturille ja nokkelasta huumorista tunnetulle f1-asiantuntija Bobakille olisi toivonut enemmän kannatusta.
Oh, kiitosta... Mä taidan kuitenkin olla hieman liian kakara tänne vielä. Ja mä olin kyllä täysin yllättynyt siitä, että mua noin paljon "kannatettiin", kiitosta vaan kaikille :)

Kasvamista odotellessa,
 

bernie

Guest
en ymmärrä kuinka noita ääniä voi antaa ja missä.ja mitä noi tähdet nimen alla on..tekniikka on perseestä.

olisiko ylläpidon syytä palkita esim.kunniajäseniään (nää seniorit jotka on olleet pisimpään mukana)???

mark knopfler soittaa sormilla stratocasteria
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos silmälasiesi sinikeltainen väri ei olisi niin tumma, niin olisit varmasti huomannut äänestystopicin, joka on ollut pystyssä ainakin 2 viikkoa! wink
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Sormilla ne kitaraa yleensä soittaa noi kitaristit... Knopflerilla ei kyllä FENDERin Stratocasteria kovin usein näe ts. ei koskaan elikkä varsinaisesti hän ei Stratoa soita.

Niin kiitoksia vaan kaikille minua äänestäneille ja miksei muillekin. On todella mielenkiintoista että tuollaisen äänimäärän olen saanut aikaan vain kirjoittelemalla Vapaaseen ja ehkä 2 - 3 kertaa F1:seen.
Pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä näiden osastojen luonteista?

En oikein käsitä minkä vuoksi jatkuvasti muistutetaan, että se Yrjölä saa pysyä poissa Formula 1- puolelta, sillä NIINHÄN MÄ OLEN TEHNYT!!!!

Näkyy noita ääniä silti tulevan...

Joo eiku kiitti vaan, tää on hianoo taas seistä podiumilla jos ei noi lumiaurat pitäis niin kovaa meteliä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
K.Yrjola:
En oikein käsitä minkä vuoksi jatkuvasti muistutetaan, että se Yrjölä saa pysyä poissa Formula 1- puolelta, sillä NIINHÄN MÄ OLEN TEHNYT!!!!
Niin oletkin ja on hyvä, että Vapaalla puolella on tuollaisia hahmoja. Ylipäätään ansaitset kunniamaininnan siitä tavasta millä keskustelet siellä. (No joo joskus topic tehtailu menee hiukan överiksi). Tarkoitan lähinnä sitä, että harvemmin tai et koskaan menet (muiden kuin Albert Oilin kanssa) henkilökohtaisuuksiin tai alat "varsinaisesti" riidellä. Moni muu (lähinnä siis vapaan kirjoittaja) voisi ottaa KY:stä mallia.

Ketään ei voi estää/pidä estää kirjoittamasta F1 puolelle, jos tämä kirjoittaa F1 asiaa. Tämä koskee tietysti myös teikäläistä...

Ei kait tämä nyt mennyt liian imeläksi. :eek: Parempi vissiin lopettaa tähän...Vantaa vaikenee taas.
 

bernie

Guest
enpä ole nähnyt kenenkään toisen ,sanotaan nyt vaikka että yli 10 miljoonaa myyneen kaverin soittavan sähkökitaraa ilman plektraa.toisekseen esim.sultans of swing -kappale soitettiin ainakin studiossa ensimmäisen kerran stratocasterilla.piste.

miksi en johda sitten äänestystä? minähän olen aina oikeassa ja tiedän kaikesta kaiken.eikö tiedosta palkitakaan? onpas henkisesti vajavaista touhua.
 

Salmari

Well-known member
Liittynyt
5.2.2001
Viestit
1089
Sijainti
Tampere
Bobakki ja Formulanomi,

Meni imeläksi eli ei pakko kommentoida.
Vaikka tuossa Bobakki vähätteli itseään
"hiukan liian kakaraksi" pitäisin häntä
erittäin kypsänä kirjoittelijana. Ei
se ole fyysisestä iästä kiinni. Juuri
noista Formulanomin mainitsemista syistä annoin teillä ääniä. Koska olette juuri
niitä, jotka pystytte sekä täällä että
vapaassa kirjoitteluun ilman,että a)
menette henkilökohtaisuuksiin = hyvän
keskustelijan merkki! b) kirjoituksissa
on aina asiaa tai pointti.

<small>[ 09-11-2002, 12:05: Message edited by: Salmari ]</small>
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
PohjanAkka:
Onnea valituille!

Kiitän kaikkia pohjoisen asialyylille äänensä antaneita. Sijoitus putosi viime vuodesta, mutta se ei mieltä pahenna, koska sijoitustakin tärkeämpää on saada olla joukossa mukana - huutavan äänenä korvas... korvessa.

Kiitos Kortteen Topille kisan järjestämisestä, organisoinnista ja uskomattoman nopeasta ja monipuolisesta tulospalvelusta. Tosin voisihan vielä tehdä yhden taulukon, jossa näkyisi kuinka monen henkilön listalla kukin oli. En ole ainoa äänestäjä, jolla oli tosi vaikeaa ensinnäkin rajata valittuja kymmeneen saati sitten järjestää ne kymmenen sijoille 1 - 10.
Öhöm...

....samat sanat... !!!!! :)
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Mainiota! Sain tänä vuonna ensimmäiset pisteeni 7.7.-99 alkaneella urallani. Joten suuret kiitokset minua äänestäneille!

Onnea pmv!
On ehkä hieman yllättävää, että joka vuosi tittelin on voittanut eri henkilö. Ensi vuonna saattaapi olla ensimmäinen kaksinkertainen Vuoden F1-Forumilainen tosiasia.

(PS. Jos ensi vuonna joku haluaa antaa minulle pisteitä, niin laitathan Acen perään 17, jottei pisteitä mene jollekin tuntemattomalle "Ace"lle :D )
 
Ylös