Jep jep "PA" winkRekisteröitymisaikakin on vähän too late!
Jep jep "PA" winkRekisteröitymisaikakin on vähän too late!
Jep, hylkäsin. Unohdin vain mainita asiasta.epeli:
Kiitoksia kaikille minua äänestäneille(mutkulle ). muuten topi, hylkäsitkö mun listani, koska mulla ei oo viälä sataa replya täynnä? et meinaan ainakaan maininnu tehnees niin tossa alotusviestissä
Yhyyy, kaikki mua äänestäneet on hylätty. Ottakaa nyt ensi vuonna opiksi ja älkää ainakaan mua nimetkö niin teillä on jotain toiveita saada äänenne hyväksytyksi winkKortteen Topi:
Jep, hylkäsin. Unohdin vain mainita asiasta.epeli:
Kiitoksia kaikille minua äänestäneille(mutkulle ). muuten topi, hylkäsitkö mun listani, koska mulla ei oo viälä sataa replya täynnä? et meinaan ainakaan maininnu tehnees niin tossa alotusviestissä
Oh, kiitosta... Mä taidan kuitenkin olla hieman liian kakara tänne vielä. Ja mä olin kyllä täysin yllättynyt siitä, että mua noin paljon "kannatettiin", kiitosta vaan kaikilleSalmari:
Myös toiselle erinomaiselle sanataiturille ja nokkelasta huumorista tunnetulle f1-asiantuntija Bobakille olisi toivonut enemmän kannatusta.
Niin oletkin ja on hyvä, että Vapaalla puolella on tuollaisia hahmoja. Ylipäätään ansaitset kunniamaininnan siitä tavasta millä keskustelet siellä. (No joo joskus topic tehtailu menee hiukan överiksi). Tarkoitan lähinnä sitä, että harvemmin tai et koskaan menet (muiden kuin Albert Oilin kanssa) henkilökohtaisuuksiin tai alat "varsinaisesti" riidellä. Moni muu (lähinnä siis vapaan kirjoittaja) voisi ottaa KY:stä mallia.K.Yrjola:
En oikein käsitä minkä vuoksi jatkuvasti muistutetaan, että se Yrjölä saa pysyä poissa Formula 1- puolelta, sillä NIINHÄN MÄ OLEN TEHNYT!!!!
Öhöm...PohjanAkka:
Onnea valituille!
Kiitän kaikkia pohjoisen asialyylille äänensä antaneita. Sijoitus putosi viime vuodesta, mutta se ei mieltä pahenna, koska sijoitustakin tärkeämpää on saada olla joukossa mukana - huutavan äänenä korvas... korvessa.
Kiitos Kortteen Topille kisan järjestämisestä, organisoinnista ja uskomattoman nopeasta ja monipuolisesta tulospalvelusta. Tosin voisihan vielä tehdä yhden taulukon, jossa näkyisi kuinka monen henkilön listalla kukin oli. En ole ainoa äänestäjä, jolla oli tosi vaikeaa ensinnäkin rajata valittuja kymmeneen saati sitten järjestää ne kymmenen sijoille 1 - 10.