AJ
Well-known member
Mä olisin saanut varmaan 107% kaikista äänistä, mikäli kaikki, jotka unohtivat, olisivat muistaneet. Vaadin uusia vaaleja! :mad_old:
Niin mutta mun ääntä et enää sais, koska rohkenit arvostella SEN kuvan käyttöäAJ sanoi:Mä olisin saanut varmaan 107% kaikista äänistä, mikäli kaikki, jotka unohtivat, olisivat muistaneet. Vaadin uusia vaaleja! :mad_old:
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :doubtful: :mad_old:AJ sanoi:Niinhän sä NYT väität. Sitä paitti, jotain tarttis saada siitäkin vaivannäöstä. Et tiedä, millainen urakka on rekisteröidä 43 kakkosnikkiä yhden pollin takia, mutta kyllä kannatti!:thumbup:
Olet aika lailla asian ytimessä tässä kyllä... Toki kyse ei ole ihan pelkästään kiinnostuksesta, vaan myös siitä, että kaikilla asianosaisilla lienee muutakin tekemistä kuin tämä... Toi muutos käyttäjäpohjassa on lisäksi vähän isompi prosessi, tää sivusto on ollut jo sen verran pitkään olemassa, että todennäköisesti hooseemmät asianharrastajat on käyneet jo tarjonnan katsastamassa ja suunnanneet muualle. Itse näkisin ainoana vaihtoehtona jo käyttäjiin kuuluvien asianharrastajien, jotka ei juuri postaile, aktivoinnin, joka on huomattavasti helpommin sanottu kuin tehty taasen.Nopeahuoli sanoi:Mista sita jengia sitten sinne saataisiin? Siina olisi Forumin "ydinryhman" (Antti, modet ja uutistenkirjoittelijat) vuoden tehtava. Toinen asia sitten on, kiinnostaako se heita, eli olisiko sittenkin parempi/helpompi jatkaa tutulta amatooripohjalta ja samalla hallavalia meiningilla. Jatkoajan tapaista asiantuntevaa palstaa tasta ei meinaan talla meiningilla ikina tule. Syytkin on varmasti suuren osan tiedossa.